1. leht 5-st

Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: N Dets 22, 2011 12:49 am
Postitas honduras
Tere

Autoks on pika kerega 89 a. 2,5TD Pajero, millel sai tõstetud tagumised lehtvedrud silla peale kuid nüüd on esimese sillaga jama kui palju. Pole võimalik isegi õõtsade ümberehitusega ratta käiku normaalselt säilitada (külgkalle ja kokkujooks). Tekkis mõte, et teha Pajero sõltumatu esimene sild sõltuvaks ja keerdvedrudele. Plaanis oleks kasutada Mitsubishi reduktorit ja mõne teise maasturi (näiteks Toyota ja Nissani) silla käiseid koos liigendite ning piduri osadega. Käised saaks kinnitada reduktori külge mõlemalt poolt nelja poldiga kuid kuidas poolteljed sobima panna? Kes teeks kahest erinevast poolteljest ühe???

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: N Dets 22, 2011 1:27 am
Postitas tuningman
võibolla oleks lihtsam mõne teise auto nt.patrol, sildu kasutada. poleks nende käise kompunnimisega vaja vaeva näha. :roll:

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: N Dets 22, 2011 9:55 am
Postitas totu
honduras kirjutas:Tere

Autoks on pika kerega 89 a. 2,5TD Pajero, millel sai tõstetud tagumised lehtvedrud silla peale kuid nüüd on esimese sillaga jama kui palju. Pole võimalik isegi õõtsade ümberehitusega ratta käiku normaalselt säilitada (külgkalle ja kokkujooks). Tekkis mõte, et teha Pajero sõltumatu esimene sild sõltuvaks ja keerdvedrudele. Plaanis oleks kasutada Mitsubishi reduktorit ja mõne teise maasturi (näiteks Toyota ja Nissani) silla käiseid koos liigendite ning piduri osadega. Käised saaks kinnitada reduktori külge mõlemalt poolt nelja poldiga kuid kuidas poolteljed sobima panna? Kes teeks kahest erinevast poolteljest ühe???
Kõike on võimalik teha aga antud juhul tõesti valmis talasild on lahendus. Poldivalem ja ja võimalikud ülekandearvud peaksid japsidel kattuma, jääb vaid õige laiusega ja ülekandearvuga sild leida. Sõltumatu silla reduktori külge sukkade poltimine ei kõla kuigi usaldusväärselt, kui isegi kestma jääb on tööde maht ja silla kaal miinusteks. Alternatiiv on sõltumatu käiku pikendada aga see üsna töömahukas üritus. Toyotsil on seda tehtud (võistlusautol saime antud projektist inspiratsiooni). Selleks vaja reduktori sukk ära jätta, pikad veovõllid lasta valmistada ja õõtsamajandus ümber ehitada. Tänavalegaalsus on juba järgmine mure.

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: N Dets 22, 2011 10:52 am
Postitas uputaja
Mitsu esidiffer pole just tugevate killast julk. 160 Patroli sillad ei maksa palju, ning on suhteliselt pommikindlad.

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: N Dets 22, 2011 3:46 pm
Postitas HKA
Kas kellelgi on infot sellise ümberehituse tänavalegaalsuse suhtes? Mis ülevaatuspunktid asjast arvavad?

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: N Dets 22, 2011 4:34 pm
Postitas rt23
Oli plaan selline ümberehitus. Ülevaatuspunktis küsisin sellise ehituse kohta ja vastus oli, et ARK-ist luba vaja saada siis neil savi.
Teine mure on kust piisavalt aeglased sillad saada, mitsu originaal aeglane on 4.8, patrolite levinumad 4.1 ja 4.3.
4.8 jõudis 31" ratast vabalt liigutada aga kui näiteks panna 33 bogger või suurem :roll:
Ise jõudsin lahendusega sinnamaale, et oleks patroli 5.14 sillad koju vedanud(ilselt tassingi ainult lähevad teise auto alla) ja esisilla munaka poole ringi tõstnud ning sisse LSD. Lääbad oleks mitsu enda tagumised tulnud.

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: N Dets 22, 2011 4:39 pm
Postitas tuningman
HKA kirjutas:Kas kellelgi on infot sellise ümberehituse tänavalegaalsuse suhtes? Mis ülevaatuspunktid asjast arvavad?
kindlasti midagi ilusat vist mitte, sellepärast ei julge oma trooperile ka pajero kone vahele visata. eks peab enne siit sealt maad uurima, muidu võib juhtuda et lõpuks auto vaid metsas müttamiseks. kindlasti on ka reaalne lahendus olemas, on teisigi autosid ringi ehitatud ja ka liiklevad. :roll:
aga see on vaid minu arvamus, aga eks kuula ka teisi kes vähe targemad selles valdkonnas siin ja reaalselt asja toimima saanud :bg
vähe ümmargune jutt tuli aga :oops:

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: N Dets 22, 2011 4:49 pm
Postitas rt23
kindlasti midagi ilusat vist mitte, sellepärast ei julge oma trooperile ka pajero kone vahele visata. eks peab enne siit sealt maad uurima, muidu võib juhtuda et lõpuks auto vaid metsas müttamiseks. kindlasti on ka reaalne lahendus olemas, on teisigi autosid ringi ehitatud ja ka liiklevad. :roll:
Mootorivahetus suht lihtne, kui võimsuse % vägapalju ei tõuse. ja asendad diisli diisliga.

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: N Dets 22, 2011 4:56 pm
Postitas tuningman
vat selle kohapealt jään vastse võlgu. tuttavad tahtsid sõidukal bentsu mootorit teise margi bentsukaga asendada ja jube jama oli. neil (ark)suur mure et mootori käpad kvaliteetsed ja vatupidavad on jne. et pornot on palju tehtud ja matsudega neid konesi mets küllaga lendanud. umbes selline sutumine oli ark-is olnud.täpsemalt ei oska õelda pole selle jutuajamisel kõrval olnud. aga eks muud ei aita kui küsima minna.

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: N Dets 22, 2011 5:11 pm
Postitas rt23
neil (ark)suur mure et mootori käpad kvaliteetsed ja vatupidavad on jne. et pornot on palju tehtud ja matsudega neid konesi mets küllaga lendanud
Neid lendab originaalkäppadega kah :mrgreen: isegi reporteris hiljuti paar lõiku läbi jooksnud.
Aga pornot ei tohi ka teha siis ei pea ka ARK-i ka iga asjaga jooksma. Oma pajero tagasild oli ka teine, sammuti mootor, kuid läbitud 2 ülevaatust eri punktides siis keegi ei kobisenud. Ülevaatust huvitavad ikka eelkõige pidurid, heitgaasid ja et sillad korralikud oleksid.

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: N Dets 22, 2011 5:18 pm
Postitas tuningman
usun ka, et kui on ikka väga korralikult tehtud, et otse silma ei karju siis vahel ei pane ülevaatuse vennad üldse omas töötuhinas mõnesid muudatusi tähelegi, mis tegelt teisiti peaks olema. aga jah kui arkiga asi ok. ja korralik kaubanduslik välimus, mis neil ikka õelda on.

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: N Dets 22, 2011 7:55 pm
Postitas uputaja
Seletage ära, mis on pistmist ARK-il ja talasillaga Pajerol???? Sama jutt ka Mitsu konega Izuzu kohta. ÜV vaatab, et miski ei loksuks, mõõdab co-d ja kõik.

Tehke, aga KORRALIKULT ja nii, nagu need asjad oleks sünnist saati nii olnud.

Terv.
Andres

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: N Dets 22, 2011 8:46 pm
Postitas Praks1
Metsa lennanud konedest niipalju,et paljud autod ongi nii projekteeritud,et paugu korral lendab mootor põhja alla,mitte salongi.
Isegi vanal audi b4 oli käigukastist trossid vist roolisambasse,et see eest tõmmata,kui tuleb laks.

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: N Dets 22, 2011 9:28 pm
Postitas rt23
uputaja kirjutas:Seletage ära, mis on pistmist ARK-il ja talasillaga Pajerol???? Sama jutt ka Mitsu konega Izuzu kohta. ÜV vaatab, et miski ei loksuks, mõõdab co-d ja kõik.

Tehke, aga KORRALIKULT ja nii, nagu need asjad oleks sünnist saati nii olnud.

Terv.
Andres
Just, mis vahet kas sild leht või keerdvedrudel. Kaotad mootoril kõik teisemargi kirjad ja ongi originaal. Pluss väheke uuem mootor heitgaasidelt puhtam ja ülevaatajad õnnelikumad.

Re: Pajero esimene sild sõltuvaks

Postitatud: N Dets 22, 2011 9:57 pm
Postitas tuningman
mul passis märkuste lahtris niigi ümberehitus kirjas, ei tea isegi mis see tähendab, veelvähem ark. kui neilt uurimas käisin mida see ümberehitus tähendab ei osanud nad peale pikka auto ajaloo uurimist midagi mõistlikku kosta.tea aga kuidas ülekal nende koodide lugemisega ka lood on? oihhhh, asi vist vähe ot juba, loodan et ei pahanda :oops: