Kalakäimise Isuzu Trooper aastast 1986
Postitatud: T Nov 15, 2011 7:57 pm
Tere maasturihuvilised! Mõtlesin, et teen ka siis ükskord teema ära kuna raam sai mootori peale, rattad alla ja enam pole häbenemiseks põhjust
Autoks siis: Isuzu Trooper
Ostetud selle aasta kevadel. Autol oli sel hetkel veel kehtiv ülevaatus.
Väljalaskeaasta 1986 ja 230000km läbisõitu.
Mootor 2,2TD
Käigukast manuaal, käike 5
Kere lühike varjant.
Plaanid: Lähiajal ülevaatus ära teha ja autot kasutama hakata otstarbekohaselt.
Kuna raam vajas uut tagumist osa, siis tõstsin kere maha ja keerasin kõik jupid küljest ja nii ta läks.Kui raam valmis sai, siis mõtlesin et : KUIDAS SA PANED SITASE JUPI UUE RAAMI KÜLGE
Kui midagi tegema hakata, tuleb seda teha üks kord ja hästi. Nii mõtlesingi asja tõsiselt teha.
Kõik mis vajas vahetust vahetasin uueks! Nimekiri tuleks pikk.....hmm mootoril saaled,tihendid,jõuülekandes sidur, veermikus amordid jne jne
Et lumi on kohe varsti maas ja kevadel porine siis ostsin korralikud täitsa uued rattad kah alla
Veljed minu jaoks liiga bling aga kohe plaanis värvima hakata ei ole. Vaatame kaua nad sellised püsivad.
Trooper enne:


Raam korras! Materjalina kasutasin 60x120x3mm profiili. Tagumised amordid tellisin "pika" Trooperi tagumised millel pikem käik.

Trooper 2 nädalat tagasi...peale pikka käiamist, pritsimist ja viimaseid keevitusi.

Trooper täna... eestpoolt

ja tagantpoolt
Mõned asjad vaja veel puhastada ja värvida, hetkel mõni vidin test-fit jaoks külge kruvitud.
Juhtpult:
Ilma naljata! Kuidas muidu õlisurve ülestulekut kontrollida ja käivitushetke sobivust otsustada nii et turbole ja uutele saaledele viga ei tee.
Mootor on raamil ja esimene käivitus ka tehtud. Õlisurve Ok, hääled Ok - Great succsess!
Kiitke või laitke! Jätkub...

Autoks siis: Isuzu Trooper

Väljalaskeaasta 1986 ja 230000km läbisõitu.
Mootor 2,2TD
Käigukast manuaal, käike 5
Kere lühike varjant.
Plaanid: Lähiajal ülevaatus ära teha ja autot kasutama hakata otstarbekohaselt.
Kuna raam vajas uut tagumist osa, siis tõstsin kere maha ja keerasin kõik jupid küljest ja nii ta läks.Kui raam valmis sai, siis mõtlesin et : KUIDAS SA PANED SITASE JUPI UUE RAAMI KÜLGE

Kui midagi tegema hakata, tuleb seda teha üks kord ja hästi. Nii mõtlesingi asja tõsiselt teha.
Kõik mis vajas vahetust vahetasin uueks! Nimekiri tuleks pikk.....hmm mootoril saaled,tihendid,jõuülekandes sidur, veermikus amordid jne jne
Et lumi on kohe varsti maas ja kevadel porine siis ostsin korralikud täitsa uued rattad kah alla

Trooper enne:


Raam korras! Materjalina kasutasin 60x120x3mm profiili. Tagumised amordid tellisin "pika" Trooperi tagumised millel pikem käik.

Trooper 2 nädalat tagasi...peale pikka käiamist, pritsimist ja viimaseid keevitusi.

Trooper täna... eestpoolt

ja tagantpoolt

Mõned asjad vaja veel puhastada ja värvida, hetkel mõni vidin test-fit jaoks külge kruvitud.
Juhtpult:

Mootor on raamil ja esimene käivitus ka tehtud. Õlisurve Ok, hääled Ok - Great succsess!

Kiitke või laitke! Jätkub...