1. leht 2-st
Amservi kummiäri :)
Postitatud: T Mai 02, 2006 5:58 pm
Postitas Päkapikk
Kaaskodanikele mõtlemiseks, kas naist tasuks autoga esindusse saata:)
Mul on tööautoks Toyota Corolla Verso. Kuna 1.mai oli kätte jõudmas, sai rehvivahetamise aeg kokku lepitud. Kuna autol tavaliselt suve/talverehvid, vastavalt mis all ei ole, esinduses hoiul, sai loomulikult aeg kokku lepitud esinduses, ehk siis amservis.
Vanad suverehvid olid eelmise kahe aastaga juba nii siledaks sõidetud, et pidi ka uued rehvid soetama. Sai eelnevalt kokku lepitud mark ja mudel, ning auto kokkulepitud ajaks teenindusse viidud.
Teeninduses läks nagu ikka, pool tunnikest kauem ootamist, kui lubatud aga mis sellest - kaua tehtud kaunikene. Anti ilusti arve, rehvide ja paigalduse ja balansseerimise eest. Aga üllatus oli suur, kui õues rehve vaadates avastasin, et mina ei ole nende rehvide esimene omanik. Mulle müüdud suverehvid olid silmnähtavalt kasutatud. Imestunult pöördusin klienditeenindaja poole, kes oli ka silmnähtavalt imestunud ning kommenteeris, et rehvid tõesti eriti värsked välja ei näe.
Kuna kell hakkas tööpäevalõpule lähenema ja midagi targemat teha ei olnud, siis leppisime kokku, et arutame seda asja edasi uuel nädalal.
Asja siis uuel nädalal üles võttes hämmastas mind Amservi suhtumine - imestati, et milles on probleem, kui rehvid ometi on ju peaaegu uued.
Tõenäoliselt ma olen halb inimene, kuid mind iga kord ajab keemiseni vihale, kui keegi mind petta püüab. Ma ei tea, kas seda tehti sihilikult, et kuskilt ülejäänud kummidest lahti saada, või oli tegemist inimliku eksimisega.
Siit minu küsimus, mille poolest erineb suur autoesindus väiksest remonditöökojast kalamajas? Ma ei julgeks naist oma autoga kumbagisse saata ilma kaasa minemata, sest mõlemast on võimalik petta saada.
Tundub, et ei jäägi muud üle, kui edaspidi iga remondi järel ise auto pealt ja alt läbi vaadata, et olla kindel, et sinna ei ole paigaldatud mõnda "peaaegu uut" osa, mida esitatud arvel kuidagi natuke kasutatuks ei saa lugeda.
Postitatud: T Mai 02, 2006 6:19 pm
Postitas tarmo
Aga millega asi lõpuks lõppes? Kas vahetati ikka rehvid välja või jäigi nii?
Postitatud: K Mai 03, 2006 1:43 pm
Postitas Päkapikk
tarmo kirjutas:Aga millega asi lõpuks lõppes? Kas vahetati ikka rehvid välja või jäigi nii?
Lubati vähemalt uusi rehve. Eks ole näha, kui uued need siis nüüd on:D
Postitatud: K Mai 03, 2006 3:19 pm
Postitas CRE
Päkapikk kirjutas:tarmo kirjutas:Aga millega asi lõpuks lõppes? Kas vahetati ikka rehvid välja või jäigi nii?
Lubati vähemalt uusi rehve. Eks ole näha, kui uued need siis nüüd on:D
Tere,
vabandan, kuid minu ametis vajalik südametunnistus sunnib mind sekkuma foorumi teemasse.
Amserv Auto kliendisuhete juhina kinnitan, et Amserv Autos ei peteta kliente, ei panda alla kasutatud rehve uute rehvide asemel.
Kallis klient, olete jätnud oma pikas kirjas avaldamata osa fakte ja avaldatud info on poolik tõde. Kuid see on Teie õigus ja olgu nii.
Kinnitan veelkord meie meeskonna nimel, et meil on kahju, et nii juhtus.
Inimesena on mul soov aidata kaasa maailma sõbralikumaks ja tolerantsemaks muutumisel, töötajana soovin kaasa aidata meie teeninduse muutumisel parimaks.
Teie autole täiesti uued rehvid on kokkulepitud ajal meie juures.
Olete alati oodatud, meie soov on pakkuda parimat.
Päikeselist ja rõõmsat kevadet kõigile!
Lugupidamisega
Ene Pukk
Amserv Auto
Kliendisuhete juht
Postitatud: K Mai 03, 2006 3:47 pm
Postitas boob
CRE kirjutas:... Kallis klient, olete jätnud oma pikas kirjas avaldamata osa fakte ja avaldatud info on poolik tõde. ...
Ootaks "kalli kliendi" kommentaari avaldamata faktidest...

Postitatud: K Mai 03, 2006 3:57 pm
Postitas Päkapikk
CRE kirjutas:Päkapikk kirjutas:tarmo kirjutas:Aga millega asi lõpuks lõppes? Kas vahetati ikka rehvid välja või jäigi nii?
Lubati vähemalt uusi rehve. Eks ole näha, kui uued need siis nüüd on:D
Tere,
vabandan, kuid minu ametis vajalik südametunnistus sunnib mind sekkuma foorumi teemasse.
Amserv Auto kliendisuhete juhina kinnitan, et Amserv Autos ei peteta kliente, ei panda alla kasutatud rehve uute rehvide asemel.
Kallis klient, olete jätnud oma pikas kirjas avaldamata osa fakte ja avaldatud info on poolik tõde. Kuid see on Teie õigus ja olgu nii.
Kinnitan veelkord meie meeskonna nimel, et meil on kahju, et nii juhtus.
Inimesena on mul soov aidata kaasa maailma sõbralikumaks ja tolerantsemaks muutumisel, töötajana soovin kaasa aidata meie teeninduse muutumisel parimaks.
Teie autole täiesti uued rehvid on kokkulepitud ajal meie juures.
Olete alati oodatud, meie soov on pakkuda parimat.
Päikeselist ja rõõmsat kevadet kõigile!
Lugupidamisega
Ene Pukk
Amserv Auto
Kliendisuhete juht
Ma tõesti vabandan, kui minu kirjas on jäänud mainimata olulised faktid, kuid kindlasti on Teil võimalik need faktid avaldada, kui te leiate, et on veel siin avaldamata fakte ja ma olen kuidagi põhjuseta kahjustanud Teie mainet ja minu poolt kirjutatu ei vasta tõele. Samas enda kirjas ma piirdusin vaid endale kindlalt teada olevatele asjaoludega, ehk mulle teada olevatele faktidega. Kummil ei ole küljes odomeetrit, et hinnata, kui kasutatud rehvid parajasti on.
Vaieldamatult on meelevaldne temperatuuri mõõtmine vaid väärtustega soe ja külm, samas ma olen päris veendunud, et kasutamata ja kasutatud on üsna selgelt piiritletavad terminid.
Inimesena, kes ei ole tavaliselt väga pahatahtlik, on mul siiralt kahju kui ma Teie ametis vajalikule südametunnistusele piinu valmistasin.
P.S. Lihtsalt antud juhtum näitab suhtumist klienti. Suhtumist klienti näitab ka Teie väide - Amserv Auto kliendisuhete juhina kinnitan, et Amserv Autos ei peteta kliente, ei panda alla kasutatud rehve uute rehvide asemel - sest minu arust just selline asi minuga toimus. Loomulikult olete te sunnitud paigaldama uued rehvid, sest uued rehvid ju olidki algusest peale küsitud. Lihtsalt mulle jääb arusaamatuks, miks te räägite parimast teenindusest, kui ma pean käima rehvivahetuse jaoks teie firmas 3 korda? Teil on enda kulutatud tundide kohta hinnakiri, miks te kliendi aega ei hinda??
Postitatud: K Mai 03, 2006 5:34 pm
Postitas Veiko
OT aga ikkagi.Positiivne on see,et Amservi kliendisuhete juht seda foorumit loeb.Ma pakun välja,et see on esimene kord kui selline inimene foorumis sõna võtab.Ja see on positiivne.
Edu
Veiko
Fact või mitte
Postitatud: K Mai 03, 2006 7:07 pm
Postitas PeTsike
Tere,
Heh Muideks Kallis Päka, see pole esimest korda.
Siis aasta tagasi ostis kampaania käigus üks suht lugupeetud proua omale uue BMW 5 se ( esindusest ja puha ). Et tegu oli meie kalli BMW myygiga tegeleva suurettevõttega siis kampaania käigus reklaamiti välja , et antakse tasuta kaasa Talveks siis nael rehvid. Et Tulge talve hakul läbi ja panemee alla.
Kokkulepitud ajal ja kohas läits proua oma autoga esindusse ja sai talle need naelad alla mis lubati.
Õhtul kodus kui mees ka asja kaema läks tuli välja, et polnudki need lubatud rehvid niiväga uued midagi ja osa naelegi asendamatult küljest kadunud.
Et tühjast tüli ei tekkiks, suunduti hommikul uuesti poodi ja selgus, et reklaamis seisis ju lubatud naelrehvid tasuta kaasa. Ehk siis kusagil polnud juttu, et peavad uued olema ja naelad see olema.
Asi sai lahenduse koheselt peale seada kui proua õde ajalehest ... teenindusse helistas.
Et siis rehvid uute vastu välja vahetigi.
Lugupidamisega , Peeter.
Postitatud: K Mai 03, 2006 7:14 pm
Postitas jr
Ütleme nii, et ma olen üllatunud (positiivselt

). Amservi sõnavõtt antud teema üle siinkohal lisab positiivset nooti ja näitab et probleemide eest ei minda peitu vaid neid tahetakse lahendada. Toyota sai vähemalt ühe plusspunkti minu kui Nissani fänni silmis
Hehe, siinkohal tuli meelde üks selline jutt, mida olen tuttava käest kuulnud. Ostis uhkest esindusest luksklassi kuuluva auto. Noh oli seal ka vaja rehve vahetada. Kas olid all suvised, aga oli vaja panna talvised või midagi sellist. Rehvid siis all, vurab esindusest välja. Mõnda aega sõidab, aga tunneb et nagu rattad all loperdaks. Peab auto kinni uurib asja, no ja rattapoldid täitsa lahti ja osa juba kadunud. Samal ajal helistab esindusest keegi naisterahvas mesimagusa häälega ja teatab rõõmsalt, et viime läbi küsitlust klientide seas, eesmärgiga teada saada milline on klientide tagasiside teeninduse kvaliteedi kohta... võite arvata nüüd ise kui hea ja postiivse tagasiside esindus antud kliendilt sai, kes istus vihmase ilmaga mutrivõti käes 7 numbrikohta maksnud auto auto kõrval, keeras allesjäänud mutreid kinni ja kiirustas niigi juba hiljaksjäänud koosolekule

Kokkuvõtteks sai probleem igal juhul mõlemat poolt rahuldava lahendi, nii et case closed.
Loodan, et siinkohal "uute" rehvide omanik ja Amserv saavad samuti asjad korda. Edu!
Postitatud: K Mai 03, 2006 7:21 pm
Postitas PeTsike
Irw,
Mulle helistas ka Silberist Neiuke ja küsis kliendi arvamust Mitshubishi teeninduse kohta <-IRW , see selleks. Küsisin vastu, et kas nr ei eksinud või mõnitate spetsiaalselt.
Ise olen näinud üht 2 aastast S6 millele oli pandud eelmisel päeval uued veljed koos nael rehvidega(Veljed ja Rehvid oli tarninud paigaldaja ise).
No nüüd kujutage ette, et see masin sõitis 80 nega ilma esimese parema veljeta, kuni seisma jäi tee äärde. Selgus , et Poldid pidasid 8 mm ainult. See on selgelt liialt vähe.
Lõpp resumeed ei tea igatahes 2 kuud see auto küll ei sõitnud.
Pets
Postitatud: K Mai 03, 2006 7:27 pm
Postitas Päkapikk
jr kirjutas:Ütleme nii, et ma olen üllatunud (positiivselt

). Amservi sõnavõtt antud teema üle siinkohal lisab positiivset nooti ja näitab et probleemide eest ei minda peitu vaid neid tahetakse lahendada. Toyota sai vähemalt ühe plusspunkti minu kui Nissani fänni silmis
Hehe, siinkohal tuli meelde üks selline jutt, mida olen tuttava käest kuulnud. Ostis uhkest esindusest luksklassi kuuluva auto. Noh oli seal ka vaja rehve vahetada. Kas olid all suvised, aga oli vaja panna talvised või midagi sellist. Rehvid siis all, vurab esindusest välja. Mõnda aega sõidab, aga tunneb et nagu rattad all loperdaks. Peab auto kinni uurib asja, no ja rattapoldid täitsa lahti ja osa juba kadunud. Samal ajal helistab esindusest keegi naisterahvas mesimagusa häälega ja teatab rõõmsalt, et viime läbi küsitlust klientide seas, eesmärgiga teada saada milline on klientide tagasiside teeninduse kvaliteedi kohta... võite arvata nüüd ise kui hea ja postiivse tagasiside esindus antud kliendilt sai, kes istus vihmase ilmaga mutrivõti käes 7 numbrikohta maksnud auto auto kõrval, keeras allesjäänud mutreid kinni ja kiirustas niigi juba hiljaksjäänud koosolekule

Kokkuvõtteks sai probleem igal juhul mõlemat poolt rahuldava lahendi, nii et case closed.
Loodan, et siinkohal "uute" rehvide omanik ja Amserv saavad samuti asjad korda. Edu!
Ma sain ka täna meeldiva SMS-i:
Täname, et külastasite Amserv Auto teenindust. Hindame Teie usaldust kõrgelt ja soovime olla Teile parimaks partneriks auto eest hoolitsemisel.
Ma lugesin seda sõnumit kaks korda ja siis ka ei uskunud oma silmi

Postitatud: K Mai 03, 2006 8:03 pm
Postitas rommi
Kliendisuhete juhil ongi kohustus sellist jama klaarida, selle eest saab ta palka. Ja mida paksem ning haisvam on stoori seda rohkem tuleb tal takkajärgi kliendile rumalalt naeratada ja seosetuid komplimente punnitada.
Endal amserviga suurem kogemus puudub, kuid varuosad on küll nõksa kallimad kui elkes
r.
Postitatud: K Mai 03, 2006 8:14 pm
Postitas PeTsike
Päka,
Et selline vastus:
->Kallis klient, olete jätnud oma pikas kirjas avaldamata osa
->fakte ja avaldatud info on poolik tõde. Kuid see on Teie õigus ja olgu nii.
->Kinnitan veelkord meie meeskonna nimel, et meil on kahju, et nii juhtus.
->Inimesena on mul soov aidata kaasa maailma sõbralikumaks ja
->tolerantsemaks muutumisel, töötajana soovin kaasa aidata meie
->teeninduse muutumisel parimaks.
et selline vastus tekitab tunde, et oled jälle miskit kokku soperdanud??
Äkki ikka kauplesid leti ääres hinda alla ?? Müüa ei üelnud sulle, et vaatan mis teha saab ??
Said äkki tiba odavamalt , Ma tean , et sulle meeldib kaubelda.
Pets
Tegelikult tuleb see meenutatud tõe jutt endalegi meelde , kuidas asjad käivad. Mulle tehti ka selgeks, et asendusauto on Teie katkise sõiduvahendi asendamiseks, seega saate ju autot ekspluateerida. Vastus, kui küsisin , kes maksab auto kulud,kui viimase kuu aja jooksul 2 nädalat auto remondis oli.
<- Rõõmud suurfirmadega suhtlemisel.
Postitatud: N Mai 04, 2006 8:18 am
Postitas Landy
Veel firma teeninduse kvaliteedist ja hilisemast tagasisidest.
Oli kord aeg, kui tuli tööalaselt ühe Golf 3-ega pea iga kahe kuutagant Saksa Auto teeninduse lävepakke kulutada. Mitte, et ta oleks sedavõrd lagunenud, vaid lihtslat läbisõit oli nii suur, et vajas 2.. 2,5 kuu tagant korralist 10K/km hoolet.
Kord peale korralist hooldust vuran mööd vihmast Tammmsaare teed asju ajama ja tunnen, et auto juhitavus pole päris koras. Esilagne mõte, et äkki on tingitud vihamast, kadus rööbastese sattudes üsna pea. Ronisin välja vihma kätte ja kruttisn mõtlikult sõrmega lahtisi rattamutreid. Egas muud, kui võti kätte ja keersain need kinni. Ots ümber ja tagasi Saksa Autosse. Tilkusin siis vihama märjalt nende klienditeeninduse leti ees ja püüdsin ebatsensuuresidväljendid mitte kasutades, kuid siiski värvikalt selgitada millise inetu ja liiklusohtliku teoga nad hakkama said. Tagastasin neile remondiarve (mis sugugi väike polnud) ja avaldasin arvamust, et ma ei soovi seal näha ühetegi rida mis pole otseselt varuosadega seotud. Nad küll protesteerisid hääleklat, kuid ma käsin välaja tagatasku trumbi, et kuidas nad suhtuks sellesse, kui minu tööandja peakontor Saksmaal VW bossidele nende teenuse kavaliteedist räägiks. See vist hirmutas ja peale mõningast sebimist erinevate ülemuste vahel kadus arvelt nõiaväel kogu remondi eest kasseritud summa. Mina sain vähemasti moraalse rahulduse.
Postitatud: N Mai 04, 2006 8:27 am
Postitas JAN007
Pole küll rehviteema, kuid tuttaval oli juhus kus ühe margi ametlikus hoolduses vahetati põlev tagurdustule pirn mittepõleva vastu ja ka arve esitati ilusti vahetuse kohta, kuigi elektrik kes vahetnud nagu oli ei "mäletanud" auto kättesaamise hetkel millise pirni ta üldse vahetanud oli. Et pandud oli läbipõlenud pirn, selgus peale seda auto üle kontrollimisel, esindus oma viga ei tunnistanud ja klient ning ka mind kes ma juures viibisin tehti totaalselt lolliks. Tuttav vahetas seepeale automarki...