1. leht 2-st

Suurim võimalik rehv G'le ima keretõsteta?

Postitatud: E Juun 19, 2006 3:01 pm
Postitas trc
Sõidan hetkel lääne euroopa talvekumme siledaks ja ühel hetkel vajab g uusi papusi. sellega seoses küsimused

1. mis on suurim mõõt mis G'le alla läheb ilma bodyliftita? 31x10.5? Suurem?

2. Mis on hea igatee rehvi nimi? Kõik soovtused teretulnud.

Postitatud: E Juun 19, 2006 3:02 pm
Postitas Landy
Kui vaatad uue rehvi poole, siis näiteks Cooper Discoverer STT on mulle viimasel ajal silma jäänud hea AT-MT vahelise mustrina.

Postitatud: E Juun 19, 2006 10:53 pm
Postitas hulkur
Kui vedrud pole väsinud siis 33/12,5/15, kui vedrud veidi äravajunud, siis 32/11,5/15. Rehvidest soovitan näiteks GoodYear Wrangler AT/R, mööndustega ka BFG A/T.

Postitatud: T Juun 20, 2006 9:48 am
Postitas Arto
hulkur kirjutas:Kui vedrud pole väsinud siis 33/12,5/15, kui vedrud veidi äravajunud, siis 32/11,5/15. Rehvidest soovitan näiteks GoodYear Wrangler AT/R, mööndustega ka BFG A/T.
Toetan igatpidi eelkõnelejat, mul on all 33/12,5/15

Postitatud: T Juun 20, 2006 11:01 am
Postitas Daniel
1. oleneb kuipalju plekki raatsid ära lõigata ;)
2. BFG A/T on pika elueaga ja hea ka talvel

Postitatud: T Juun 20, 2006 2:17 pm
Postitas trc
Daniel kirjutas:1. oleneb kuipalju plekki raatsid ära lõigata ;)
2. BFG A/T on pika elueaga ja hea ka talvel
Ma siiski pidasin silmas seda, kui palju läheb stock masinale alla igasugu komplikatsioonideta. Ilmselt lähen kesk 32" teed

Postitatud: T Juun 20, 2006 10:37 pm
Postitas hulkur
trc kirjutas:Ilmselt lähen kesk 32" teed
Ja arvesta ka mõnevõrra suurema kütusekuluga, eriti suurtel kiirustel.

Postitatud: K Juun 21, 2006 9:37 am
Postitas trc
hulkur kirjutas:
trc kirjutas:Ilmselt lähen kesk 32" teed
Ja arvesta ka mõnevõrra suurema kütusekuluga, eriti suurtel kiirustel.
Olgem ausad - G ei saavutagi suuri kiiruseid kuniks ta ei ole Brabuse G :P - ja kas auto kytusekulu on 13 v6i 15 - ei olegi nii suurt vahet kui et 4l/100 masin hakkab järsku 6 võtma :)

Postitatud: K Juun 21, 2006 12:04 pm
Postitas al
hulkur kirjutas: Ja arvesta ka mõnevõrra suurema kütusekuluga, eriti suurtel kiirustel.
Mis on tegelikult veel osaliselt petlik, seoses näiliku läbisõidu vähenemisega.

Postitatud: K Juun 21, 2006 12:15 pm
Postitas hulkur
Küll juba OT, aga näiteks minu G-l läks 32" rehvidega spido näit TÄPSELT õigeks.

Postitatud: K Juun 21, 2006 12:41 pm
Postitas Landy
Jäi üks hea rehvi pakkumine silma:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=3848

Postitatud: K Juun 21, 2006 1:35 pm
Postitas ed101
Kere tõstmisega G'de puhul eriti ei tegelda. 2" tõstevedrudega läheb 35 tolli ilusti alla. Vanal mudelil tuleb esirattakoopast natuke raami lõigata. Õigemini on seal on liiga pikad torud, millelel kere puksid. Need torud tuleb pukside kõrvalt maha lõigata ja rohkem pole midagi vaja. Kui juba pleki lõikamise kallale minna siis 38-39" ehk.

How to make 35" tires work on a G

Endal 35'te rehvidega G liikuriks.

Postitatud: K Juun 21, 2006 1:54 pm
Postitas hulkur
Landy kirjutas:Jäi üks hea rehvi pakkumine silma:
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=3848
Landy, sul on igatee rehvist õite imelik arusaam...

Postitatud: K Juun 21, 2006 2:32 pm
Postitas Landy
[quote="hulkur]
Landy, sul on igatee rehvist õite imelik arusaam...[/quote]
Nu jah, AT - allterrain pigem iga maastiku omaks tõlkub. :roll:
Pilt
Seent selleks, äkki hakkaab inimesele meeldima... :wink:

Postitatud: K Juun 21, 2006 10:40 pm
Postitas trc
ed101 kirjutas:Kere tõstmisega G'de puhul eriti ei tegelda.
Proovin edaspidi mitteniiväga vaielda aga see riivas liiga palju silma. Minuteada ikka tegeldakse küll ja üpris tihedalt. Ilmselt odavaim viis raamil masin k6rgemaks ajada (8 polti + 8 elastomeerist/metallist puksi) Olguolgu - veel odavam on asi telliskividele tõsta. javascript:emoticon(':twisted:')

Aga et teemas püsida siis Andrese pakutud Wrangler näeb mu silmale tõesti tiba atraktiivsem välja kui et Landy pakutud STT.

...Masin on siiski igapäeva sõidukina kasutusel ning ning teist liikurit ei oma - sellega seoses käib ta ka Saksas kiirteedel ja lisaks Soomes, Norras Rootsis... Naviseadme juhiseid ja raadiot tahaks ikka kah aegajalt kuulata ning hypersuper võimu ja headesse kõlaritesse ei viitsi nüüd küll järgmiseks investeerima hakata (jätaks selle raha vintsi jaoks) ;)

Tõin täna just Europartsist uued amordid ära ning seal jäid veel silma Continentali ContiCrossContact AT nimelised asjad mis nägid kah ypris mõtlemapanevad välja.