1. leht 2-st
Karpa K126 GM hingeelu
Postitatud: K Dets 14, 2011 1:21 pm
Postitas monorobot
Uus päev , uued probleemid
Kes tunneb piisavalt gaz 24 karburaatori K126GM hingeelu ja oskab seletada mulle miks on sellel karpal kaks segukambrit, põhikamber ja lisakamber ?
Küsimus on, millal peab avanema lisakambri seguklapp ?
Volgaklubi lehelt leidsin natukene inffi selle karpa kohta
http://www.volga.ee/modules.php?name=Fo ... pic&t=1727
Probleem selles, et gaasipedaali käik tundub olevat lühike, ehk kui pedaal põhja tallata siis
nibin-nabin enne lõppu avaneb ka lisakambri seguklapp nii veerandi ulatuses.
On see normaalne või paranormaalne

Re: Karpa K126 GM hingeelu
Postitatud: K Dets 14, 2011 3:22 pm
Postitas ibra
Lisakambri juhtimine käib vaakumiga . Kui vene keelt oskad, siis loe.
http://www.google.ee/imgres?imgurl=http ... m=1&itbs=1
Re: Karpa K126 GM hingeelu
Postitatud: K Dets 14, 2011 6:58 pm
Postitas monorobot
Paraku nii heasti ei oska, et sellest kõigest aru saada.
JA ma ei saa aru kas antud lingil on sama karpa läbilõige.
Mul on auto mootril selline peal
http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=30201
Re: Karpa K126 GM hingeelu
Postitatud: N Dets 15, 2011 7:36 am
Postitas monorobot
Paraku minu vene keele oskus pole parem google tõlkest
See seade koosneb eluaseme 1, katab 3, on vahele diafragma 4, mis ühendab võlli 5 Throttle 6 teisene kamber. Tegutseb diafragma kevadel 2. Hypophrenic süvend suhtleb atmosfääri ja naddiafragmennaya kanal 13 läbi düüsid 7 ja 10 suurte cone 11 kahe segamine kojad. Kanal kokkuhoidlik klapp suhtleb kahe pihustid 8 ja 9, mõlemad vaatega segamiskambri. Throttle valve 6 teisene lukustusseade, et kaamera ajami ventiilid hoitakse suletuna, kui ventiil 12 esmane koda ei avata kaks kolmandikku oma reisi. Pärast seda klapp teisene kamber tekitab ja juhib automaatne diafragma seade vastavalt esimene vaakum sisselaske difuusor 11 suurt esmane kambris, ja siis, kui avamise teisese siiber 6 vaakum mõlemad kojad.
Hea oleks kui keegi vaevuks rahulikult nagu lapsele selle kõik üle nämmutama

Re: Karpa K126 GM hingeelu
Postitatud: N Dets 15, 2011 8:43 am
Postitas taxopets
Ega need jamad enne lõppe kui Lada karbussile üle lähed. Ise üritasin ka nende K-dega aga on kapriised.
Re: Karpa K126 GM hingeelu
Postitatud: N Dets 15, 2011 9:54 am
Postitas monorobot
Mis Lada karpat sa silmas pead ? Ja mis vahetusega veel kaasneb, uus õhupuhasti ?
Re: Karpa K126 GM hingeelu
Postitatud: R Dets 16, 2011 10:30 am
Postitas taxopets
monorobot kirjutas:Mis Lada karpat sa silmas pead ? Ja mis vahetusega veel kaasneb, uus õhupuhasti ?
Vahet pole.Soovitavalt mõni selline millel veel elektrilisi klappe pole.Kui sul juba 4 poldiga kinnituv karpa siis Lada omal tuleb viiliga pisut auke ovaalsemaks teha. Ja õhufiltri panin ka Lada oma.
Re: Karpa K126 GM hingeelu
Postitatud: R Dets 16, 2011 3:40 pm
Postitas Raigo
düüsid ja jutud võib jätta lada omad ?
Re: Karpa K126 GM hingeelu
Postitatud: R Dets 16, 2011 3:56 pm
Postitas Hullsaarlane
1.6 sierra karpa ei istu peale?
Re: Karpa K126 GM hingeelu
Postitatud: R Dets 16, 2011 10:47 pm
Postitas taxopets
Ma ei mäleta täpselt aga mul peaks olema 1500 Lada karpa. Just selle mõttega, et max. kubatuurile. Installisin 1:1. Toimib hästi ja bensu kulu ka madalam.
Re: Karpa K126 GM hingeelu
Postitatud: P Aug 19, 2012 1:23 pm
Postitas vanapagan
taxopets kirjutas:Ma ei mäleta täpselt aga mul peaks olema 1500 Lada karpa. Just selle mõttega, et max. kubatuurile. Installisin 1:1. Toimib hästi ja bensu kulu ka madalam.
Kuipalju siis ka kulu alla said?
Kas edasiminna ikka jõuab?
Aga mis pagana tõbi seda K126 siis tabab et temast enam elulooma ei saa ja välja tuleb vahetada?
Minumeelest seal midagi hullu peale nõelklapi ei ole ja selle saab ka uuema panna mis on juba kummist otsaga ja peab väga hästi.
Re: Karpa K126 GM hingeelu
Postitatud: P Aug 19, 2012 1:55 pm
Postitas t6nu
Istub sinna ka miskisuguse Chevroleti nõelklapp, mis ka kummist tihendusega, autole tekkis peale vahetust täiesti uus olemine.
Re: Karpa K126 GM hingeelu
Postitatud: P Aug 19, 2012 2:20 pm
Postitas taxopets
Ega põhi häda on ikka reguleerimise keerukus ja kapriisne on ta ka. Lada oma pole peale asendust 4 aasta jooksul näppida tulnud.
Re: Karpa K126 GM hingeelu
Postitatud: K Aug 22, 2012 1:13 pm
Postitas monorobot
Ma oma mazzinal karpat siiski ära ei vahetanud, nõelklapi-tihendid-tyysid küll.
Üks eluaegne uazi/gazi remondihärra arvas, et probleem ei pruugi olla karpas vaid süütes ja jagajas.
Jagaja e. katkestijaotur

hakkab mingi hetk oma varda otsas logisema, laager kulunud, mistõttu süüde on nii öelda "random" e. rändav
mistõttu mootori töö ebaühtlane ja bensukulu suur ..
Re: Karpa K126 GM hingeelu
Postitatud: K Aug 22, 2012 2:03 pm
Postitas t6nu
Logisev jagaja jätab su varem või hiljem tee peale/metsa (rahvatarkus). Mind jättis 3x, enne kui taipasin, kus põhjus.