1. leht 1-st
Gaz 69 ellu äratamine ja küsimused!
Postitatud: P Juul 02, 2006 12:54 am
Postitas rosco
Vedelevad siis kaks GAZ 69. Nendest oleks vaja üks kokku panna. Kiskuda pulkadeks laiali ja siis korralikult kokku.
Teada,et mootor mis töötab on omadega suht kohvi. Silma jäänud netist ,et soovitatakse 2,3 diislit fordilt. Jah,võib panna ükskõik mis mootori,aga mis oleks see kõige lihtsam? Järsku on ka sellist mootorit,mis sobiks ilma vaheplaadita? Järsku veel mõningaid soovitusi,mida tuleks tähele panna antud tehnika ime ehitamisel?
Postitatud: E Juul 03, 2006 4:20 pm
Postitas rosco
OK,mootor jääb vist ikkagi orginaal. Aint pulkadeks lahti ja ilusti kokku.
Aga rääkige parem seda,et mis sellel teha,et ka 95 kütusega ära ei tapaks konet?
Postitatud: E Juul 03, 2006 11:32 pm
Postitas priit
rosco kirjutas:OK,mootor jääb vist ikkagi orginaal. Aint pulkadeks lahti ja ilusti kokku.
Aga rääkige parem seda,et mis sellel teha,et ka 95 kütusega ära ei tapaks konet?
Selle vastu aitab (heal juhul) süüte timmimine, sobivad küünlad ja lootus, et mootoris on uuema aja GAZ 52 klapid-klapipesad

Postitatud: T Juul 04, 2006 8:52 am
Postitas Ain
52-e klapid saad Rebella-st, Tartu külje alt. Ka kolvid ja rõngad.
Sobivad küünlad on Champion´il, pean koodi järgi vaatama.
Plokikaas ja vänt lase lihvida Tõukuris. Kui saad uued klapid, siis klapipesad tuleb vaid õrnalt poleerida pastaga.
Ja rohkem probleeme polegi selle 95 bensuga.
Postitatud: T Juul 04, 2006 9:15 am
Postitas jr
Kas ka surveastet ei peaks mitte tõstma, et detonatsiooni vältida?
Postitatud: T Juul 04, 2006 10:45 am
Postitas Ain
Plokikaane täpsem freesimine:
http://gaz20.spb.ru/img/download/72to76.pdf
Ise oma 52-e mootoril võtsin plokikaanest 1,5 mm maha ja kõik, aga see kaas oli mõeldud juba 76-le ja ka küünlakeere oli 14 mm.
Postitatud: L Juul 08, 2006 12:13 am
Postitas priit
jr kirjutas:Kas ka surveastet ei peaks mitte tõstma, et detonatsiooni vältida?
Madal surveaste ju detonatsiooni ei põhjusta? Ma sõidan orig. küünalde ja 95'ega ning detonatsiooniga küll kunagi mingeid probleeme pole olnud, keera süüde kui valeks tahad - no ei detoneeri

Postitatud: T Juul 25, 2006 5:37 pm
Postitas rosco
Ei hakka siis uut teemat tegema.
Uuriks,et kuda kere on raami peal? Saan aru,et selle saab sealt põmts ära tõsta? Või valesti aru saanud?
Mõlemal pool külgedel kaks suurt polti. Siis roolisüsteem tuleb ära võtta.
Bensiini paagi täiteava lahti lasta. Mis veel? Kuna estakaadi pole veel võimalik kasutada,et täpsemalt uurida,siis järsku keegi mainib.
Postitatud: T Juul 25, 2006 8:32 pm
Postitas Beast
mootorist niipalju et võid panna gaz-21 mootori, sellel on piisavalt jõudu ja kütusekulu kuskil 16 sajale kui rahulikult sõita. see sobib ka otse peale, eksporti ta nii läkski nimelt. teiste mootoritega tekib see probleem et need võivad liiga rasked olla, originaalmootori alles jätmine pole ka paha mõte.
kere on peal poltidega, mida peaks olema neli pagassis, kaks taga istmete juures ja kaks ees põrandal(aga igaksjuhuks kontrolli, äkki on mõni veel) võib leiduda ka mõni massijuhe. ära pead võtma rooli, plaadid kangide juurest ja pensupaagi täitetoru, roolisammas võib paika ka jääda, sellest saab kere üle tõsta.
vanale mootorile peaks ostma "lead subsistant" või mis iganes selle nimi nüüd oligi, müüakse väikestes pudelites. vanasti olid ju pliiga kütused, nüüd enam pole ja sellepärast ongi seda vaja.
endal on päris mitu 69 lahti võetud, võid varuosasid küsida või pakkuda

Postitatud: N Dets 24, 2009 5:55 pm
Postitas sarvik
kõige lihtsam on 123 mersu 30 diisel koos tema enda käigukastiga teed käigukasti ja kardaani vahele ühe plaadi sest mersul on kardaanil 3 auku aga 69 4 auku sellel on jõudu mootor on vastpidav ja lollikundel
Postitatud: P Dets 27, 2009 1:22 pm
Postitas gasuzu
Tere
Ei ole mb 123mootorit kõige lihtsam peale panna.Karter ja differ jäävad kohakuti.Kui mootor kõrgemale tõsta tõuseb ka raskus kese.Teine varjant on karteri pöhi ümber teha koos õli võtu toruga.Vaata gaz69.ru seal on kõik pildid ja mõõdud olemas.Praegu on peal isuzu c190 koos käigu kastiga.Mina olen rahul.
Re: Gaz 69 ellu äratamine ja küsimused!
Postitatud: K Dets 30, 2009 10:53 pm
Postitas grossu
rosco kirjutas:Vedelevad siis kaks GAZ 69. Nendest oleks vaja üks kokku panna. Kiskuda pulkadeks laiali ja siis korralikult kokku.
Teada,et mootor mis töötab on omadega suht kohvi. Silma jäänud netist ,et soovitatakse 2,3 diislit fordilt. Jah,võib panna ükskõik mis mootori,aga mis oleks see kõige lihtsam? Järsku on ka sellist mootorit,mis sobiks ilma vaheplaadita? Järsku veel mõningaid soovitusi,mida tuleks tähele panna antud tehnika ime ehitamisel?
No keerulist pole siin mootori paigaldamise juures küll midagi. Et oma 69 sobis kenasti Opel Rekord D mootor, koos kastiga. Siis üks vahejupp treiali juures, et saaks vahekasti ühendatud ja oligi mootor peal. Nüüd isegi juba roolivõim peale pandud!