1. leht 2-st

x-trail lock kuidas kontrollida

Postitatud: P Mär 04, 2012 5:40 pm
Postitas skorpion
tervist .1rumal küsimus küsida.suht hiljuti soetatud x- trail. tal 3 nuppu.2wd 4 wd ja lock.mida se lock õigupoolest teeb või tegema peax? ja kuidas saab selle lock korrasolekut kontrollida. lugu selline et suure lumega jäin koduteel kinni.panin lock sisse edasi ei liikunud tagasi aga küll.tagurdades äkki viskas käigu välja ja sidurikärsaka (ilmselt) nüüd ei teagi kas läx midagi p...se või ei.nelikvedu toimib aga seda lock ei oska kuidagi kontrollida.armaturis igatahes se lock tuli põleb. tänud vastajatele.

Re: x-trail lock kuidas kontrollida

Postitatud: P Mär 04, 2012 7:22 pm
Postitas MahviaDeTyrk
X-Trail actually
drives through the front wheels most of the
time. Nissan has utilised its All Mode 4x4
system to provide four wheel traction in the XTrail
when required. A dash mounted push
button selector allows the driver to select
between 2WD, AUTO mode and LOCK. In
AUTO mode, torque is distributed to the rear
wheels when sensors detect the need for extra
traction. LOCK mode provides maximum
traction by setting a front to rear torque
distribution ratio of 57:43.

http://www.australianxtrail.com.au/files/4x4modes.pdf
http://www.aaa.asn.au/roadtests/reports/390.pdf

http://www.awdwiki.com/images/nissan-x-trail.jpg
http://www.awdwiki.com/images/nissan-x-trail_x.jpg
http://www.awdwiki.com/images/nissan-x-trail_xx.jpg

Re: x-trail lock kuidas kontrollida

Postitatud: P Mär 04, 2012 8:45 pm
Postitas Raigo
X-trailil ongi tagumise käigu ülekanne liiga kiire ja igasugune "sügavamas" mudas ja lumes turnimine piinab korralikult sidurit.

Sõltuvalt aastakäigust on veoskeemid natukene erinevad
2WD ehk tavaline rezhiimis laseb auto mõnda aega esirattal läbi libiseda ja siis toob tagasilla appi
Auto rezhiim valitud on tagasild koheselt löögivalmis ja tuleb appi.
Lock MODE tagasild pidevalt järgi.
Tuleks meeles pidada, et kiirustel üle 40 km/h ei tule enam tagasild appi ja või lülitub tagant ära.
Ja sildades ei ole diferentsiaali lukusteid. Igast sillast veab seetõttu 1 ratas.


Ma endine X-traili omanik

Re: x-trail lock kuidas kontrollida

Postitatud: P Mär 04, 2012 9:15 pm
Postitas skorpion
ma ekslikult arvasin et se lock ongi diferentsiaali lukusti.. :oops: ja äkki lasin õhtale.siis vist muretsemiseks pole põhjust.tänan

Re: x-trail lock kuidas kontrollida

Postitatud: E Mär 05, 2012 9:15 am
Postitas Maaks
See "lock" lukustab sul esimese ja tagumise silla omavahel. Lukustamine toimub tagasilla ja gardaani vahel oleva elektrilise siduri abil. Kui see sidur üle kuumeneb, siis ühendab ennast lahti!
Sealt saad äkki veel mingit huvitavat infot.
http://www.awdwiki.com/en/nissan/#X_Trail

Re: x-trail lock kuidas kontrollida

Postitatud: E Mär 05, 2012 10:09 am
Postitas Kilpkonn
Locki kasutamisel või muidu lumest väljasaamiseks on kasulik ka ESP jms. jura välja lülitada võimalusel.
Muidu lisandub sellele sidurikärsakale ka pidurikärsakas.

Re: x-trail lock kuidas kontrollida

Postitatud: E Mär 05, 2012 10:11 am
Postitas Kodutu
Maaks kirjutas:See "lock" lukustab sul esimese ja tagumise silla omavahel. Lukustamine toimub tagasilla ja gardaani vahel oleva elektrilise siduri abil. Kui see sidur üle kuumeneb, siis ühendab ennast lahti!
Sealt saad äkki veel mingit huvitavat infot.
http://www.awdwiki.com/en/nissan/#X_Trail
Parandan, kui ülekuumeneb siis ühendab ennast permanentselt lahti, st. siirdub teispoolsusesse ja sina siirdud Nissani esinduse poole sooviga saada hinnapakkumist antud detailile. :dev
Olen näinud antud detaili ka sellisel kujul kui tagadifrist oli järgi pool korpust ja peaülekanne mis rippus veovõllide küljes. :thumb:

Re: x-trail lock kuidas kontrollida

Postitatud: E Mär 05, 2012 10:14 am
Postitas Kilpkonn
Raigo kirjutas: Sõltuvalt aastakäigust on veoskeemid natukene erinevad
2WD ehk tavaline rezhiimis laseb auto mõnda aega esirattal läbi libiseda ja siis toob tagasilla appi
Auto rezhiim valitud on tagasild koheselt löögivalmis ja tuleb appi.
Lock MODE tagasild pidevalt järgi.
Tuleks meeles pidada, et kiirustel üle 40 km/h ei tule enam tagasild appi ja või lülitub tagant ära.
Kas 2WD režiimis tagasild üldse tuleb appi?
Ja kas üle 40 km/h Lock asendub tegelikult Autoga või jääbki alles ainult esivedu nagu Sa ütled?

Re: x-trail lock kuidas kontrollida

Postitatud: E Mär 05, 2012 10:39 am
Postitas Raigo
No 2001-2003 mudelil ei tulnud tagasild appi aga 2003 lõpu omal tuleb pikalt tühja kerides tagasild appi ka 2wd rezhiimis. Võib olla on too ainult konkreetse auto müstika.
Aga üle 40 km/h kiiruse muutub auto igaljuhul monomähkijaks

Re: x-trail lock kuidas kontrollida

Postitatud: E Mär 05, 2012 7:08 pm
Postitas skorpion
minujaoks hulga huvitavat lugemist aga sellest ikka hästi aru ei saanud kuda ma seda lock i kontrollida saan et kas toimib nii nagu vaja või tegin rahakotile kingituse :)

Re: x-trail lock kuidas kontrollida

Postitatud: E Mär 05, 2012 9:28 pm
Postitas Raigo
Lihtne! Mine sõida lumme või proovi jääpeal. Lase AUTO või LOCK rezhiimis ratas ringi. Kui tagasild tuleb appi, on süsteem korras. Kui esisild jääb tühja kraapima, siis on... :8ball:

Re: x-trail lock kuidas kontrollida

Postitatud: E Mär 05, 2012 10:42 pm
Postitas Kilpkonn
Näide sama asja testist ASX-iga.
(TCL on siis Traction Control System ehk igasugu "elektroonilised abimehed".)

Re: x-trail lock kuidas kontrollida

Postitatud: T Mär 06, 2012 9:51 am
Postitas Kilpkonn
Raigo kirjutas:Aga üle 40 km/h kiiruse muutub auto igaljuhul monomähkijaks
Ei usu.
Pigem muutub ta niiöelda AWD-ks ja kui ei pinguta, siis reaalselt tagasilda ei kasutata, kuna auto hinnangul pole selle jaoks lihtsalt vajadust.
Kuid nt. jäärajal peaks vahe olema ikkagi arusaadav, kas sõita 2WD-ga või 4WD-ga.

Pilt

Re: x-trail lock kuidas kontrollida

Postitatud: T Mär 06, 2012 10:31 am
Postitas Raigo
Ma räägin kuidas asjaga minul autol oli. Kui x-trailiga jääpeal 60 pealt gaas põhja vajutada, siis läheb üks esiratas lihtsalt kerima sõltumata "MODE" rezhiimist
Ma räägin praegu esimese põlvkonna x-trailist.

Re: x-trail lock kuidas kontrollida

Postitatud: E Dets 30, 2019 4:03 pm
Postitas JukuTamm
Võtan korra selle vana teema üles kuna tuli siis koju T32 ja minu esimene 4wd. Tulin siis uudistama ja harima natuke ennast ja nüüd tuleb välja, et olen oma lollusest natuke petta saanud.
Kujutasin omale ette, et 4wd lock lubab mul vaikselt otse neljaratta vedu aga nüüd tuleb välja sain hoopis 2wd masina. Vähegi libedaks läheb siis lähen selle ilusa mõttetu nupuga mängima.