1. leht 1-st
Kirjviga reklaamis, äkki polegi viga?
Postitatud: K Mai 03, 2006 7:42 pm
Postitas PeTsike
http://www.liiklus.ee/15366
Fiat Panda 4x4 ülevaade
Kaks mootorit on saadaval, mõlemad ehitatud Euro 4 standardi järgi. 1.2 mootor võimsusega 60 hobujõudu 44 kilowatti 5000'de pöörde juures ning102 Nanomeetrit 2500'e pöörde juures. Revolutsionäärne 70 hobujõuline 1.3 liitrit multijet tuleb välja paari kuu jooksul, millel on 145 nanomeetrit 1500 pöörde kohta minutis.
Irw
Postitatud: N Mai 04, 2006 8:10 am
Postitas boob
http://www.pandamonster.fiat.com/index_ENG.htm
Sel juhul on see viga juba sellelt lehelt sisse tulnud, kuna Fiati amtetlik kodukas suunas sinna ja seal oli sama jutt inglise keeles...
Postitatud: N Mai 04, 2006 9:17 am
Postitas Päkapikk
Tegelikult on aarmiselt tore, kui 1,2 liitrine mootor varsti ühendatakse 1,3 liitrise multijet mootoriga. Huvitav, kuidas nad seda veovärki seal jagama hakkavad? Tulemuseks võiks olla nagu 60/40 nelivedu.
Kas taha saab siis kirja 2,5 või 2x1,25 või 1,2+1,3?
Lisaks ei oska ma küll 70 hp -ses mootoris mingit revolutsiooni näha.
Uus mudel on saadaval elava 60 hobujõulise 1.2 liitrise mootoriga, mis ühendatakse varsti revolutsionaarse 70 hobujõulise 1.3 liitrise multijet mootoriga, saades oma rakenduse Panda 4x4'jas ja Panda 4x4' Climbing'is, viimane on stiilne off-roader võimeline tegelema iga teesituatsiooniga.
Postitatud: N Mai 04, 2006 10:06 am
Postitas Stupiduser
Point ikka minu meelest selles, et ühikud on totaalselt sassi aetud!
Segamini on aetud Nm (njuutonmeeter) ja nm (nanomeeter).
Ehk nagu nad ise ütlevad "145 nanomeetrit 1500 pöörde kohta minutis", mis on muidugi eriti sisutu väljend (pöörde kohta minutis, my ass).
Ühesõnaga peaksid fiationud hoiduma algharidusega (justnimelt algharidusega, põhikooli lõpetanud inimene ei tohiks selliseid vigu teha) isehakanud tõlkekeenjuste soperdatud tekstide avalikust eksponeerimisest
