1. leht 1-st
2,7 CRD vaevaline käivitus.
Postitatud: K Jaan 04, 2012 3:23 pm
Postitas kadjakas2000
Külmemate ilmadega tahab 2004a 2,7 Grand Chero pikka käiamist, enne kui käivitub. Miski 3-4 sek-i. Ehk on see ok, peabki nii olema? Teine minu kasutuses olev Mersu masuudipress läheb nö poolest pöördest ja sellest sihuke küss. Küsimuseks oleval autol on eelsüüteküünlad korras, pihustid on tehtud suvel (neljale uued sisud + üks tervenisti uus) ja diagnostika vigu ei näita. Mootori mahlaks 10W-40, mõlemal autol. Grandi on proovitud ka 5W sündiga- sama seis. On miskeid mõtteid?
PS: Paluks mitte peksta ja alandada, see on mul esimene isiklik masuudipress.

Re: 2,7 CRD vaevaline käivitus.
Postitatud: N Jaan 05, 2012 12:15 am
Postitas winz
jep, oota kui õige külm tuleb, siis ei lähe üldse käima, see tüüpviga 2,7 grandidel. Keegi ei oska vastata,milles täpselt viga, ise kahtlustan neid küttelati otsas olevaid andureid ja rõhuklappi, või siis lekkiv pihusti. Võimalikke vigu igast mastist,aga kui ei taha halliks minna, pane blokisoojendus peale ja unusta ära, on mootorile ka väga hea. Sommidel, rootslastel, norrakatel on pm. kõigil defad või calixid peal. Mul enda oma ka vähe pikemalt käivitub külmemaga, aga eelmine omanik on juba blokisoojenduse peale pannud, niiet arvatavasti minu oma ka ses mõttes vigane pill. Endal Calix blokisoojendus ja ostsin veel salongipuhuri juurde, niiet peaks igati tiptop olema. Muidu seda teemat kõvasti lahatud foorumeis.
Winz.
Re: 2,7 CRD vaevaline käivitus.
Postitatud: N Jaan 05, 2012 1:05 am
Postitas kadjakas2000
Plokisoojendus on peal. Eelmisel talvel sai installitud, kui -25ga käima ei läinud. Toona pidasin seda vigaste pihustite süüks. Nüüd on pihustid korras, a külmaga läheb ikka kuidagi raskelt käima. Saab näha, mis kõva pakasega teeb.
Winz, kaua sul paari miinuse juures käiama peab umbes?
PS. Jahutud on sellest jamast foorumites kõvasti, olen isegi seletanud. Enamasti on asi ühes-kahes pihustis. Enamik omanikke ei viitsi sellega tegeleda, auto kas seisab paar päeva talvel või on öösiti stepslis. Ja ometi osad 300tuhhi+ sõitnud 2,7-d lähevad paugust ka -30ga käima. Mõned vähesõitnud autod aga ei saa ka uute pihustitega -15ga elu sisse. Muuseas, kas sama jama on ka 2,7 mootoriga Mersudel?
Re: 2,7 CRD vaevaline käivitus.
Postitatud: N Jaan 05, 2012 11:09 am
Postitas v6sa
Mitte ainult 2,7, vaid kõigil CDI-mootoriga masinatel.

Ning viga ei olegi tihti muus, kui natuke piirist üle lugemis mõnes anduris (tavalisim on ühisanuma surve anduri probleem). Kuniks survet latis ei ole (auto arvates), seni pihusteis ei avata. Ning tihti on probleemiks just andur ise ja mitte surve. Aga seda juba ilma arvuti ja teadmisteta ei diagnosti...
Tavaline Boschi KTS ei loe välja tegelikku elu. Ning pelkadest veakoodidest ei pruugi abi olla, kui arvutit kasutab "õppinud" tiagnostiggg. Kas kraislerit MB STARDiagnosis lugeda suudab, ma ei tea. Aga oleks huvitav teada. Teoorias võiks...
Iseenesest suutvat nii Hort Auto kui Lesven Tallinnas neile mootoritele naha vahele pugeda. MB jaoks saab parimat abi Kadrinast. Kas see tegelane ka kraisleriga suhestuda viitsib, ma ei tea. Aga ma uurin.
Re: 2,7 CRD vaevaline käivitus.
Postitatud: N Jaan 05, 2012 10:39 pm
Postitas winz
kadjakas2000 kirjutas:Plokisoojendus on peal. Eelmisel talvel sai installitud, kui -25ga käima ei läinud. Toona pidasin seda vigaste pihustite süüks. Nüüd on pihustid korras, a külmaga läheb ikka kuidagi raskelt käima. Saab näha, mis kõva pakasega teeb.
Winz, kaua sul paari miinuse juures käiama peab umbes?
PS. Jahutud on sellest jamast foorumites kõvasti, olen isegi seletanud. Enamasti on asi ühes-kahes pihustis. Enamik omanikke ei viitsi sellega tegeleda, auto kas seisab paar päeva talvel või on öösiti stepslis. Ja ometi osad 300tuhhi+ sõitnud 2,7-d lähevad paugust ka -30ga käima. Mõned vähesõitnud autod aga ei saa ka uute pihustitega -15ga elu sisse. Muuseas, kas sama jama on ka 2,7 mootoriga Mersudel?
No mingi paar kolm sekundit tavaliselt, aga ise elan Saaremaal, niiet ma pole vist alla 1 külmakraadi katsetada saanudki

Ja ostetud sai pill mullu kevadel, vist aprilli lõpus oli. Aga ma tean, et mersudega sarnast jama pole, vähemalt mitte nii palju, kuna mul mandril üks tuttav on Tallinna Silberis elektrik-mehaanik, ja see ütles, et niikui külmaks läheb, on õu neid 2,7 Jeepisid täis ja no ei hammusta läbi, ütles ,et nii kehva on kontrollida, kuna katsetada saad iga päev ainult hommikul, sest niikui garaazi veab ja masin soeneb, siis läheb käima ja see päev rohkem probleeme pole käivitusega, hommikul jälle pekkis. See sama tüüp ütleski mulle, et pange blokisoojendused peale ja unustage ära, ja Mersudega pole nii hull asi. Aga ma üldiselt seltsimees V6saga nõus, et see common rail diesel on just see koht, kus konn istub
Seega rõhuandur, mis peab ajule signaali saatma, et rõhk käes ja võib pihusteid avada, see esiteks. See võib ise korras olla,sest kui lihtsalt rõhk üles ei tule, siis variandid: rõhuklapp küttelati otsas. Teiseks pihustid lasevad liiga palju tagasivoolu( seda peaks saama nii kontrollida kõige lihtsamalt, et pigistad tagasivoolu vooliku peale kõiki pihusteid kinni ja proovid siis käivitada, kui läheb paugust käima , siis pihusti/d pekkis). Kolmandaks, pump lihtsalt hõre, mingi abrasiivse küttega sõidetud ja ongi korras. Veel võimalus, et külmaga saab õhk süsteemi ja küte vajub tagasi. Alati on tark eelsüüteküünlaid kontrollida, ise muidu lasen külmema ilmaga mingi 20-30 seki enne, kui starterit annan, vahel kaks korda. Neid variante veel kindlalt. Aga ma ikkagi soovitan blokisoojendust või webastot kasutada, kuna igale mootorile on külmkäivitus pikk samm lähemale surmale. Enne olin laevamehaanik ja teadmiseks, et laevamootorit hoitakse seisu ajal alati soojas, seal lihtsalt on elektrilise blokisoojenduse asemel auru või termoõlieelsoojendi. Vee temperatuur enne käivitust ja seisu ajal reeglina 60 ja 70 kraadi vahel, tööajal peetakse kõige paremaks 88 - 90 kraadist vett, kuna termopinged siis kõige väiksemad ja ökonoomsus maksimaalne. Paraku H2O enamat teha ei lase. Siit ka see, miks mulle ei meeldi enda autol see jahutusvedeliku temperatuur, mida termostaat hoiab, see mingi 70 kraadi ringis. Aga ma tean, et neid on ka kõrgema tempiga olemas, vist oli nii, et üks on 68 kraadi oma ja teine 80-ga midagi, on plaan ära vahetada, kuna siit peaks tulema mingisugune kütte kokkuhoid ja mootori resurss peaks ka loogiliselt pikenema. A see niisama targutamiseks:)
Re: 2,7 CRD vaevaline käivitus.
Postitatud: L Jaan 14, 2012 6:02 pm
Postitas rannamees
Suvel läheb peale esimest ringi käima, miinuskraadidel tahab ca 3 ringi käiamist.
Aga siis pole ka vahet, kas on -2 või -20, käima läheb alati.
Poolest pöördest pole kunagi läinud

Re: 2,7 CRD vaevaline käivitus.
Postitatud: P Veebr 12, 2012 8:32 pm
Postitas kadjakas2000
Kõrgsurvepumba remont kaotas jutuks oleva probleemi. Nüüd läheb iga ilmaga üsna rõõmsalt käima, -25C polnud mingi küsimus. Ilmselt oli see pump juba pikka aega mõõdukalt lekkinud. Piisavalt palju, et ööga kütus alla vajuks, samas nii vähe, et loiku alla ei tekkinud.
Re: 2,7 CRD vaevaline käivitus.
Postitatud: P Veebr 12, 2012 9:38 pm
Postitas rannamees
Mis pumbaga tehti, kes tegi ja mitu raha maksma läks ?
Re: 2,7 CRD vaevaline käivitus.
Postitatud: E Veebr 13, 2012 8:34 am
Postitas Pomo
rannamees2 kirjutas:Suvel läheb peale esimest ringi käima, miinuskraadidel tahab ca 3 ringi käiamist.
Aga siis pole ka vahet, kas on -2 või -20, käima läheb alati.
Poolest pöördest pole kunagi läinud

mul ka umbes nii.
-30 puhul vajab äkki 4 ringi käiamist....
Re: 2,7 CRD vaevaline käivitus.
Postitatud: E Veebr 13, 2012 11:16 am
Postitas kadjakas2000
rannamees2 kirjutas:Mis pumbaga tehti, kes tegi ja mitu raha maksma läks ?
TestRem-is käis. Kolm korda. Remont katse-eksitusmeetodil.

Maksma läks see pull kokku u 200 raha.
Re: 2,7 CRD vaevaline käivitus.
Postitatud: E Veebr 13, 2012 12:43 pm
Postitas samru
kadjakas2000 kirjutas:rannamees2 kirjutas:Mis pumbaga tehti, kes tegi ja mitu raha maksma läks ?
TestRem-is käis. Kolm korda. Remont katse-eksitusmeetodil.

Maksma läks see pull kokku u 200 raha.
Ma loodan, et kui järgmine oma pumbaga sinna läheb, et siis äkki saadakse ikka esimese korraga asjast jagu? Või võib sinu vastusest väljalugeda, et väga ei tasu sinna trügida? Noh, nii lihtsalt infoks tahaks teada.
Re: 2,7 CRD vaevaline käivitus.
Postitatud: E Veebr 13, 2012 2:47 pm
Postitas Genka
Tesr Rem-i kohta huvitavat lugemist:
http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... 17&t=66861
Igaüks teeb oma järeldused...
Re: 2,7 CRD vaevaline käivitus.
Postitatud: E Veebr 13, 2012 2:56 pm
Postitas kadjakas2000
samru kirjutas:kadjakas2000 kirjutas:rannamees2 kirjutas:Mis pumbaga tehti, kes tegi ja mitu raha maksma läks ?
TestRem-is käis. Kolm korda. Remont katse-eksitusmeetodil.

Maksma läks see pull kokku u 200 raha.
Ma loodan, et kui järgmine oma pumbaga sinna läheb, et siis äkki saadakse ikka esimese korraga asjast jagu? Või võib sinu vastusest väljalugeda, et väga ei tasu sinna trügida? Noh, nii lihtsalt infoks tahaks teada.
Samru, kirjutasin sulle privasse.