1. leht 1-st
Uaz 452D kütuse tagasivool
Postitatud: K Mär 07, 2012 12:08 pm
Postitas monorobot
Probleem järgmine ; targast raamatust lugesin, et kuumal ajal kuuma mootri hõlpsama käivitamise jaoks on karburaatori sissevooluava juurest juhitud bensiinipaaki tagastustoru, mis peaks vältima ujukikambri üleujutamist.

Suvel oli see probleem pidevalt, kabiin bensuhaisu täis ja ei taha hästi käivituda peale lühikest seismajäämist.
Samas ei ole minu masinal tagasivoolutoru ja bensiinipaagil puudub ka koht kuhu see ühendada

Re: Uaz 452D kütuse tagasivool
Postitatud: K Mär 07, 2012 12:19 pm
Postitas monorobot
Samas raamatus on jutt karburaatoris asuvast kolbklapist mis avab mingise ava, mis ühendab ujukikambri otse välisõhuga ja peaks selle üleujutamise probleemi lahendama?
Re: Uaz 452D kütuse tagasivool
Postitatud: K Mär 07, 2012 2:03 pm
Postitas syncro1
monorobot kirjutas:Probleem järgmine ; targast raamatust lugesin, et kuumal ajal kuuma mootri hõlpsama käivitamise jaoks on karburaatori sissevooluava juurest juhitud bensiinipaaki tagastustoru, mis peaks vältima ujukikambri üleujutamist.

Suvel oli see probleem pidevalt, kabiin bensuhaisu täis ja ei taha hästi käivituda peale lühikest seismajäämist.
Samas ei ole minu masinal tagasivoolutoru ja bensiinipaagil puudub ka koht kuhu see ühendada

a on Volga toitesüsteem ja b Uaz-i.Viimasel puudub tagasivool.Kui karburaatori ujuki nõelklapp on korras,siis ujukikambri üleujutust ei toimu.Suvel on liigse palavuse häda.Sellest on ka varasemalt juttu olnud.
Anti.
Re: Uaz 452D kütuse tagasivool
Postitatud: K Mär 07, 2012 2:07 pm
Postitas monorobot
Suvel on liigse palavuse häda.Sellest on ka varasemalt juttu olnud.
On jah juttu olnud aga häda ikka
Et kas analoogse tagasivoolutoruga lahendaks selle probleemi või on mõtetus

Re: Uaz 452D kütuse tagasivool
Postitatud: K Mär 07, 2012 3:35 pm
Postitas ibra
syncro1 kirjutas:Kui karburaatori ujuki nõelklapp on korras,siis ujukikambri üleujutust ei toimu.
Kes seda ei tea, aga reaalses elus need klapid ei pea. Aitab tagasivool.
Re: Uaz 452D kütuse tagasivool
Postitatud: K Mär 07, 2012 5:29 pm
Postitas syncro1
ibra kirjutas:syncro1 kirjutas:Kui karburaatori ujuki nõelklapp on korras,siis ujukikambri üleujutust ei toimu.
Kes seda ei tea, aga reaalses elus need klapid ei pea. Aitab tagasivool.
Ma tean,et 3-l karbussil peavad ja siis tean ühte veel kellel see klapp peab.Siis ühel mehel on ca 5 mosset ja ühelgi ei ujuta karbuss üle.Isa mossel ükskord lõi selle nõelklapi tihendi minema,siis kõik lainetas.
Rohkem ei oska kommenteerida.
Anti.
Re: Uaz 452D kütuse tagasivool
Postitatud: R Mär 09, 2012 8:31 am
Postitas monorobot
Karbuss sai remondikomplektiga üle käidud, uus nõelklapp ja tihend, puhudes pidas, kas ka reaalses töös ei tea.
Kas tagasivoolutorul peab olema vahel mingi klapp, mis avaneb teatud ülerõhu korral ja laseb üleliigse kütuse ringiga paaki tagasi ? Vastasel juhul peksab kütusepump äkki kütust lihtselt ringi ja karpa jääb kuivale ?
Või panna tagasivoolule poole peenema läbimõõduga toruvoolik kui pealetuleku oma on ?
Re: Uaz 452D kütuse tagasivool
Postitatud: R Mär 09, 2012 9:25 am
Postitas ibra
Tagasivoolu stutsile teed hästi peenikese augu,et ta selle surve maha laseb,kui auto seisma jätta.
Re: Uaz 452D kütuse tagasivool
Postitatud: R Mär 09, 2012 3:55 pm
Postitas monorobot
Tagasivoolu stutsile teed hästi peenikese augu,et ta selle surve maha laseb,kui auto seisma jätta.
Tänud
Aga kui peenike on hästi peenike
1mm

Re: Uaz 452D kütuse tagasivool
Postitatud: R Mär 09, 2012 4:35 pm
Postitas ibra
monorobot kirjutas:Tagasivoolu stutsile teed hästi peenikese augu,et ta selle surve maha laseb,kui auto seisma jätta.
Tänud
Aga kui peenike on hästi peenike
1mm

Veel parem, kui sa leiad selle tagasivoolu klapi. Pane Niva oma.
