1. leht 1-st

1993 Patfinderi anomaaliad

Postitatud: P Jaan 08, 2012 5:27 pm
Postitas Saatant
masin siis 3.0 V6 kimbutavad elektri hädad.Akutuli ja õlituli ei põle süüdet sisse keerates,kui korra kaasi anda jääb akutuli koos piduri tulega hõõguma.Bensu näidik elab oma elu ükspäev täis teinepäev pooles vinnas.Tahokas ei tööta temp andur ei tööta.Armartuuris peale tausta valguse ei põle ükski tuli pirnid kõik terved.Kesklukk teeb mis ise tahab üks päev töötab teinepäev ei tööta.Lööd ukse kinni,kõik uksed kohe lukus.Äkki keegi oskab tarka nõu anda või kust võiks leida selle sõiduti täielikku elektri skkemi et juhtmeid taga hakata ajama.2008 autotatas ei olnud elektri skeemi

Re: 1993 Patfinderi anomaaliad

Postitatud: P Jaan 08, 2012 5:33 pm
Postitas dexter
Esmane asi mis võid kontrollida on Mass, reeglina viga selles....

Re: 1993 Patfinderi anomaaliad

Postitatud: E Jaan 09, 2012 12:37 pm
Postitas KINGCAB
Lisaksin veel võimaliku veana, generaatori tablett.

Re: 1993 Patfinderi anomaaliad

Postitatud: E Jaan 09, 2012 1:00 pm
Postitas Saatant
Genekas laeb normaalselt seda sai juba testriga kontrollida eks tuleb alustuseks massi teema üle vaadata

Re: 1993 Patfinderi anomaaliad

Postitatud: E Jaan 09, 2012 10:27 pm
Postitas Miniman

Re: 1993 Patfinderi anomaaliad

Postitatud: P Jaan 15, 2012 10:09 am
Postitas v2ikevenna
Bensunäidiku andur peaks asuma paagis koos pumbaga. Sellel anduril kontaktid (selline reostaadi moodi junn, kahjuks pilti ei ole mul näidata) suure tõenäosusega ära kulunud.

Keskluku/signa aju peaks asuma juhipoolse tagumise poritiiva all - pagasiruumis peaks olema väike luugike kust saab käe sinna alla lükata. Kuna mutrivõtmega sellele väga ligi ei pääse siis enda autol rebisin jõuga selle küljest ära ja jätsin pärast lahtiselt tilpnema sinna. Sellel ajul külmjooted on vaja võibolla tinutuskolviga üle käija. Juhiukse sees olevad lingihoovastikud tuleb ka vbla üle vaadata - ust kinni lüües äkki hoovastik liigub nii et juhtmootor saab signaali uksed lukku tõmmata.

Tulede hõõgumise-säramise koha pealt oleks vbla oluline infi, ega mõni isehakanud elektrik ei ole autot kabistamas käinud? Minu omal nt on esitulede releed juba eelmise omaniku poolt lahtiselt juhtme otsas tilpnevad ja isoleeriga kokku tõmmatud - tuled põlesid nii armatuuris kui ka väljaspool autot nii nagu jumal juhatas. Probleem sai lahendatud uute releede ja korralike ühendustega.

Re: 1993 Patfinderi anomaaliad

Postitatud: E Jaan 16, 2012 12:20 pm
Postitas Saatant
Kesklukk lõpetas lõplikult töö ise.Kaitsmeplokki kangutades selgus et ruulipoolne ülemine kaitse ei andnud ühendust.Kaitse sai korralikult pessa ja kõik tuled hakkasid armartuuris särama nii nagu vaja aga 10 mintsaga põles kaitse läbi vahetasin siis kangema vastu ja mõne aja pärast viskas salongi suitsu täis .Nüüd siis peab armartuuri välja kiskuma et juhtmetele ligi saada ja ongelit uurida.Kas peakski siis selle ühe kaitsme alt olema temp andur tahukas õlituli akutuli ja nii edasi või keegi juba mingi ratsi teinud.Teadjamad mehed äkki oskavad küttekulust ka rääkida 12 liitriga 16 miili ja seda ilma esisillata kergelt lumisel teel.

Re: 1993 Patfinderi anomaaliad

Postitatud: E Jaan 16, 2012 12:41 pm
Postitas v2ikevenna
Pakun et vana auto ja kütus lekib igast otsast. Minu autol läks 9m kütusetorustikku vahetusse + kütusepumba väljuv toru läbi roostetanud (kütusenäidiku pärast pead tõenäoliselt selle niikuinii lahti kakkuma). Peale neid parandusi kütusekulu vähenes märgatavalt :mrgreen: Samuti võib paak olla keskelt liitekohast hõredaks roostetanud ja kui tangid rohkem kui pool paaki kütust, siis poole paagini voolab kütus ise välja.

Ise arvestan kütusekulu ca 15l/60mil peale ja seda lukus HUB-ide ja 4x4 tee peal sõites. Jääd lumme kinni ja annad gaasi nii et POWER tuluke põlema läheb, siis siis kaob kütust nii et tõmbab paagi lömmi :P :roll: - kütusekulu siis enam arvutada ei tasu. Loomulikult kui on automaatkastiga isend, siis tasub jälgida et sõidu ajal kogemata käigukangi küljest nupuke (owerdrive) pole sisse lülitatud.

Re: 1993 Patfinderi anomaaliad

Postitatud: K Jaan 25, 2012 12:27 pm
Postitas Saatant
Sihuke rumal küsimus veel et armartuuris sihuke lüliti INTER LOC mida see peaks toimetama

Re: 1993 Patfinderi anomaaliad

Postitatud: K Jaan 25, 2012 1:44 pm
Postitas v2ikevenna
Saatant kirjutas:Sihuke rumal küsimus veel et armartuuris sihuke lüliti INTER LOC mida see peaks toimetama
Tehase poolt peaks auto olema tehtud nii, et ilma siduripedaali vajutamata ei saa autot käivitada. See nupp peaks tegema nii, et seda vajutades ei pea auto käivitamiseks sidurit vajutama. Teoorias võib selline olukord, kus seda vaja läheb, tekkida näiteks siis, kui mäkketõusul mootor seisma jääb. Kui käik sees on, siis mootor pidurdab autot ja auto ei hakka mäest alla veerema. Kui aga sidurit vajutada, siis mootor enam autot ei pidurda. Interlock võimaldabki sellises olukorras autot turvalisemalt käivitada.

Ma arvan vähemalt nii... minu autol interlock nuppu ei ole sest mul on automaatkastiga auto.

Re: 1993 Patfinderi anomaaliad

Postitatud: E Mär 05, 2012 10:49 pm
Postitas Saatant
El kala leitud nelikveo anduri juhe oli vasata sumpsi ära kärssand ja sealt lühis tekkiski.Bensu näidik hakkas kaa ise tööle kui rohkem tankida suur se paak peaks olema 60litra panin sisse ja kolmveerand paaki lisaks oli ka midagi all.Sai vahetada ka termostaat temp seier nagu toimib aga samas vahepeal veerand siis läheb põhja aga auto tegelikult ei kee vist see andur kaa vigane.Kas peaks olima 1 või 2 temp andurit antud isendil mille järgi aju kütsi regullib ja toores kah kuidagi kaua peal,pöörded mingi 1500.

Re: 1993 Patfinderi anomaaliad

Postitatud: N Mär 08, 2012 9:21 am
Postitas v2ikevenna
Saatant kirjutas:El kala leitud nelikveo anduri juhe oli vasata sumpsi ära kärssand ja sealt lühis tekkiski.Bensu näidik hakkas kaa ise tööle kui rohkem tankida suur se paak peaks olema 60litra panin sisse ja kolmveerand paaki lisaks oli ka midagi all.Sai vahetada ka termostaat temp seier nagu toimib aga samas vahepeal veerand siis läheb põhja aga auto tegelikult ei kee vist see andur kaa vigane.Kas peaks olima 1 või 2 temp andurit antud isendil mille järgi aju kütsi regullib ja toores kah kuidagi kaua peal,pöörded mingi 1500.
Nelikveo anduri juhe on midagi uut minu jaoks :oops: Minu autol läksid vastu sumpsi kärssama tagatulede (või oli see käru pistikupesa) kaablikimp. Nelikveo jaoks pole minu arust muud andurit kui ainult see, mis paneb armatuuris 4x4 tulukese põlema ja see peaks asuma vahekasti juures kusagil. 4x4 peaks lülituma vahekastist mehhaaniliselt ja miskit elektroonikat nagu polegi seal. Kui pead 4x4 anduriks seda junni, mis on diferentsiaali küljes, siis see peaks olema ABS andur äkki hoopis? Tagasilla juurde võib sul minna veel kaks kaablit, mis heal juhul on reguleeritava vedrustuse omad.

Bensu näidiku andur on sellise lihtsa kuid totra ehitusega, et ujuk liigutab vastu reostaati ühte klemmi ja sealt saab bensunäidik oma signaali. Kui paak on liiga täis või hakkab tühjaks saama, siis sõidu pealt ujuk liigub vähem ja ei kuluta reostaadi klemme. Kui aga paak on pooles vinnas, siis bensiin loksub paagis, ujuk käib sõiduga pidevalt üles-alla ja see klemm mis vastu reostaati on, see kulutab anduri keskelt reostaadi ära. Tulemuseks ongi see, et näidik näitab mõnda aega kui paak täis on ja näitab natuke siis ka kui tühjaks hakkab saama.

Aju kütsi regullimist ei tea - polegi vist mõeldud kütsi reguleerima. Kui sul on alles autoga uuena kaasas olnud kasutusjuhend, siis seal peaks olema karikatuur, kus juht vajutab gaasi ja summutist lendavad dollarid välja. Kui HUB-d lahti ja tagaveoga sõita, POWER nupukene välja lülitatud, siis kütusekulu talutavuse piirides. Kui korra gaasi annad siis avaneb värav teise dimensiooni kus kütus omandab teistsuguse materjaalse väärtuse :lol:

Re: 1993 Patfinderi anomaaliad

Postitatud: E Apr 02, 2012 9:04 pm
Postitas Saatant
Power nupuke

Siis sihuke küsimus veel kas sinna mahutab ära 32x12.5R15 karvase ketsi hetkel all ilma tõsteta 31x10.5R15 ja käib väheke vastu eest ja tadant kui ratas korralikult koopas kuskil ronides.Auto peaks välimuselt ikkagi tänavalegaalne olema (välja arvatud suured ketsid mis ei ole all igapäevaselt)Vägapalju ei saa kuskilt lõigata ka kuna praeguste rehvidega ja tiiva laienditega loobib juba küljed mudaseks porisel külavahe teel sõites