1. leht 2-st
veakood 1270
Postitatud: T Apr 10, 2012 10:40 pm
Postitas kukimuki
mure selline:
ühtäkki hakkas autol põlema check engine tuli ja avaldus selline sümptom et kiirendus oli kehva.
peale auto väljasuretamist on mõnda aega korras (paar minutit) - kui vajutad pedaali põhja siis autol lõugab nagu segane, siis jälle selline asi et gaasipedaal üle esimese veerandiku käigust nagu ei tee midagi.
veateate lugemisel tuli välja kood 1270, mis ühtedel andmetel on swirli mootor sisselaskes ja teistel andmetel on pedaali asendi anduri viga (Accelerator Pedal Position Sensor A/D Converter Error).
swirli mootori viga on sellel autol kunagi olnud, mootor vahetati ära ja veateade kadus.
kas võib olla et see kiirenduse sümptom tuleneb swirli mootori veast???
auto on 2002a Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD.
tänud,
Mait
Re: veakood 1270
Postitatud: K Apr 11, 2012 4:04 pm
Postitas samru
Sul võib olla, et selle swirl mootori juhitavad klapid on kinni jäänud või on hoovasti katki/lahti tulnud ning seetõttu kiilub kinni ning viskab errorit. Põhimõtteliselt saab selle korrasolekut käega kompamise teel tuvastada, kui suudad swirl mootori asukoha tuvastada. Asub ta sisselaskekollektori all ja näha teda ei ole aga natuke käe painutamist ja sõrmedega mahub hoovastikku liigutama - peab vabalt liikuma ning loomulikult olema ühestükis.
Re: veakood 1270
Postitatud: K Apr 11, 2012 4:12 pm
Postitas kukimuki
kas see võib seda gaasipedaali / kiirenduse sümptomit ka põhjustada?
Re: veakood 1270
Postitatud: K Apr 11, 2012 8:58 pm
Postitas samru
kukimuki kirjutas:kas see võib seda gaasipedaali / kiirenduse sümptomit ka põhjustada?
Võimalik... Ei mäleta enam täpselt, mis selle 1270 Swirl erroriga kaasneb, kuid vist oli küll mingi sarnane värk.
Re: veakood 1270
Postitatud: P Apr 15, 2012 1:27 pm
Postitas raunts92
samad sümptomid ka mul, aga välja lööb seda viga harva.
Re: veakood 1270
Postitatud: P Apr 15, 2012 8:11 pm
Postitas kukimuki
kusjuures,
mu autol oli enne ka rooli lintkaabel (steering wheel clockspring cable) katki ja pidevalt vilkus turvapadja tuli, ei töötanud maki ja cruise'i nupud.
vahetasin selle kaabli ära ja kadunud on nii kõik sümptomid kui ka check engine tuli.
veakoodid on veel alles, aga need kaovadki ju alles pärast 40-ndat käivitust, eksole?
Mait
Re: veakood 1270
Postitatud: T Apr 17, 2012 11:07 pm
Postitas kukimuki
update:
peale paari päeva tuli viga tagasi ... läheb remonti
Re: veakood 1270
Postitatud: N Apr 26, 2012 8:56 pm
Postitas samru
Kuidas autoga lood on? on ära remonditud? Millega asi lahenes?
Re: veakood 1270
Postitatud: R Apr 27, 2012 10:16 am
Postitas kukimuki
oli ära kulunud plastist puks/munakas selle hoova küljes mille abil mootor liigutab seda klappi ja klapp oli jäänud suletud asendisse.
tänu sellele oli mootori pistik saanud kuuma ning ära põlenud.
võeti hoob üldse ära, klapid pandi lahtisesse asendisse ja mootor ühendati tagasi (et viga ei annaks).
kui järgmine kord klapid kinni peaks minema, siis võtan remondi ette ja vahetan selle hoova ära.
remondimehe väitel kestavad mersul need hoovad reeglina 300K km, mul on parajasti 260K ees ... niiet aeg oligi küps
Mait
Re: veakood 1270
Postitatud: T Mai 15, 2012 9:38 am
Postitas lairer
Endal sama viga juba teist aastat. Ja kusjuures viga lööb välja ainult suvel ja sooja mootoriga. Veel olen täheldanud, et kui kliimat taga ei ole siis ka errorisse ei lähe.
Küsimus kukimukile: mitu töötundi läks ja mis raha maksid?
Mulle kunagi öeldi, et selle klapi vahetus on vähemalt 8 töötundi. Sellepärast ei olegi seda ette veel võtnud. Linnavahel saab hakkama. Maanteesõidul jätan korra seisma ja kustub ära, saab edasi sõita.
Re: veakood 1270
Postitatud: T Mai 15, 2012 9:42 am
Postitas kukimuki
auto oli töökojas umbes 6 tundi, arve oli 120 euri.
Re: veakood 1270
Postitatud: T Mai 15, 2012 8:59 pm
Postitas samru
lairer kirjutas:Endal sama viga juba teist aastat. Ja kusjuures viga lööb välja ainult suvel ja sooja mootoriga. Veel olen täheldanud, et kui kliimat taga ei ole siis ka errorisse ei lähe.
Küsimus kukimukile: mitu töötundi läks ja mis raha maksid?
Mulle kunagi öeldi, et selle klapi vahetus on vähemalt 8 töötundi. Sellepärast ei olegi seda ette veel võtnud. Linnavahel saab hakkama. Maanteesõidul jätan korra seisma ja kustub ära, saab edasi sõita.
Mis nikerdad, eemalda/lase eemaldada klapistiku ja mootori vaheline hoob ning pääsed vähemalt veakoodist ning pidevast start/stop sõidust.
Re: veakood 1270
Postitatud: K Mai 16, 2012 11:16 pm
Postitas raunts92
Oskab keegi õelda, mis selle klapistiku mõte seal on?
Re: veakood 1270
Postitatud: N Mai 17, 2012 8:53 am
Postitas samru
Põhimõtteliselt peaks tekitama kiirendamisel õhukeeriseid vms, et tagada parem kiirendus ja ökonoomsus. Mingit otsest vahet aga tunda ei ole, kui need klapid on mittetoimivad. Osade BMW mootorite puhul on tavaline, et swirl flaps on likvideeritud, sest kinnijäädes võivad need laguneda ning põhjustada mootori kokkujooksmise. Jeep'il (või üldse konkreetsel mootoril) pole kuulda olnud, et kellelgi oleks need klapid silindris lõpetanud... Nii et vähemalt selles osas võib muretu olla.
Re: veakood 1270
Postitatud: L Mai 19, 2012 2:44 pm
Postitas lairer
Keegi oskab siis Tallinna kandis soovitada remondimeest kes sellise probleemiga varem kokku on puutunud ja töö võimalikult hea hinnaga ära teeks? Siiamaani on pole mulle ükski remondikoht usutava mulje jätnud, et asja jagavad. Igalt poolt tuleb üks ümar jutt, et võtame sisse uurime ja vaatame jne. Mõni isegi ei tea mis see swirl seal tähendab jne. Kardan lihtsalt seda, et tehakse mõtetut tööd ja mina pean selle tööraha kõik kinni maksma, kui nemad alles probleemi "uurivad/tuvastavad".