1. leht 1-st
Kolin mootoris
Postitatud: L Jaan 07, 2012 1:53 pm
Postitas Kups
Tere
Murede jada siis selline:
Tekkis kolin mootoris, kõik arvasid, et saalelugu, sai siis see korda tehtud. Kolin aga jäi. Siis tuli välja, et surveplaat vms kuskil turbiini juurde vms on lahti end ehk logistand ja koliseb aegajalt. Nüüd viimase sõiduga lõi ka värina mootorisse, ilmselt see plaat siis murdus ja lõi olukorra tsentrist välja. On see reaalne lugu? Remondimees esitas siis sellise küsimuse, et kas see plaat ja turbiin on ühesugused? Ei tea vastust, ega saanud ka küsimusest päris täpselt aru. Ehk Teie oskate nõu anda. Ja kuidas selle plaadi saadavusega on?
Re: Kolin mootoris
Postitatud: L Jaan 07, 2012 2:06 pm
Postitas ibra
Kups kirjutas:Tere
Murede jada siis selline:
Tekkis kolin mootoris, kõik arvasid, et saalelugu, sai siis see korda tehtud. Kolin aga jäi. Siis tuli välja, et surveplaat vms kuskil turbiini juurde vms on lahti end ehk logistand ja koliseb aegajalt. Nüüd viimase sõiduga lõi ka värina mootorisse, ilmselt see plaat siis murdus ja lõi olukorra tsentrist välja. On see reaalne lugu? Remondimees esitas siis sellise küsimuse, et kas see plaat ja turbiin on ühesugused? Ei tea vastust, ega saanud ka küsimusest päris täpselt aru. Ehk Teie oskate nõu anda. Ja kuidas selle plaadi saadavusega on?
No kuidas meie suudame nõu anda,kui me ei tea millega tegu.Võib-olla on sul see puulõhkumise masin. Aga ma panen puusalt et vast GC 3,1td.
Re: Kolin mootoris
Postitatud: L Jaan 07, 2012 2:32 pm
Postitas LR90
ibra kirjutas:Kups kirjutas:Tere
Murede jada siis selline:
Tekkis kolin mootoris, kõik arvasid, et saalelugu, sai siis see korda tehtud. Kolin aga jäi. Siis tuli välja, et surveplaat vms kuskil turbiini juurde vms on lahti end ehk logistand ja koliseb aegajalt. Nüüd viimase sõiduga lõi ka värina mootorisse, ilmselt see plaat siis murdus ja lõi olukorra tsentrist välja. On see reaalne lugu? Remondimees esitas siis sellise küsimuse, et kas see plaat ja turbiin on ühesugused? Ei tea vastust, ega saanud ka küsimusest päris täpselt aru. Ehk Teie oskate nõu anda. Ja kuidas selle plaadi saadavusega on?
No kuidas meie suudame nõu anda,kui me ei tea millega tegu.Võib-olla on sul see puulõhkumise masin. Aga ma panen puusalt et vast GC 3,1td.
Kuidas Sa ibra siis ei tea et kups sõidab jc 4.0 `95 atm.

Re: Kolin mootoris
Postitatud: L Jaan 07, 2012 2:42 pm
Postitas Kups
Sorry, et ei täpsustanud olukorda.
Tõesti tegemist 95a 4.0 cheroga.
Ma loodan lihtsalt, et tekib mingi arutelu probleemi üle, mitte selle, kuidas probleemi püstitasin või postitasin.
Postitusi nagu: "..ära torgi kui ei tunne.." või "..Kuidas meie peaksime teadma.." pole vajadus lähetada.
Panustasin lihtsalt, et Teie kui mitme pea jagu targemad, suudate kuhugi poole olukorda suunata
Paks lumi ju maas, jeebi vajadus kasvab.
Re: Kolin mootoris
Postitatud: R Jaan 20, 2012 3:01 pm
Postitas Kups
Keda antud teema peaks huvitama, siis leidsin vea üles

Tegu oli siis selle "rattaga", mis starteri august käigukasti poole paistab. Kasti otsast eemaldasin plekitüki ja keerasin kolm polti, mis seda ratast kinni hoidsid, kinni. Kolin kadus automaatselt
Mis ratas too on, seda teate Teie paremini. Enivei probleem lahendatud

Re: Kolin mootoris
Postitatud: R Jaan 20, 2012 4:30 pm
Postitas Jünger
Kups kirjutas:Keda antud teema peaks huvitama, siis leidsin vea üles

Tegu oli siis selle "rattaga", mis starteri august käigukasti poole paistab. Kasti otsast eemaldasin plekitüki ja keerasin kolm polti, mis seda ratast kinni hoidsid, kinni. Kolin kadus automaatselt
Mis ratas too on, seda teate Teie paremini. Enivei probleem lahendatud

See ratas on flexplate ehk hooratas. Kinni keerasid sa aga hoopis turbiini poldid. Ja neid polte on seal neli. Soovitan soojalt kasutada keermeliimi.
Kaspar
Re: Kolin mootoris
Postitatud: E Jaan 23, 2012 4:05 pm
Postitas Kups
Lugu on hoopiski nii, et selle hooratta poltide augud on nüüdseks välja veninud selle logistamisega ja ilmselt oleks seda hooratast uut vaja.
Seega on see ka natuke ostukuulutus

Kui kellelgi pakkuda, siis võib teada anda!