1. leht 2-st
Otsin spetsialisti (Gaz66)
Postitatud: T Jaan 24, 2012 9:40 pm
Postitas raul123
Tervitus 4x4 mehed ja naised.
Oleks vaja kevadeks üks gaz 66 töökorda saada. Vaja oleks spetsialisti abi, kes vaataks üle mootori, annaks mingi ülevaate, kas saab asja, võimalusel teeks ka vajalikud tööd. Masinaga sõitsin viimati umbes poolteist aastat tagasi, mitte väga dünaamiliselt. Liikus väga vaevaliselt, jõudu tundus olevat ainult kõrgematel pööretel. Tühikäigul jääb käima vaid käsigaasi ja toorega pidevalt mängides. Tagant ajab korralikult sinist. Ise olen vahetanud jagaja, küünlajuhtmed, mõne kaanetihendi ja küünlaid mõned korrad. Masinat kasutan metsast küttepuude väljatoomiseks, ehk siis umbes iga paari aasta tagant. Meenub veel, et kuskilt ploki ja kaane vahelt turtsus kah midagi välja, ilmselt siis kaane tihend kah otsa lõppenud. Sobilikud variandid võiksid olla: 1.) kellelgi on pakkuda töökorras mootor ja teab kedagi, kes selle ka peale paneks 2.) kellelgi seisab kasutult katkine mootor, mida saaks doonorina kasutada, ehk siis kahest üks teha.3.) olemas olevas mootoris kulunud ja katkised osad välja vahetada.
Masin asub Tartus
Raul
5044168
Re: Otsin spetsialisti (Gaz66)
Postitatud: K Jaan 25, 2012 4:38 pm
Postitas Viltsu
Tartu lähedal on Lähtel firma Rebella, kes tegeleb vene autode remondi, maaletoomise jne jne, kõik vajaliku saad sealt.
Toredad tegelased seal ja usaldusväärsed
Re: Otsin spetsialisti (Gaz66)
Postitatud: T Veebr 07, 2012 2:01 pm
Postitas raul123
tänud vastamast. Jah, olen kursis et selline ettevõte olemas. Aga ettevõtted üldjuhul teenivat kasumit ja seetõttu hinnad ka vastavad. Eelkõige sooviks leida mõnda usaldusväärset eraisikut kellel ruum, oskused ja riistad olemas, tööga kiiret ei ole, kevadeni veel aega on.
Re: Otsin spetsialisti (Gaz66)
Postitatud: T Veebr 07, 2012 3:29 pm
Postitas ibra
Kahest vanast saastast ühe tegemine pole hea mõte. Kui remontida, siis ainult uute osadega. Soovis on küll neid mootoreid müügis ja vahetamisega saab ka koolipoiss hakkama, kui saab tali alla.
http://www.soov.ee/eesti?ca=13&md=th&q= ... &st=s&st=k
Re: Otsin spetsialisti (Gaz66)
Postitatud: K Veebr 08, 2012 9:54 pm
Postitas tooland
Soovitan otsida 66-e sõjaväe varjandi mootori. Väliselt tuvastatav viisnurkade järgi mootori numbri alguses ja lõpus.Uuematel mudelitel elektron süüde ja korralik karburaator mis töötab ideaalselt ka kallakutel.
Re: Otsin spetsialisti (Gaz66)
Postitatud: N Veebr 09, 2012 3:47 pm
Postitas monorobot
Soovitan otsida 66-e sõjaväe varjandi mootori. Väliselt tuvastatav viisnurkade järgi mootori numbri alguses ja lõpus.
Mul UAZil GAZ24D motsi numbrid viisnurkade vahel, mis sellest järeldada võib ? VOENNÕI

Re: Otsin spetsialisti (Gaz66)
Postitatud: N Veebr 09, 2012 4:45 pm
Postitas ibra
monorobot kirjutas:Soovitan otsida 66-e sõjaväe varjandi mootori. Väliselt tuvastatav viisnurkade järgi mootori numbri alguses ja lõpus.
Mul UAZil GAZ24D motsi numbrid viisnurkade vahel, mis sellest järeldada võib ? VOENNÕI

Sa võib-olla ei teagi et su autoga sõitis kunagi mingi vene kindral.

Ei see viisnurkade või tärnide jms. esinemine numbrite juures ei tähenda küll mingit militari värki. See siis Gaz 24 nn. militaarplokk

Re: Otsin spetsialisti (Gaz66)
Postitatud: N Veebr 09, 2012 6:41 pm
Postitas al
Siiski...
Võib üldistada, et KÕIK mootorid, mida oli au sõjaväes näppida, olid kaunistatud viisnurkadega, tsivillis pole neid mootoreid palju näppinud, kuid ZMZ53 mootoril neid ei leidnud.
Re: Otsin spetsialisti (Gaz66)
Postitatud: R Veebr 10, 2012 10:16 am
Postitas ibra
al kirjutas:Siiski...
Võib üldistada, et KÕIK mootorid, mida oli au sõjaväes näppida, olid kaunistatud viisnurkadega, tsivillis pole neid mootoreid palju näppinud, kuid ZMZ53 mootoril neid ei leidnud.
Ega ei saa siis ka viisnurkasid vene sõjaväega siduda, naljamehed. Mõnel on numbrite otstes tärnid jne. Siin Moskvitch 412 viisnurkadega number. Kas mõni naljamees ütleb et on voennõi.

Re: Otsin spetsialisti (Gaz66)
Postitatud: E Apr 23, 2012 3:46 pm
Postitas raul123
küsin igaks juhuks üle: kas gaz 3307 mootor sobib minu 66 -le? Veneraud.ee lehelt leidsin, et sellele pandi selliseid mootoreid: ZMZ-511/ZMZ-513/ZMZ-5233. Väliselt tundus küll identne
Re: Otsin spetsialisti (Gaz66)
Postitatud: K Okt 17, 2012 11:36 am
Postitas raul123
masin liigub juba mõnda aega, lisan mõned telefoni pildid kah, et teema toredam oleks:

ehk on mõnele kunagi abiks

mootoridoonor oli pütiga 53
aga küsimus selline, et tagumised rehvid läksid viimati maanteesõidul soojaks, või isegi kuumaks. Kas differ võib seda kuidagi põhjustada, st et kurvis hakkab pooma? ühes tagumises rehvis oli rõhk kah muidugi pisut madal. Kui palju koormaga oleks mõistlik üldse rõhku sisse lasta? Ei raatsi enne uusi rehve alla panna kuniks selgus majas.
Re: Otsin spetsialisti (Gaz66)
Postitatud: K Okt 17, 2012 12:08 pm
Postitas Taivo
Rehvide soojenemine sõidul on igati normaalne. Kui rõhku liiga vähe, siis võib tõesti päris kuumaks minna. Täpse rõhunumbri koha pealt jään küll hetkel vastuse võlgu...
Re: Otsin spetsialisti (Gaz66)
Postitatud: K Okt 17, 2012 5:45 pm
Postitas Külahull
Minu omal näitab rehvipumpamissüsteemi manomeeter normiks 3,2 umbes. No 3 bar´i piires peaks olema ok.
Re: Otsin spetsialisti (Gaz66)
Postitatud: T Okt 23, 2012 4:33 pm
Postitas raul123
kuskilt foorumist lugesin, et rehvipumpamise süsteem näitab rohkem kui reaalselt rehvis sees on. Igaljuhul kõik rattad said 2,8 rõhku ja käras küll, metsas tundsime kompressorist puudust, oleks olnud vaja rõhku vähemaks lasta. Seekord päästis vints välja.
Uute rehvidega

Re: Otsin spetsialisti (Gaz66)
Postitatud: T Okt 23, 2012 6:51 pm
Postitas Külahull
Reaalselt ei saa rohkem näidata kui on. Siis on manomeeter pees. Kui kõik kraanid on lahti, siis on kõikides rehvides sama rõhk. Minul oli nii, et kui rehvirõhk on alla kolme, siis puhu ja pigista palju tahad, üle 60-70 km/h ei lähe. Rõhk ca 3+ bari, lase või sajaga. Sul on see raamipikendus ees, mis on saatanast. See on üks ajuvaba asi. Mina võtsin selle endal ära ja tegis ise stange. Vints jääb täpselt stange taha ja ronides ei sõida nii lihtsalt maasse seda kinni. Siin teemas on pilt sellest:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=40&t=29745&start=75