1. leht 1-st
Niva esisilla differ
Postitatud: E Dets 05, 2011 4:14 pm
Postitas krissukas23
Kas härradel on kogemust esisilla diffriga-nimelt siin foorumitest kirjutavad,et tegemist tava Vaz reduktoriga.
Mul 89 aasta Niva ja esisilla diffri käbil ja suurel diffri hammakal hambad lännu.Mõlema detaili peal kirjas 2103 10/41,kas siis saaks 03 tagadifrist abi?
Re: Niva esisilla differ
Postitatud: E Dets 05, 2011 4:46 pm
Postitas LR90
Kunagi sai pandud 03-le niva esidifri sisu sisse, sõitis küll.
Pead jälgima ülekande arvu et need samad oleksid esi- ja tagasillal.
Re: Niva esisilla differ
Postitatud: E Dets 05, 2011 6:56 pm
Postitas krissukas23
Ehk siis taga kardaan ära ja ajan ratast ringi ning ratta 1 tiiru kohta peab kardaani flants tegema 20.5 täispööret nagu varasemast meeles?Sest ees ju 2103 differ 11/40 pulkadel peale kirjutatud.
Kuna alles ostsin masina ja sain vigase esisilla päranduseks,tundub kontroll ainuõige.
Re: Niva esisilla differ
Postitatud: T Dets 06, 2011 9:55 am
Postitas R969
krissukas23 kirjutas:Ehk siis taga kardaan ära ja ajan ratast ringi ning ratta 1 tiiru kohta peab kardaani flants tegema 20.5 täispööret nagu varasemast meeles?Sest ees ju 2103 differ 11/40 pulkadel peale kirjutatud.
Kuna alles ostsin masina ja sain vigase esisilla päranduseks,tundub kontroll ainuõige.
nii aeglast silda pole olemas.
40/11=3,63 ehk ilma difrit arvestamata teeb kardaan 3,63 pööret ühe ratta pöörde kohta.
aga kuna diferentsiaal on vahel, siis on kaval tõsta üles 1 ratas ja siis on 1 pööre 3,63/2=1,81
Või keerata 2 pööret.
Re: Niva esisilla differ
Postitatud: T Dets 06, 2011 10:36 am
Postitas LR90
krissukas23 kirjutas:Ehk siis taga kardaan ära ja ajan ratast ...
Kardaani pole vaja alt võtta, vaata et käik väljas on.