Isuzumootoriga UAZ 469b
Postitatud: T Nov 15, 2011 10:31 pm
Kuna juba tükimat aega sügeles päris metsamasina järele ja väga odavalt pakuti, siis sai kevadel soetatud üks Uazik. Tegelikult oli masin ikka suht räbalas olekus, eriti kere, raam selle eest korralik, aga odav hind kallutas ikkagi ostma. Selline oli ta siis ostes:


Uksed ja värgid mida piltidel küljes pole, tulid järgmise koormaga+ suur hunnik muid varuosi.
Algul oli plaan lihtsalt enam-vähem korda teha, aga pikapeale plaanid muutusid...
Kuna mootor oli pulkadeks, ja teatud vastutusrikkad tööpinnad rooste poolt kahjustada saanud, siis oli vaja uut mootorit. Sõbral vedeles üks Isuzu diisel, ütles, et pane peale, korra kahtlesin, aga siis mõtlesin, et mis seal ikka-niikuinii juba suuremaks ehitamiseks läinud...+ veel see, et mootor koos kastiga tasuta kätte tulnud! Mootor küll ilma turbota 2,2, aga ega sellest kõva kiirenduspilli ei loodagi, selleks on teised aparaadid. Sai soetatud ka GAZ 69 vahekast, mille abil see kompott sildadega ühendada. Vahepeal paar pilti:


Praeguseks on raam puhtaks nühitud ja värvitud(suurem osa sellest),mootor ja vahekast raamile kinnitatud ja omavahel kardaanidega ühendatud. Tagasillale sai originaalpikkuses esikardaan, ja ette natuke lühendatud tagumine. Kerge tõste on ka tehtud masinale, nii 120 mm umbes(paar pisikest lehejuppi ja 100 mm klotsid kiigede vahel.) Nüüd peab roolivardaga veel midagi ette võtma!


Käigukasti ja vahekasti ühendamiseks tuli põlve otsas meisterdada detail:

Ühendatud Sierra kardaanileevendiga, loodetavasti sai ka piisavalt täpne...
Esistange on ka enam-vähem valmis:


Stange taga on ka vintsile pesa valmis tehtud, vints mõnda aega tagasi ka valmis ostetud, hiinakas, aga ikkagi vints ja küllap ta ikka toimib(Mamut 12000 lbs). Mõnda aega tagasi neid siin müüdi, kuidas ostjatel kogemused on, ise pole veel kasutanud..?
Pildid kehvad, aga garaažis digikat pole ja peab leppima telefonipiltidega!
Huh, korraga ei jõuagi kõike tehtut kirja panna, järjejutt jätkub...


Uksed ja värgid mida piltidel küljes pole, tulid järgmise koormaga+ suur hunnik muid varuosi.
Algul oli plaan lihtsalt enam-vähem korda teha, aga pikapeale plaanid muutusid...
Kuna mootor oli pulkadeks, ja teatud vastutusrikkad tööpinnad rooste poolt kahjustada saanud, siis oli vaja uut mootorit. Sõbral vedeles üks Isuzu diisel, ütles, et pane peale, korra kahtlesin, aga siis mõtlesin, et mis seal ikka-niikuinii juba suuremaks ehitamiseks läinud...+ veel see, et mootor koos kastiga tasuta kätte tulnud! Mootor küll ilma turbota 2,2, aga ega sellest kõva kiirenduspilli ei loodagi, selleks on teised aparaadid. Sai soetatud ka GAZ 69 vahekast, mille abil see kompott sildadega ühendada. Vahepeal paar pilti:


Praeguseks on raam puhtaks nühitud ja värvitud(suurem osa sellest),mootor ja vahekast raamile kinnitatud ja omavahel kardaanidega ühendatud. Tagasillale sai originaalpikkuses esikardaan, ja ette natuke lühendatud tagumine. Kerge tõste on ka tehtud masinale, nii 120 mm umbes(paar pisikest lehejuppi ja 100 mm klotsid kiigede vahel.) Nüüd peab roolivardaga veel midagi ette võtma!


Käigukasti ja vahekasti ühendamiseks tuli põlve otsas meisterdada detail:

Ühendatud Sierra kardaanileevendiga, loodetavasti sai ka piisavalt täpne...
Esistange on ka enam-vähem valmis:


Stange taga on ka vintsile pesa valmis tehtud, vints mõnda aega tagasi ka valmis ostetud, hiinakas, aga ikkagi vints ja küllap ta ikka toimib(Mamut 12000 lbs). Mõnda aega tagasi neid siin müüdi, kuidas ostjatel kogemused on, ise pole veel kasutanud..?
Pildid kehvad, aga garaažis digikat pole ja peab leppima telefonipiltidega!
Huh, korraga ei jõuagi kõike tehtut kirja panna, järjejutt jätkub...



