1. leht 1-st
Amortidest
Postitatud: R Mai 12, 2006 11:12 am
Postitas trc
Tekib ilmselt vajadus amordid G'l välja vahetada... viitsib keegi tiba seletada.
1. Subjektiivne paremusjärjestus brändidele Sachs, Boge, Koni, Bilstein
2. On kellegil kokkupuuteid Koni Raid seeriaga? On nad oma hinda väärt? Mille poolest tavaamordist erinevad?
3. Ei suuda hetkel välja mõelda seda õiget vastust küsimusele - miks raskemaastikule mõeldud masinatele installitakse topelt v6i rohkem amorti per ratas...
Postitatud: R Mai 12, 2006 11:45 am
Postitas hulkur
1. Bilstein B46
2. ei oma
3. raske maastik, raske auto, suur koormus...
Postitatud: R Mai 12, 2006 6:35 pm
Postitas Veiko
Nii siis:
1.Bilsten Koni Sachs Boge
2.Need kes kasutavd kiidavad.Isiklikult jääksin tavaliste 4X4 Konide juurde.Seoses sellega,et nad on suurema mahuga ei lähe nad kuumaks ja on stabiilsemad.
3.Asi selles,et vedrustamata silla pulkade kaal on suur ja kiirused ka(mõtlen just kõrbe rallidele mõeldud autosid).Kuna amortisaator töötab nii,et lastes õli läbi avande ühelt poolt klappi teisel poole siis see õli läheb seal päris kuumaks.Eriti just siis kui vedrustuse käik pikk on.Et vähendada amortisaatori koormust lisatakse teine veel sinna.
Veiko
Postitatud: R Mai 12, 2006 7:07 pm
Postitas hulkur
Veiko kirjutas:Nii siis:
1.Bilsten Koni Sachs Boge
2.Need kes kasutavd kiidavad.Isiklikult jääksin tavaliste 4X4 Konide juurde.Seoses sellega,et nad on suurema mahuga ei lähe nad kuumaks ja on stabiilsemad.
3.Asi selles,et vedrustamata silla pulkade kaal on suur ja kiirused ka(mõtlen just kõrbe rallidele mõeldud autosid).Kuna amortisaator töötab nii,et lastes õli läbi avande ühelt poolt klappi teisel poole siis see õli läheb seal päris kuumaks.Eriti just siis kui vedrustuse käik pikk on.Et vähendada amortisaatori koormust lisatakse teine veel sinna.
Veiko
Enamus suurtel võistlustel sõitvatest G-dest kasutab minu mainitud Bilsu-sid. Ja kuna tegemist on gaasiamortidega, siis õli keemamineku muret pole. Kruvisin enda omale just alla ja tegin täna ka Kuusalu-Aegviidu vahel väikese testi, just kehvadel metsavahe teedel suhteliselt suure kiirusega. Erinevus võrreldes vanade õõtsuvate originaal õliamortidega oli hämmastav...
Postitatud: E Mai 15, 2006 11:39 am
Postitas Veiko
Õli on ikkagi amortisaatoris sees.Gaas lihtsalt avaldab survet sellele,et see nii kiiresti keema ei läheks.
Veiko
Postitatud: E Mai 15, 2006 3:20 pm
Postitas TR Pjätt
Veiko kirjutas:Nii siis:
1.Bilsten Koni Sachs Boge
2.Need kes kasutavd kiidavad.Isiklikult jääksin tavaliste 4X4 Konide juurde.Seoses sellega,et nad on suurema mahuga ei lähe nad kuumaks ja on stabiilsemad.
3.Asi selles,et vedrustamata silla pulkade kaal on suur ja kiirused ka(mõtlen just kõrbe rallidele mõeldud autosid).Kuna amortisaator töötab nii,et lastes õli läbi avande ühelt poolt klappi teisel poole siis see õli läheb seal päris kuumaks.Eriti just siis kui vedrustuse käik pikk on.Et vähendada amortisaatori koormust lisatakse teine veel sinna.
Veiko
Ei ole nõus, et tavalised Konid, Raid seeriast paremad oleks. Väidaks vastupidist. Mõlemad on olnud QKulguril all, ning Raide ei anna tavalistega võrreldagi vastupidaviselt. Teiseks ka Raid puhul ei ole vaja sildapiirajaid. Tava Koni peab vastu ainult ühe korraliku võistlusaasta.
Priit
Postitatud: E Mai 15, 2006 3:30 pm
Postitas Veiko
Siin on palju ka kinni selles kes kuidas sõidab.Just kontrollisein Luige amorte ja tundusid täitsa lõtku vabad olema.Meil on nad kaks kõvat hooaega sõitnud.Auto kaal mängib ka suurt rolli siin.
Veiko
Postitatud: E Mai 15, 2006 9:13 pm
Postitas TR Pjätt
See Kaks teebki Ühe korraliku ja kui amort peaks hakkama järele andma, siis lõhub juba kõik muu ka.

Postitatud: E Juul 03, 2006 11:54 am
Postitas trc
hulkur kirjutas:
Kruvisin enda omale just alla ja tegin täna ka Kuusalu-Aegviidu vahel väikese testi, just kehvadel metsavahe teedel suhteliselt suure kiirusega. Erinevus võrreldes vanade õõtsuvate originaal õliamortidega oli hämmastav...[/quote]
Nonii. Kah Bilsteinid alla kruvitud... On küll jah teine tera hoopis kui algupärased ja tyhjad Sachsid aastast 93
