1. leht 1-st
Samurai VS Jimny
Postitatud: N Mai 04, 2006 4:06 pm
Postitas Rtuning
kumma varuosad on kallimad. Mis võiks olla jimny miinus offroadi puhul?
Re: Samurai VS Jimny
Postitatud: N Mai 04, 2006 4:18 pm
Postitas Landy
Rtuning kirjutas:kumma varuosad on kallimad. Mis võiks olla jimny miinus offroadi puhul?
Jimny miinuseks plastiku rohkus väliskülgedel ja suurem kaal. Plussideks spiraalvedru ja veidi avaram ruum taga istujale ning jõulisem mootor.
Postitatud: N Mai 04, 2006 6:56 pm
Postitas Veiko
Parim on viimased Samuraid millel on keerdvedrud.Sinna väike tõstesari alla ja oledgi mäel.Jimny eeliseks on roolivõim.
Isiklikult jääks selle keerdvedrudega Samurai juurde.
Postitatud: N Mai 04, 2006 7:16 pm
Postitas Stupiduser
Mis roolivõim?

Re: Samurai VS Jimny
Postitatud: N Mai 04, 2006 7:22 pm
Postitas rommi
Landy kirjutas:
Plussideks spiraalvedru ja veidi avaram ruum taga istujale ning jõulisem mootor.
Seda sa ländi paned nüüd küll veidi puusse. Viimasel tuttava jimnyga rohkelt kokku puutunud ja samurais on tagaistujale küll rohkem ruumi. Esiteks on tal poole lühem armatuur ja tagaistmed on tagapool (väiksem "pakiruum")
Mina peaks miinuseks, et jimny diagad ulatuvad madalamale kui samurai lehtvedrud, talvel oli selgesti näha, kus jimnyl jäi paar cm puudu seal samurai veel liikus. Osadel jimnydel on veel vahekast kettülekandega, mis aja jooksul venib välja ja uue keti hinda sa ei taha teada.
muidugi, keerdvedru muudab jimny on veidi linnaautolikumaks ja löökaugud ei löö kõiki plomme hammastest lahti. Üldiselt aga loksutab samamoodi.
Üldiselt ma arvan, et ehitamiseks ja tõsisemaks offroadiks sobib samurai paremini, igapäevasõiduks aga jimny.
Postitatud: N Mai 04, 2006 10:30 pm
Postitas Landy
Veiko kirjutas:Parim on viimased Samuraid millel on keerdvedrud.Sinna väike tõstesari alla ja oledgi mäel.Jimny eeliseks on roolivõim.
Isiklikult jääks selle keerdvedrudega Samurai juurde.
Nõusun kahel käel, kuid hinnad on üsna krõbedad neil. Seda ka läänes.
Meil nüüd ju TR1-s MM team sellisega võistlemas.
Endine turvateenistuse masin ja loodetvasti kannab sama firma veel ehk tulevikus mõne samsuguse auto maha.
Kui veel koos 1.9L tehase diisliga saaks, siis oleks puhta popp.
Re: Samurai VS Jimny
Postitatud: N Mai 04, 2006 10:34 pm
Postitas Landy
rommi kirjutas:
Seda sa ländi paned nüüd küll veidi puusse. Viimasel tuttava jimnyga rohkelt kokku puutunud ja samurais on tagaistujale küll rohkem ruumi. Esiteks on tal poole lühem armatuur ja tagaistmed on tagapool (väiksem "pakiruum")
Olles Sillaehitajate tiimis ca 3 aastat tagumisel pingil kaarti lugenud, ja vabal ajal nii mõnegi Samurai tagapingil kaasa sõitnud, siis pean end selle vallas küll julgelt pädevaks inimeseks.
Nii nagu Jymnisid on saadaval kahe erineva keremudeliga (kinnine ja tagant pehme katusega) on ju ka Samureisid nii tavalise, kui kõrgendatud katusega ja lausa pika kerega variante.
Postitatud: R Mai 05, 2006 9:52 am
Postitas Veiko
JLX-i varustusest tegin copy:
Kõrge, hea väljavaate tagav loomulik isteasend lubab linnaliikluses sõiduautodele vaadata ülevalt alla, kerge võimendrool, suured elektripeeglid, mugav kesklukustus ja elektriaknad hellitavad juhti. Nüüdsest on ABS+EBV-pidurid Jimny JLX põhivarustuses!
Mis aastast see tuli seda ma kahjuks ei tea.
Veiko
Re: Samurai VS Jimny
Postitatud: R Mai 05, 2006 10:44 am
Postitas rommi
Landy kirjutas: pean end selle vallas küll julgelt pädevaks inimeseks.
Nii nagu Jymnisid on saadaval kahe erineva keremudeliga (kinnine ja tagant pehme katusega) on ju ka Samureisid nii tavalise, kui kõrgendatud katusega ja lausa pika kerega variante.
sa võid ju ennast julgelt pädevaks inimeseks pidada aga just mõõtsin ära ja jimnys on jalgaderuum 14-35cm ja istmetevahe 55-75cm, samurais vastavalt 30-50cm ja 70-90cm. mõõdetud juhiistme mõlemas max asendis altservast kuni tagaistme seljatoe allaserva. Seega jimnys on taga 15 senti vähem ruumi.
http://www.smilegroup.ee/rommi/taburetid.jpg
rommi
Postitatud: R Mai 05, 2006 11:30 am
Postitas Stupiduser
Rommi, Sa unustad ära fakti, et Jimnys istud Sa taga valge inimese kombel aga Samurais kõrvad põlvede vahel!
Samurai põrand on tagaistuja jalgade kohal ca 10-15 cm kõrgemale tõstetud, Jimnyl läheb ühes joones.
Seega väidan, et Jimnys on tagaistujal oluliselt rohkem jalaruumi!
to Veiko:
Jimnysid on kahte tõugu: naistekas JLX (roolivõim, elektriaknad ja-peeglid, tekstiilsisu ning kere värvi plastikud) ja metsamehe JX (pestav sisu (vakstu), värvimata plastikud).
Ise eelistaksin metsast viimast varianti.
Kui stanged mõlki lähevad siis on värvitul versioonil neid maru lihtne välja suruda, värvitud plastmassid näevad mõne aja pärast tõenäoliselt porno ruudus välja.
Ja selle roolivõimuga on selline lugu, et arvestades Suzukite roolivarraste peenust, väänab need ka ilma roolivõimuta kõveraks (kontrollitud).