1. leht 3-st
Vedrukammitsad
Postitatud: P Juun 04, 2006 5:26 pm
Postitas rommi
Selline mure, et OME pudinatega olid küll U-poldid kaasas aga üks peab pikem olema, kuna sillamunaka lähedal on sild paksem ja tavapikkusega kammits ei ulata. Seega - kas keegi viitsiks või teab kes viitsiks teha säherduse asja. Ma ei tea mis metallist kõige parem teha oleks, vast äkki armatuurteras? Kui vaja võin joonise saata *.pdf kujul korraliku kvaliteediga. Painutada võin hiljem ise ka, muidugi kui üldse võib külmalt.
siin ka OME originaal U-bolt:
http://www.smilegroup.ee/rommi/ubolt3.jpg
PS! Ja tänu mõnedele sulidele raha ette ei maksa

Postitatud: E Juun 05, 2006 7:47 am
Postitas svenson
Mul on omal sama mure, vedrukammitsad jäävad lühikeseks.
Mõtlesin, et kui ma pikemaid ei leia siis üritan ka armatuurterase latist teha.
Külmalt painutadaes... ei ole vist hea mõte. Pigem ikka terve! raudlatt punaseks, vajalikult kohalt ära painutada ja siis üle karastada. Tervelt seepärast, et siis muutuvad armatuurterase omadused ühtlaselt ja on ka ühtlaselt tugev...
Peab oma vanad metallurgia konspektid ülesse otsima ja täpselt lugema.
Postitatud: E Juun 05, 2006 10:26 am
Postitas v6sa
Kas valutum poleks teha keermelatist?
Seda on ka natuke tugevamat, kui standardne 8,8 saada
Tõsi, keermelatti tuleb ALATI kuumalt painutada, muidu tõmbab praod sisse...

Postitatud: E Juun 05, 2006 1:13 pm
Postitas seff
v6sa kirjutas:Kas valutum poleks teha keermelatist?
Seda on ka natuke tugevamat, kui standardne 8,8 saada
Tõsi, keermelatti tuleb ALATI kuumalt painutada, muidu tõmbab praod sisse...

ma pole küll teab mis suur alkeemik mettallurgik aga .. keermelatt on ju pehme nagu hiirejunn , ära sellest küll tee, sa ei saa isegi pingutada mitte ,juba venib järgi ...

Postitatud: E Juun 05, 2006 3:33 pm
Postitas Daniel
Sellised kõverad U boldid pole kyll õige lahendus yhegi silla kinnituseks
pigem tulemus suurte kividega võitlemisest.
võta mõne suurema auto U bolt lõika alt kitsamaks ja keevita kokku saad parema tulemuse kui suvalist rauda kasutades.
Ja eri kuju asemel pane silla ja vedrude vahele kirve taoline kiil - see muudab kardaani nurka sammuti.

Postitatud: E Juun 05, 2006 9:36 pm
Postitas jr
Suurel laial Ameerikamaal saab igasuguseid U bolte tellida.
Aga et see kõver U bolt peaks nagu midagi kinni ka hoidma? Mehed mehed, ärge tehke perversusi.
Postitatud: E Juun 05, 2006 10:15 pm
Postitas rommi
no see pilt oli nagunii veidi illustratiivne. Kammitsa kinnitusmoment tõmbab selle niiehknaa sirgeks. Üldiselt järgiproovitud sommide poolt ja hoiab küll. Oleks et kõik poldid niimoodi emaselt aga ainult üks.
r.
Postitatud: T Juun 06, 2006 8:55 am
Postitas svenson
Daniel kirjutas:
võta mõne suurema auto U bolt lõika alt kitsamaks ja keevita kokku saad parema tulemuse kui suvalist rauda kasutades.
Sa julged sellist detaili lõhki lõigata ja kinni keevitada? Suvalist rauda seal vaevalt keegi kasutada tahab. Mu loogika ütleb küll, et see asi peaks ühest tükist tehtud olema. See hoiab ju paigal tervet silda ja seal surve ja vibra...
Postitatud: T Juun 06, 2006 10:44 am
Postitas G-69
Selle vasakpoolse jõnksu seal pildil tõmbad pingutades sirgeks. Ikka kiil vahele on õigem teha (Vaevalt, et Sa silda nii kaldu tahad panna, et kiiluga ei saaks).
Aga "nõuka ajal" on külamehed kolhoosides kammitsaid keevitanud küll ja küll - ega neil sellepärast sillad alt ära ei kukkunud (metalli struktuur muutub kindlasti)!
Kui tahad sellist painutatud kammitsat siiski katsetada, siis keevita mõlemad küljed mingite poltidega üle: Painuta oma kammits enne ära ja mõlemale haarale kaks polti (ülespoole painet ja allapoole painet). Nii hoiab lühem haar oma nurka paremini ja pikem ei anna venima (see pikem hakkab Sul suurt koormust saama).
Nii saad jõle pervertse ja koleda detaili oma masinale ja selle vastupidavus selgub kasutades.

Postitatud: T Juun 06, 2006 11:24 am
Postitas svenson
raudtoru muidu keevitatakse nii kokku omavahel et ühe toru ots tehakse natukene emaseks ja teine isaseks

, sooveldamine või kuidas iganes seda ka nimetatakse siis... ===< <===
Aga poltide asemel keevitaksin (nii et ikka korralikult kokku sulaks) kõigepealt raua kokku, eelnimetatud meetodil ja siis keevitaks sinna hoopis toru ümber.
Ringraja golfil nt veovõlle tehakse lühemaks ja need suht kodusel meetodil uuesti kinni keevitatud mõnel mehel ja peab küll...
Postitatud: T Juun 06, 2006 2:23 pm
Postitas jr
Postitatud: T Juun 06, 2006 11:21 pm
Postitas rommi
vot just seda ongi vaja mille jr viimase lingina postitas...
Ärge seda sisemist nurka nii väga vaadake, pilt on illustratiivne nagu ma ütlesin. Samahästi võib ta otse alt üles olla ka mitte midagi ei juhtu.
Postitatud: K Juun 07, 2006 10:19 am
Postitas pisike
Vaatan, et probleem ei taha kuidagi laheneda ?!
Soovi korral võin hankida d 14 mm ümarmaterjali ( teras 34 CrNiMo6 ), mis peaks just oelma sobilik kammitsate jaoks. Muidugi painutamine ja keermete lõikamine tuleb ise teha. Hetkel saada kaks u. 1 meetrist juppi.
Hind: 115.00 eeku meeter
Postitatud: K Juun 07, 2006 10:53 am
Postitas rommi
Oleksin huvitatud küll... meetrist peaks vast piisama ka.
Eile sain seffilt BJ40 toosama pikema originaalkammitsa poldi, mis seal paksenduse kohal käib. Aga näe kiuste jäi ikka veidi lühikeseks.
Anna siis mingi info, tuleksin lähiajal järgi.
rommi@tänulik
Postitatud: N Juun 08, 2006 3:16 pm
Postitas pisike
rommi kirjutas:Anna siis mingi info, tuleksin lähiajal järgi.
rommi@tänulik
Varras mul nüüd olemas.
Info
helista 5101636