1. leht 1-st

Maasturi ost.

Postitatud: K Dets 14, 2011 7:53 am
Postitas kaidor
Ok lugu siis selline et soovin osta oma esimest maasturit ja silmapiirile on kerkinud järgmine valik

1. Jeep Grand Cherokee Laredo 4.0 V6
2. Ford Explorer 4x4 Limited 4.0
3. Chevrolet Blazer LT 4.3 V6

Mis siis oleks nendes parim valik? Mis antud masinate keskmine küttekulu võib olla ja põhilised vead mida tasuks jälgida?
Saan aru küll, et ega ökomasinatega tegu pole kuid küttejulu võiks nii 16l/100km vast keskmine ikka jääda kuna väga kerge jalaga pole ja venida ei viitsi.
Äkki oskab keegi tartus soovitada kus oleks mõistlik ostu eelne tehniline kontroll teeha (päris põrsast kotis osta ei tahaks).

Re: Maasturi ost.

Postitatud: K Dets 14, 2011 2:43 pm
Postitas sambla-aadu
Tartu külje all on Rait - siin keskkonnas kasutaja Datsun nime all.

Re: Maasturi ost.

Postitatud: K Dets 14, 2011 3:26 pm
Postitas kadjakas2000
kaidor kirjutas:Ok lugu siis selline et soovin osta oma esimest maasturit ja silmapiirile on kerkinud järgmine valik

1. Jeep Grand Cherokee Laredo 4.0 V6
2. Ford Explorer 4x4 Limited 4.0
3. Chevrolet Blazer LT 4.3 V6

Mis siis oleks nendes parim valik? Mis antud masinate keskmine küttekulu võib olla ja põhilised vead mida tasuks jälgida?
Saan aru küll, et ega ökomasinatega tegu pole kuid küttejulu võiks nii 16l/100km vast keskmine ikka jääda kuna väga kerge jalaga pole ja venida ei viitsi.
Äkki oskab keegi tartus soovitada kus oleks mõistlik ostu eelne tehniline kontroll teeha (päris põrsast kotis osta ei tahaks).
Jutt käib ZJ Grand Cherost? Selle põlvkonna puhul soovitaks pigem V8 poole kiigata (5,2 või 5,9). Ei ole ju tegelikult erilist vahet, kas kütet läheb 17 või 20 liitrit/100km. Rõvedalt palju evivei. :twisted: Minek aga on V8-l hoopis teisest puust võrreldes neljaliitrisega. Muuseas, seda esimeses postis viidatud V6-t sa vaevalt Grandi kapoti alt leiad. Reas-kuuesed on neljaliitrised. Ouldskuul, ja väidetavalt pommikindel mootor. Aga V8 on ägedam. :mrgreen: Ja nüüd Laredo... Milleks Laredo? Limitedi ja Laredo hinnavahe on ju olematu.
Exploreri ja Blazeri kohta pajatagu nende omanikud. Mina oma subjektiivset arvamust jagada ei tihka, peljates võimalikku kättemaksu (jõulud intensiivis jmv). :mrgreen: :mrgreen:

EDIT: Mida Grandi ostul jälgida, mis on põhilised jamad? Vahekasti tasuks kuulata. See on sihuke suurem väljaminek. Tagasilla laagrid ei tohiks väga käest lastud olla, vastasel korral võib sillavahetuseks minna, see jutt käis vist 44 kohta. Võiks kontrollida, kas kõik tuled-viled toimivad. Esi-istmete soojendus niikuinii ei tööta. :twisted:

Re: Maasturi ost.

Postitatud: K Dets 14, 2011 6:19 pm
Postitas martinkark
mis cherokee see 4.0 V6 on? R6 ikka, või olen loll.
Endal on 93a 4.0, liigub kenasti nobedalt, tuttavad on rääkinud et minekuvahe pidi 5.2 suht väike olema, aga V8 teeb ilusat häält, samas suts janusem ikka, ja ei pidand nii töökindel olema (endal V8 kogemused puuduvad)
4.0 bensukulu ei oska öelda, kuna sõidan gaasiga, aga 16/100le arvesta siis ikka sinnakanti kus kuskil 70% on maanteed ja 30% linna.
Mida chero juures kontrollida. Margiteemas juttu iganes sellest. Alustades erinevat tüüpi vahekastidest jms.
Ülejäänud sinu poolt pakutavad valikud minuteada väga pädevad asjad ei ole. Samas ei võta sõna kuna ei ole samuti omanud neid

Re: Maasturi ost.

Postitatud: K Dets 14, 2011 7:12 pm
Postitas kaidor
Chero puhul masin siis see mis silma jäi http://www.auto24.ee/used/953459

Re: Maasturi ost.

Postitatud: K Dets 14, 2011 8:09 pm
Postitas Datsun
kaidor kirjutas:Chero puhul masin siis see mis silma jäi http://www.auto24.ee/used/953459

Parandaks naruke, tegu pole V6 mootoriga vaid tavalise 4.0 R6 jeebi mootoriga. (vana ja hea)

Re: Maasturi ost.

Postitatud: K Dets 14, 2011 8:11 pm
Postitas kaidor
See vist üldse naljamees kütusekulu 10l/100km :shock:

Re: Maasturi ost.

Postitatud: K Dets 14, 2011 8:25 pm
Postitas virgo
Kusjuures, WJ-l R6...eraldi süütepoolid ja hunnik lambda andureid mis gruppidena silindrite tööd regullivad ja kõik muu mudru...peaks ja teoorias tussikarva jagu ökom olema...kuigi kere mida xj-ga võrreldes vedada on antud ei ole samas kaalus ju, lihtsalt mõttekäik.
Kui valikuks läheb siis silmad kinni võtan kaks V kujuliselt ühendatud nelipakki, mida ka tõestab autopark hoovi peal. Vastupidavuselt... no see V8 pada nüüd ka niisama keskelt pooleks ei käi ja kuuma ja muidu peksu peab ka ikka rõveohtralt saama, et midagi üldse juhtuma hakkaks.
Janusem? Loomulikult...litraazivahet ei märka? Või njuutoneid, või selgroogu ja naeruilmet parandavat effekti.
Kellele ema ja kellele V8.
Virgo

Re: Maasturi ost.

Postitatud: K Dets 14, 2011 9:12 pm
Postitas Datsun
virgo kirjutas:Kusjuures, WJ-l R6...eraldi süütepoolid ja hunnik lambda andureid mis gruppidena silindrite tööd regullivad ja kõik muu mudru...peaks ja teoorias tussikarva jagu ökom olema...kuigi kere mida xj-ga võrreldes vedada on antud ei ole samas kaalus ju, lihtsalt mõttekäik.
Kui valikuks läheb siis silmad kinni võtan kaks V kujuliselt ühendatud nelipakki, mida ka tõestab autopark hoovi peal. Vastupidavuselt... no see V8 pada nüüd ka niisama keskelt pooleks ei käi ja kuuma ja muidu peksu peab ka ikka rõveohtralt saama, et midagi üldse juhtuma hakkaks.
Janusem? Loomulikult...litraazivahet ei märka? Või njuutoneid, või selgroogu ja naeruilmet parandavat effekti.
Kellele ema ja kellele V8.
Virgo

4.7 V8 -ga on rohkem probleeme ja jama kui vana 5.2 V8, seda on näidanud erinevad kokku puuted mõlemaga.

Re: Maasturi ost.

Postitatud: K Dets 14, 2011 10:01 pm
Postitas kadjakas2000
Datsun kirjutas:
virgo kirjutas:Kusjuures, WJ-l R6...eraldi süütepoolid ja hunnik lambda andureid mis gruppidena silindrite tööd regullivad ja kõik muu mudru...peaks ja teoorias tussikarva jagu ökom olema...kuigi kere mida xj-ga võrreldes vedada on antud ei ole samas kaalus ju, lihtsalt mõttekäik.
Kui valikuks läheb siis silmad kinni võtan kaks V kujuliselt ühendatud nelipakki, mida ka tõestab autopark hoovi peal. Vastupidavuselt... no see V8 pada nüüd ka niisama keskelt pooleks ei käi ja kuuma ja muidu peksu peab ka ikka rõveohtralt saama, et midagi üldse juhtuma hakkaks.
Janusem? Loomulikult...litraazivahet ei märka? Või njuutoneid, või selgroogu ja naeruilmet parandavat effekti.
Kellele ema ja kellele V8.
Virgo

4.7 V8 -ga on rohkem probleeme ja jama kui vana 5.2 V8,
seda on näidanud erinevad kokku puuted mõlemaga.


Maakeeli öelduna- pigem ostetagu väga korralik viimase aasta ZJ kui esimene Wj.

Re: Maasturi ost.

Postitatud: N Dets 15, 2011 10:43 am
Postitas Datsun
kadjakas2000 kirjutas:
Datsun kirjutas:
virgo kirjutas:Kusjuures, WJ-l R6...eraldi süütepoolid ja hunnik lambda andureid mis gruppidena silindrite tööd regullivad ja kõik muu mudru...peaks ja teoorias tussikarva jagu ökom olema...kuigi kere mida xj-ga võrreldes vedada on antud ei ole samas kaalus ju, lihtsalt mõttekäik.
Kui valikuks läheb siis silmad kinni võtan kaks V kujuliselt ühendatud nelipakki, mida ka tõestab autopark hoovi peal. Vastupidavuselt... no see V8 pada nüüd ka niisama keskelt pooleks ei käi ja kuuma ja muidu peksu peab ka ikka rõveohtralt saama, et midagi üldse juhtuma hakkaks.
Janusem? Loomulikult...litraazivahet ei märka? Või njuutoneid, või selgroogu ja naeruilmet parandavat effekti.
Kellele ema ja kellele V8.
Virgo



4.7 V8 -ga on rohkem probleeme ja jama kui vana 5.2 V8,
seda on näidanud erinevad kokku puuted mõlemaga.


Maakeeli öelduna- pigem ostetagu väga korralik viimase aasta ZJ kui esimene Wj.

Täpselt nii ta on:)