1. leht 1-st

Mure Pajero mootoriga

Postitatud: K Veebr 08, 2012 12:02 pm
Postitas quentin
Tervitus Meistrid!

Pajero 2,5 62 kw diisel 1988. Vända simmer lendas ära. sai asi korda tehtud ja mootori tuulutus toru, mis tuleb klapikambri kaanest välja puhub tublisti. Oleks nagu surve tiba liiga suur. Millsest see tingitud võib olla?
Kui palju peab olema mootori surve aste?

Kas äkki klappidega, midagi viga? Või mootor tahab korralikku sise pesu? Kui turboklapi sisselaskest lahti võtta on kuulda kuidas mootro teeb pop-pop. Simmeri ära lennu mure tuli siis kui hakkasin kasutama Statoil kütust enne oli Lukoil. Kas äkki nüüd parem kütus ja põletas mootorist enne kinni olnud tahma tüku klappide vahele?


Tänud!

Re: Mure Pajero mootoriga

Postitatud: K Veebr 08, 2012 1:44 pm
Postitas igiliikur
Äkki on see mootor lihtsalt kohvi juba :D Mõõda surved ära,targad programmid ütlevad, et 21 peab olema.

Re: Mure Pajero mootoriga

Postitatud: N Veebr 09, 2012 11:05 pm
Postitas rt23
Klapid ei lennuta simmerit ära. Pigem kolvirõngad, kust üleliigne tuul karterisse pääseb.

Re: Mure Pajero mootoriga

Postitatud: E Veebr 27, 2012 7:36 am
Postitas sull45
Tere,mis seisukorras klapisääre tihendid on,kui need kivikõvad on arvatavasti viga seal,või on tõesti mootor juba kohvi.

Re: Mure Pajero mootoriga

Postitatud: E Veebr 27, 2012 7:02 pm
Postitas rt23
Tere,mis seisukorras klapisääre tihendid on,kui need kivikõvad on arvatavasti viga seal


See viga ajab mootori tossama ja õlikulu suureks. Survet karteris ei tohiks põhjustada.

Re: Mure Pajero mootoriga

Postitatud: E Veebr 27, 2012 8:57 pm
Postitas sull45
Tere,ploki vasemal poolel pumba all on kaks plekist kaant,kas seal taga ei või midagi tuulutusega seotud olevat ,sõelad või midagi, kindel muidugi pole.mul 70kw ,sellel vähemalt on need kaaned.edu.