1. leht 2-st
Ilge mure,Pajero käigukast
Postitatud: P Mai 28, 2006 9:46 am
Postitas Pajer
Jutt käib 87a. 2,5TD
Vahetasin pajerol juba 3. korda kasti esimene kord enda näpuka pärast.Teise kastiga sõitsin umbes 500km kui kast hakkas jälle häält tegema,endamisi mõtlen,et küllap sain kasti mis oli pooleldi õhtal,nüüd kolmanda kastiga...kuskil paarsada kilti tagasi hakkas vaikselt kriginat tegema ,vahetasin õlid ära ..sai hea ja nüüd yks hommik täiega ragin taga ja neljas sisse enam läind,kuulsin et pajero kast õrn koht,ja kysimus.Kui tihti kasti õli vahetama peaks,ja kas peaksin migit marki ka eelistama,
Hetkel otsin jälle talle kasti,nii et kui kellelgi häid ideid siis 53339680
Võib pakkuda ka katkiseid käikareid,saab seest jubinaid.
Tänud

Postitatud: E Mai 29, 2006 9:38 am
Postitas jazz777
Kasti käib tavaline transmissiooniõli, ise sõidan sagedaste vahetamiste pärast TAD17i, nagu enamus kes upuvad. Kui sul tänavasõit valdav, siis soovitaksin ikkagi lääne päritolu kasutada (API GL4 või parem, SAE 80W). Vahetamis/kontrollimis sagedus, kui vees ei käi, tehase järgi 48000km.
Nõrk on see kast küll, aga mitte nii nõrk. Tavaliselt annab alumiiniumkastil saba 5 käik=tagurpidi, mis lõhutakse ära aeglasega tagurpidi rapsides. Neljas on otsevedu, mida on küll raske lõhkuda. Malmkast on pisut tugevama ehitusega, aga seal pidi vale tarvitamise puhul miskisuguse sünkro hammasrattaga kokku keevitama (milline ei mäleta). See et Pajero kast häält teeb, on tavaline- ma olen 2 korda vaheseibe toppinud, aga ikka laulavad kõik käigud v.a. neljas.
Juhul, kui sa mulle 3,0V6 käigukasti leiad, pakun sulle kohe korras kasti

Postitatud: T Mai 30, 2006 9:57 pm
Postitas Maamees
Tekkis väike huvi et mis vahe on 2,5d ja 3,0 V6 käigukastidel. Endal selline masin mis oli tehase poolt 3,0v6 mootororiga aga hiljem on vahetatud 2,3d vastu.
Postitatud: K Mai 31, 2006 7:39 am
Postitas Maasturid
Maamees kirjutas:Tekkis väike huvi et mis vahe on 2,5d ja 3,0 V6 käigukastidel. Endal selline masin mis oli tehase poolt 3,0v6 mootororiga aga hiljem on vahetatud 2,3d vastu.
Kui sul on see 2.5TD kast ka juba malm korpusega siis on erinevus sidurikojas ja selle kinnitustes mootorile.Samuti on erinevate nuutide arvuga sidurivõlli otsad kuhu läheb ketas.Vanem alumiinium korpusega kast on aga totaalselt erinev.
Postitatud: K Mai 31, 2006 9:56 am
Postitas jazz777
Maamees kirjutas:Tekkis väike huvi et mis vahe on 2,5d ja 3,0 V6 käigukastidel. Endal selline masin mis oli tehase poolt 3,0v6 mootororiga aga hiljem on vahetatud 2,3d vastu.
Selle jutu järgi oletan, et sul on sidurikoda vahetatud. Mis vanast sai, kas alles?
Postitatud: R Juun 02, 2006 8:51 am
Postitas Maamees
Üleliigset käigukasti pole. Kuna mootor vahetati enne kui auto minuni jõudis. Aga kas on 3,0 V6 ja 2,5td mootoritega autodel ka diffrite ülekanded erinevad. Ja veel et oskab keegi õelda erinavate käigukastide markeeringud ja kus kohas need käigukastil need asuvad. Siis saan teada mis kast minu auto all on.
Postitatud: R Juun 02, 2006 8:31 pm
Postitas hulkur
Lugupeetud moderaator Tom, kes tõenäoliselt oskab vastata on kuni 10. juunini Ladogal, kui tagasi jõuab, eks siis vastab...
Postitatud: N Juun 22, 2006 10:07 am
Postitas Maasturid
Maamees kirjutas:Üleliigset käigukasti pole. Kuna mootor vahetati enne kui auto minuni jõudis. Aga kas on 3,0 V6 ja 2,5td mootoritega autodel ka diffrite ülekanded erinevad. Ja veel et oskab keegi õelda erinavate käigukastide markeeringud ja kus kohas need käigukastil need asuvad. Siis saan teada mis kast minu auto all on.
3.0V6 ja 2.5TDi diffrites on erinevaid ülekandeid.
Markeeringuid ei mäleta aga asuvad need malm kastil juhipoolsel küljel.
Võid leitud numbrid siia üles panna siis vaatan millele need vastavad.
Postitatud: L Sept 30, 2006 8:14 pm
Postitas Patermaa
Vana teema küll, kuid ka mul kast õhtal, mis viga ei oska öelda, tundub, et viies käik sees ja välja ei tule. Kas peale
www.maasturid.ee meeste veel keegi mitsudega tegeleb (ei ole midagi nende vastu, hinnad huvitavad vaid), kast AL korpusega, mingit markeeringut ei leidnud, kus see olla võiks?
Kast 2.6 B 4G54 mootori taga.
Postitatud: P Okt 01, 2006 8:18 pm
Postitas Pajer
yhesõnaga, võta kasti alt kaan ära ja liiguta millegiga kahvleid,hää oleks kui keegi ylevalt kangi liigutaks,tuleb käik ilusti välja mul mitu korda sama teema,hakkas sellest et sõitsin kogemata... viiendaga seina:),
ja lõpuks on see et pajero nii mõttetu teema millega tegeleda,eriti käigukastid...
Postitatud: P Okt 01, 2006 9:18 pm
Postitas Patermaa
Aga tänud vastuse eest, homme siis teen õliseks ennast. Eks enne aru ei saa, et mõtetu, kui paar korda midagi järgi annab, kahju nagu oleks loobuda ka, kuna palju Eestis ikka leidub Pajero Cabrioid, millel puudub rooste v.a. mõni täpp kapoti all.
Postitatud: E Okt 02, 2006 5:09 pm
Postitas Pajer
ok,igatahes kui ´midagi ilmneb siis mul yks kast vedelemas st mitte töökorras,aga juppe saab.Jõudu tööle
Postitatud: E Okt 02, 2006 8:21 pm
Postitas Patermaa
Nii auto alt väljas. Võtsin siis kaane maha kasti alt. Kõik hammasrattad on terved ja kulumist eriti ka ei ole nähe, v.a. need õhukesed, millel nurgad nürid, ei tea kuidas nende täpne nimi on. Kastil on võimalik lülitada 5-endat ja tagurpidi käiku teised käigud keelduvad sisse minemast. kõik, mis sealt luugist näha oli, liikus vabalt, miski ei poond. Minu järeldus: kast tuleb maha võtta, kuna viga paistab olema kasti tagumises otsas, ehk siis kardaani pool. Kui kellegil paremaid soovitusi pole, siis kast tuleb laupäeval alt ära ja läheb Roosna-Allikule. Äkki keegi oskab hinda prognoosida remondile.
Postitatud: K Mär 07, 2007 7:58 pm
Postitas Patermaa
Saaga jätkub. Kast seisis kaua ajapuudusel seinaääres ja täna harutasin teist natuke ja sain käigud liikuma. Küsimus aga järgmine: kasti eemaldamisel sai ka õli eemaldatud, õli isegi oli, aga õli sees oli vett. Minu küsimus oleks siis järgmine, kas kast tuleb seest pesta, mis kindlasti talle halba ei teeks, või odav õli sisse ja sõitu ja siis paar õlivahetust lühema aja jooksul. Pesemise all mõtlen diisliga loputamist. Patt tunnistada, aga vist kukkus ülevalt ka paar tükki abrasiiv materjali sisse, ka see kallutab mind loputuse poole.
Postitatud: K Mär 07, 2007 8:05 pm
Postitas Maasturid
Igal juhul tuleb kast seest puhtaks saada.