1. leht 1-st
Klõbin Samurai esisillas
Postitatud: L Mai 06, 2006 9:16 pm
Postitas rommi
Oli täna üks üsna mudane sõit ja pärast seda hakkas parema ratta juurest kahtlast klõbinat kostuma. Arvasin kohe, et mõni soovimatu puuoks on kuskile kardaani või ratta vahele roninud aga polnud. Ühtlane klõbin hakkab kiirusel 30+ ja valjeneb hoo kasvades. Tagurpidi ei paistnud häält tegevat, muidugi ma üle 30 ei proovinud igaks juhuks.
Kui hub vaba peale lülitada on kõik vaikne. 4 vedu toimib, ülekanded lülituvad sisse-välja normaalselt... kust peaks viga otsima?
Autoks stock Suzuki Samurai SJ413.
rommi@murelik
Postitatud: L Mai 06, 2006 10:04 pm
Postitas boob
Kahtlustaks veovõlli otsa. Omal länkaril tegi ka natike häält, kuni läks puhta algosadeks ja muutis masina mülkas liikumisvõimetuks. Kui esisild väljas on ja siis krõbinat pole, on asi kindlasti veovõlli otsas... Mul lõhkusid veovõlli otsa tükid käändmikulaagrid ära ja muutsid masina liikumisvõimetuks, kuna üks tükk oli "munaku" vahele pugenud ja ei lasknud pöörata

Postitatud: P Mai 07, 2006 7:26 pm
Postitas rommi
huh, viga leitud ja läks õnneks

esikardaanil on välja ulatuvate nuutide ümber kummilutt, mis oli pihta saanud. Kusjuures, seistes viga välja ei pasitnud, lihtsalt külje peal pragu. Hoo kasvades viskas luti laiali ja peksis seda üsna korraliku klobinaga vastu põhja. Vea leidsin üles alles siis kui tõstsin kõik neli ratast maast lahti ja koha peal "proovisõitu" tegin.
no igatahes vedas seekord ja teema ammendunud,
rommi
Postitatud: E Mai 08, 2006 12:03 am
Postitas seff
rommi kirjutas: Vea leidsin üles alles siis kui tõstsin kõik neli ratast maast lahti ja koha peal "proovisõitu" tegin.
no igatahes vedas seekord ja teema ammendunud,
rommi
no ma ju räägin, et asjahuviliste kokkusaamistel jagatav hea nõu, kulub marjaks ära

Postitatud: N Mai 25, 2006 9:33 am
Postitas Rtuning
kuidas määrime me samurai silla otsasid, taaveti nipleid pole ??
Postitatud: N Mai 25, 2006 3:04 pm
Postitas jr
Nagu Uuemal Patroli või LandCruiseril.
Käändmik küljest, vana määre välja ja uus sisse.
Postitatud: N Mai 25, 2006 11:45 pm
Postitas jlx
Kindlasti on sinna võimalik puurida kuhugi avad ja määrdeniplid ise paigaldada.Niva esirattalaagri määrimiseks ja vee välja surumiseks sai tehtud selline asi.
Postitatud: R Mai 26, 2006 8:07 am
Postitas Rtuning
jlx kirjutas:Kindlasti on sinna võimalik puurida kuhugi avad ja määrdeniplid ise paigaldada.Niva esirattalaagri määrimiseks ja vee välja surumiseks sai tehtud selline asi.
See on vist kasulik jah