1. leht 3-st
pajero tõstmine
Postitatud: P Nov 13, 2011 10:35 pm
Postitas aleks80
tere kõigile!
tegu siis 88a. lühikese pajeroga!
nimelt sooviks lehed silla peale tõsta!
kindlasti keegi on seda teinud,sooviks teada mida kõike ma tegema peaksin selle juures? kas uued ja lühemad amordid,kas vaja midagi veel muuta!
kõige parem oleks kui saaks veel pilte näha kui äkki kellegil on näidata!
kui ma vaatasin visualselt et siis tundus et käsipiduri trossid jäävad ka lühikeseks?
eks parandage mind kui midagi valesti
tänan!
aleks.aleks.003@mail.ru
Re: pajero tõstmine
Postitatud: P Nov 13, 2011 10:43 pm
Postitas isakene
Nojah, see on tagasild... aga palju huvitavam on, mida esisillaga peale hakkad et see sama kõrgeks saada?
Re: pajero tõstmine
Postitatud: E Nov 14, 2011 11:10 am
Postitas Arvon
Lihtsam on panna raami ja silla vahele keerdvedrud, endal sai niimoodi tehtud.
Re: pajero tõstmine
Postitatud: E Nov 14, 2011 11:56 am
Postitas aleks80
aga esisilda annab ju torsoonidest peale keerata!? või ma eksin?
Re: pajero tõstmine
Postitatud: E Nov 14, 2011 12:30 pm
Postitas aleks80
Arvon kirjutas:Lihtsam on panna raami ja silla vahele keerdvedrud, endal sai niimoodi tehtud.
aga ehk paar pilti,kui palju ringi ehitada tuleb sellega?
Re: pajero tõstmine
Postitatud: E Nov 14, 2011 12:37 pm
Postitas isakene
aleks80 kirjutas:aga esisilda annab ju torsoonidest peale keerata!? või ma eksin?
Esisillast keerad peale max 50-70 mm. Silla pööramisega tuleb tõstet ca 150 mm, sõltuvalt sillatala läbimõõdust, vedrupaki paksusest ja ehitaja oskustest. Hakkad sõitma, nina maas ja saba üleval...
Re: pajero tõstmine
Postitatud: E Nov 14, 2011 10:36 pm
Postitas honduras
Alusatasin pika kerega pajerol sillatõste tegemisega. Tagumised vedru kammitsad saan homme Lehtvedru OÜ-st 10.- euri tükk (mingi LC omad). Esimesed ülemised õõtsad tuleb ringi teha (et oleks astmega ning laseks käändmikul rohkem alla tulla) ja torsioonvedru peaks saama nuudist tõsta sobivasse asendisse. Tagumise kardaani ja silla vahele tuleb mingi flants treida. Seisupiduritrossid jäid juba 2" kere tõstega lühikeseks (tuleb esimene tross pikemaks teha ja tagumiste trosside kerepoolsed kinnitused tahapoole viia). Tegemistest võin mõne pildi ülesse panna (mingi nädala pärast).
Re: pajero tõstmine
Postitatud: T Nov 15, 2011 1:20 am
Postitas aleks80
honduras kirjutas:Alusatasin pika kerega pajerol sillatõste tegemisega. Tagumised vedru kammitsad saan homme Lehtvedru OÜ-st 10.- euri tükk (mingi LC omad). Esimesed ülemised õõtsad tuleb ringi teha (et oleks astmega ning laseks käändmikul rohkem alla tulla) ja torsioonvedru peaks saama nuudist tõsta sobivasse asendisse. Tagumise kardaani ja silla vahele tuleb mingi flants treida. Seisupiduritrossid jäid juba 2" kere tõstega lühikeseks (tuleb esimene tross pikemaks teha ja tagumiste trosside kerepoolsed kinnitused tahapoole viia). Tegemistest võin mõne pildi ülesse panna (mingi nädala pärast).
pildid igati teretulnud!:)
aga kuidas sinul tagumiste amortidega lood? siis kui mina vaatasin endal siis minu omad tundus et jäävad pikaks!?
kuidas amordid üldse paiknevad,kas on üks ühele poole silda ja teine teisele?
Re: pajero tõstmine
Postitatud: T Nov 15, 2011 1:37 pm
Postitas sull45
Tere,minul jäid samad kammitsad ,kui kinnitusplaat üles tuleb,kässari trossid olid jah probleem,freesisin kere küljest trossikinnitused lahti ja viisin tahapoole,trossid üldse jama variant ,tahan käsipiduri hüdrauliliseks teha,katsun pllti kaa saata.Edu.
Re: pajero tõstmine
Postitatud: T Nov 15, 2011 8:46 pm
Postitas Prii
Kui torsiooni ankur nuudist tagasi tõsta ja nõnda torsiooni peale keerata (et kirjeldatud 50-70mm tõstet saavutada), siis kuidas see ratta kallet mõjutab? Talupojatarkus ütleb, et esimesed rattad lähevad V kujuliseks peale sellist tõstmist.
isakene kirjutas:aleks80 kirjutas:aga esisilda annab ju torsoonidest peale keerata!? või ma eksin?
Esisillast keerad peale max 50-70 mm. Silla pööramisega tuleb tõstet ca 150 mm, sõltuvalt sillatala läbimõõdust, vedrupaki paksusest ja ehitaja oskustest. Hakkad sõitma, nina maas ja saba üleval...
Re: pajero tõstmine
Postitatud: T Nov 15, 2011 8:55 pm
Postitas sull45
Tere,mina pikal pajerol lõikasin nendelt kummileevenditelt esisillas pool ära,ei jäänud midagi tagumik kikki,võibolla siis sent paar on esiosa madalam,tagaamordid kindlasti üks ühele ,teine teiselepoole,rapsib vähem
Re: pajero tõstmine
Postitatud: T Nov 15, 2011 10:34 pm
Postitas honduras
Kui torsiooni ankur nuudist tagasi tõsta ja nõnda torsiooni peale keerata (et kirjeldatud 50-70mm tõstet saavutada), siis kuidas see ratta kallet mõjutab? Talupojatarkus ütleb, et esimesed rattad lähevad V kujuliseks peale sellist tõstmist.
Ülemise õõtsa ja raami vahele käivad reguleerseibid, mille abil saab kalded paika.
Re: pajero tõstmine
Postitatud: K Nov 16, 2011 9:34 am
Postitas RAMBO
Tagumise kardaani ja silla vahele tuleb mingi flants treida.
Selle flantsi saad minult koos polotidega 30.-
Kahjuks alt poolt tehtud pildid ei ole säilinud.
Re: pajero tõstmine
Postitatud: K Nov 16, 2011 12:45 pm
Postitas aleks80
päris korralik tõste!
flantsi saaksin isegi treida lasta, kui oleksid mõõdud!
kui paks se flants olema peaks?
või äkki saad väikse joonise maalida,koos mõõtudega!?
tänud!
Re: pajero tõstmine
Postitatud: K Nov 16, 2011 2:04 pm
Postitas sull45
Tere,kas sellel Rambol on veljed teist pidi,ja kui on kuidas kestavad ,kõveraks pole läinud.