1. leht 1-st
rattaid vaja
Postitatud: R Mai 05, 2006 8:50 am
Postitas sass
Asi on nüüd nii et pea täitsa sassis.Autol all 6" tolli laiad ja R16 "veljed mida teha ?Kas osta sinna rehvid aga millised sobivad 6" veljele ja võistlemiseks?Või hoopis osta R15"ja laiemad veljed ja sinna rehvid peale. Mida soovitate?
Postitatud: R Mai 05, 2006 9:04 am
Postitas sass
Tuli veel üks mõte kas FEDIMA trial ade 265/75 R16 sobib 6" laiale veljele ja arvutuste järgi peaks TR1 mõõtu kah mahtuma.
Postitatud: R Mai 05, 2006 9:37 am
Postitas Urvo
Mul oli Roveril sama mõõt 7" velje peal, aga olen näinud ka 6" peal, et peaks sobima küll. Eriti veel siis, kui on ainult metsa auto.
Postitatud: R Mai 05, 2006 11:56 am
Postitas sass
Et nagu metsa auto jah ainult .Aga miks just siis eriti ?
Postitatud: R Mai 05, 2006 12:30 pm
Postitas Landy
Mina ostisn Soomest 235/85R16 oma LR90 alla ja kuigi tootja raius, et alla 7" velje ei soovita, siis 6,5" peal jäid nad vägagi normaalsed.
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... image8.htm
Varuratta kangutasime isegi 5,5" RR veljele ja ei muutunud sõõrikuks
http://www.landrover.pri.ee/lr90/galeri ... mage28.htm
(esimene juhipoolne ratas)
Seega ei tohisk nagu probleemi olla sul ka olemasoleva veljega,
Postitatud: R Mai 05, 2006 1:49 pm
Postitas Urvo
sass kirjutas:Et nagu metsa auto jah ainult .Aga miks just siis eriti ?
Kuna siis ei tule rehv velje pealt nii kergesti maha, kui muidu.
Postitatud: R Mai 05, 2006 1:58 pm
Postitas FB
Võib - olla loll küsimus

aga huvitav kas ma olen asjast õigesti aru saanud et kui paned laiema kummi kitsama velje peale siis peakski metsas parem olema... ? (et ei roni maha nii kergelt ja ei lükka oksasid kummi-velje vahele) Mul endal ka kitsas velg(täpset mõõtu ei tea) ja vähe laiem kumm - Kevadsõidul oli erinevate manomeetrite järgi 0,5-0,8 bar sees ja sai päris kõvasti valu aga maha ei roninud.
Lihtalt minu tagasihoilik arvamusavaldus...
Krt, kuni mõtteid mõlgutasin ja kirjutasin seni jõuti juba sedasama vastata.
Postitatud: R Mai 05, 2006 11:23 pm
Postitas jr
ma olen arusaamale jõudnud, et kui ikka väga häda käes, siis võib rehvi tootja soovituse miinimumist veel -2" maha võtta. Siiani on nagu selline arvestus hea küll olnud. Oluline on kogu selle asja juures, et ei venitaks kitsa veljega rehvi tööpinda ehk siis mustri osa liiga munasse. Hakkad ju tööpinnas kohe kaotama sedasi + maantesõit on ikka väga crap.
Postitatud: L Mai 06, 2006 10:33 am
Postitas sass
No konkreetse autoga on maanteesõitu täpselt niipalju kui võistluse ajal ülesõidud on .