1. leht 1-st
SJ410V maastikusuutlikus
Postitatud: T Mai 09, 2006 11:32 pm
Postitas ricardo
Tere
Et pole eriti palju proovinud seda masinat karmimal pinnasel, kuidas 0,9 liitrine mootor ja sillad vastu peavad? Kui palju keskeltläbi võiks siduriketta hind olla ja kust tasuks otsida? Kas ketta vahetus võrreldes sõidukaga raskem või mitte. Vitara vahekasti ja sidurit lasin esinduses remontida ja ei jäänud rahule - käigukastist õli imbub välja ja rahakotis vaid auk seoses remondiga.
Postitatud: K Mai 10, 2006 1:34 pm
Postitas tarmo
Veidi nõrk see mootor on ja samuti sidur. Kui rehve ei pane üle 31", siis sillad peavad vastu küll (tõsi küll, meil nüüd pärast aastast võistlemist ütles esisillas püsikas üles, kuid täpselt ei tea selle vahetamise ajalugu ka).
Siduriga libistada ei tohi, raiesmikel ja igal pool mujal tuleb vasak jalg vastu põrandat tahtejõuga pressida, saab ilusti sõita nii. Tahtejõud vajab harjumist
Sidur ise maksis mingi 300 kr vist (uus ketas), B-osana, Topautos.
Vahetamine sõidukaga võrreldes pigem lihtsam (kui on esiveoline sõidukas). Kuna vahekast on eraldi, siis vahekasti ja käikarivaheline kardaan lahti, kõigukast tuleb 4 poldiga lahti ja ongi maas.
Aa - see ka veel, et SJ410 vahekast on aeglasema ülekandega kui SJ413. Seega jõukadu polegi nii väga suur väiksemal mootoril. Muidugi liivas, turbas ja järskudel tõusudel tuleb vahel jõust puudu küll. Aitab jällegi hoovõtt.
Re: SJ410V maastikusuutlikus
Postitatud: K Mai 10, 2006 5:08 pm
Postitas Stupiduser
ricardodesol11 kirjutas:
Vitara vahekasti ja sidurit lasin esinduses remontida ja ei jäänud rahule - käigukastist õli imbub välja ja rahakotis vaid auk seoses remondiga.
Selle vastu aitaks ilmselt käigukasti simmeri(te) vahetus (mitte siduri ega vahekasti remont)

Postitatud: N Mai 11, 2006 10:54 pm
Postitas ricardo
Et Vitaral ilmnes õli väljumisprobleem alles peale kokkupanekut.