1. leht 1-st

k:g klassile sumbutaja idee kiida-laida

Postitatud: N Jaan 05, 2012 8:18 pm
Postitas poiss
tere. küsimus oleks siis selline- kas tohib g-l vedada sumpsi läbi raami toru taha rattakoopasse ja sealt enne ratast siis kuidagi kere alt välja? g tava kõrguses ja pikk 88 aasta 300td 130 kw. praegu ilma ühegi potita ja ei röögi eriti küll samas, see toru jookseb üle paagi taha stange alla. raami toru alt jääks see kuidagi turritama. kas raami toru ja sumpa vahe raami kuumaks ei aja?see õige väike pakun 10mm ümber perimeetri võibolla tiba rohkem. kui mõte aga ruma siis sorry et, teie aega raiskan. :oops:

hanno 53992919

Re: k:g klassile sumbutaja idee kiida-laida

Postitatud: N Jaan 05, 2012 8:29 pm
Postitas e.p.
463 sumpa ei jookse taha vaid külje peale enne tagaratast.
Piilu mõnele kõhu alla ja ehk leiad ka lahenduse enda jaoks.

Re: k:g klassile sumbutaja idee kiida-laida

Postitatud: N Jaan 05, 2012 8:38 pm
Postitas poiss
sorry mul win koodis 460 aga mootor läheb 130kw meh pumbaga. aga ma pean siis mõnele alla piiluma tänud.

Re: k:g klassile sumbutaja idee kiida-laida

Postitatud: N Jaan 05, 2012 9:40 pm
Postitas hint
See raam mädaneb sealt kindlasti kiiremini ära!!!

Re: k:g klassile sumbutaja idee kiida-laida

Postitatud: R Jaan 27, 2012 9:35 am
Postitas hents99
Mina maadlen hetkel väga suure häälega. Sai ka sumpa veetud küljele ja tagaratta juures lõppeb ära. Kummalgi pool on 1 pütt. Karjub nagu vana jube.

Ise mõtlesin kasutada W124 universaali lõpupütti vms, see peaks vaigistama. Kehva asi on see, et sisse- ja väljaminev toru on samal pool.

Kui keegi oskab soovitada mõnda lühikest, suure takistusega ja 60mm torule pütte (2 identset), andke julgelt teada, võtaks heameelega jupi vahelt välja ja keevitaks ühe püti lisaks. Hetkel sai kogu väljalase roostevabast tehtud, kogupikkust ei tahaks küll uut teha.

Mootoriks siis M117 5.0 V8.

Re: k:g klassile sumbutaja idee kiida-laida

Postitatud: R Jaan 27, 2012 9:46 am
Postitas uputaja
Walkeri DynoMax on hea valik. Usaraua V8 võttis müdisema, nii nagu peab :twisted:

Re: k:g klassile sumbutaja idee kiida-laida

Postitatud: R Jaan 27, 2012 7:01 pm
Postitas hents99
uputaja kirjutas:Walkeri DynoMax on hea valik. Usaraua V8 võttis müdisema, nii nagu peab :twisted:

Kust saab, mis hinnaga ja kui kiiresti? Tegelt on mitu varianti, aga tarneaeg paneb teisi variante otsima.

Re: k:g klassile sumbutaja idee kiida-laida

Postitatud: R Jaan 27, 2012 7:33 pm
Postitas uputaja
Nädala alul saan tsekata, ehk saan sellega aidata.

Re: k:g klassile sumbutaja idee kiida-laida

Postitatud: R Jaan 27, 2012 11:02 pm
Postitas e.p.
http://www.dynomax.com/mufflers.php?muffler=superturbo

sealt vali välja ja siis vaatab, kas on pakkuda :)

Re: k:g klassile sumbutaja idee kiida-laida

Postitatud: E Jaan 30, 2012 9:53 am
Postitas hents99
Kuulaks siis hindu. Vaja oleks siis seda turbo mufflerit. See vist vaigistab kõige rohkem. Sobiks 60mm torule ja otsad võiksid olla nii, et sisseminev on keskelt ja väljuv äärest.

Eile keevitasin W124 3.0-liitrise resokad, kummalegi poole ühe veel vahele ja siiski on veidi vali.

Re: k:g klassile sumbutaja idee kiida-laida

Postitatud: E Jaan 30, 2012 10:22 am
Postitas e.p.
kui vaja kahte ühesugust, siis laos 57,1 mm torule ja sisse-välja siagonaalis servast.
hind 40,-

aga sellega ka, et võib lärmata mõne mootoriga pööretel kõvasti, madalatel pööretel mõnus madal müdin ... ilmselt mõistlik resokas ette monteerida ... katsetamise teema.

Re: k:g klassile sumbutaja idee kiida-laida

Postitatud: E Jaan 30, 2012 10:35 pm
Postitas hents99
57mm mõõt tundub OK. Diameeter on suht-koht ainuke näitaja, mis mõjutab otseselt mürataset.

Mul hetkel 2 resokat järjest, viimase vahetaks takistusega püti vastu.

40€ tundub päris hea, oleks varem teadnud, siis poleks vaja 3 korda ümber tehagi :)