Mitsubishi L200 2004 2,5 98kw väntvõlli pikilõtk
Postitatud: P Mär 18, 2012 7:58 am
Tere!
Mure järgmine, lekkis väntvõlli esimese otsa simmer, käis remondis, vahetati välja ja peale vahetust umbes 3h sõitu jäi masin teepeale. Tagasi remonti (teine firma kuna algsest liiga kaugel), koheselt tuvastati väntvõlli otsa anduri viga. Pilt selge käis ju simmeri vahetusel maha otsa andur ju siis midagi tehtud ebakorrektselt. Tagasi esmasesse remondikohta.
Uurisid puurisid, näha juhtme kahjustus aga millest? Kõik väidetavalt korrektselt paigaldatud. Panid uue anduri, käivitasid mootori ja kohe selgus, et asi pole õige rihm käib vastu. Nüüd tunnistati süüdlaseks väntvõlli pikilõtk.
Äkki keegi oskab kommenteerida:
1. Millest võis tekkida anduri vastukäimine pärast simmerite vahetust, kas lihtsalt ebaõnn, või veel midagi?
2. Kas neil mootoritel on pikilõtku seib või on üks saale nn pikilõtkusaale?
3. Kas tuleks vahetada kõik saaled, umbes mitme tunni töö saalede vahetus on?
4. Kas kõhualt saab kõik tehtud?
tänud vastamast
Andres
Mure järgmine, lekkis väntvõlli esimese otsa simmer, käis remondis, vahetati välja ja peale vahetust umbes 3h sõitu jäi masin teepeale. Tagasi remonti (teine firma kuna algsest liiga kaugel), koheselt tuvastati väntvõlli otsa anduri viga. Pilt selge käis ju simmeri vahetusel maha otsa andur ju siis midagi tehtud ebakorrektselt. Tagasi esmasesse remondikohta.
Uurisid puurisid, näha juhtme kahjustus aga millest? Kõik väidetavalt korrektselt paigaldatud. Panid uue anduri, käivitasid mootori ja kohe selgus, et asi pole õige rihm käib vastu. Nüüd tunnistati süüdlaseks väntvõlli pikilõtk.
Äkki keegi oskab kommenteerida:
1. Millest võis tekkida anduri vastukäimine pärast simmerite vahetust, kas lihtsalt ebaõnn, või veel midagi?
2. Kas neil mootoritel on pikilõtku seib või on üks saale nn pikilõtkusaale?
3. Kas tuleks vahetada kõik saaled, umbes mitme tunni töö saalede vahetus on?
4. Kas kõhualt saab kõik tehtud?
tänud vastamast
Andres