1. leht 2-st
uaziku sõjaväesild
Postitatud: N Apr 20, 2006 9:09 pm
Postitas usajansa
alustades täna lõpuks projekti ehitamist ,võtsin algosadeks sõjaväesilla.kysimus tuleks siis laagrite kohapealt .ennem ,kui hakkaks katalooge sirvima, kysiks tarkadekivilt sellist asja -kas diffrilaagrid on samad ,mis agraarsillal? peaks nood kõik välja vahetama ning kui oleks infot ,teaks kust otsima hakata.
ette tänulik
Jaanus
Postitatud: R Apr 21, 2006 8:30 am
Postitas Ain
Difri laagrid on samad, aga kõik ülejäänud on erinevad.
Ka tihendid, simmerling teole on Volga oma, rummu omad samuti teised.
Kas esisild teoksil?
Kuidas piduriaretus plaanis?
Postitatud: R Apr 21, 2006 9:52 am
Postitas usajansa
Ain kirjutas:Difri laagrid on samad, aga kõik ülejäänud on erinevad.
Ka tihendid, simmerling teole on Volga oma, rummu omad samuti teised.
Kas esisild teoksil?
Kuidas piduriaretus plaanis?
hakkasin tagumisest pihta .teen siis keevise kuhu kylge 08 support koos rakisega ja niva ketas.treida tuleb nii ketast seestpoolt ,kui ka rummu välimist kylge.rummulaagrid peaks ka vahetama ning digffri teo omad ja samas ka taldrikul.kõik uueks
Postitatud: R Apr 21, 2006 10:56 am
Postitas Ain
Pole ise veel otsust teinud nende sõjaväesildade ketaspiduritega. Nägu nägid, pulkadena esisild on laos ja Volga suportid ja UAZ esikettad on ammu hangitud, ka pikem pooltelg.
Eelmine nädalavahetus sai lompides sulistatud ja siis asfaldile, esimese hooga märjad trumlid kiskusid vägisi kraavi, ei tea kas kettad päästaksid.
Aga rummud tuleb vist teised panna ?
Postitatud: R Apr 21, 2006 1:11 pm
Postitas erik
Ketaspidur on offroadis väga hea asi, kuna pidurid on alati võtta. Asja miinus on ülikiire klotsi kulumine offroad tingimustes. Kindlasti paigalda selline sadul, kuhu lähevad odavad ja laialt levinud klotsid sisse.
Postitatud: R Apr 21, 2006 1:45 pm
Postitas usajansa
käisin hullasin romulais ja leidsin lisaks huvitavaid supporteid koos silindritega ja tundub ,et ka opeli tag .supportid on päris ok ,samuti galanti omad ning omega ,ford pakuvad esimesi ventileeritavate ketaste supporteid.võtsin prooviks kamaluga noid ja hakkan aga siis puzlet kokku sättima ja vaatab ,mis sõelale jääb.taha niva ketas on fakt,ees kas siis mingi vene oma või bronco ketas.saab näha
Postitatud: R Apr 21, 2006 9:16 pm
Postitas Stupiduser
erik kirjutas:Asja miinus on ülikiire klotsi kulumine offroad tingimustes.
Ähh, minu arvates kuluvad ka trummelpidurite klotsid offroadtingimustes sama kiiresti (ehk siis ülikiiresti). Mulle on jäänud mulje, et liiv ja muu sodi läheb hõlpsasti trumli sisse aga välja ei tule sealt teps mitte. Pealegi on ketaspiduri klotsid tavaliselt hulk maad odavamad ja lihtsamini vahetatavad.
a
Postitatud: R Okt 01, 2010 11:09 pm
Postitas kopp
see teema on küll ülivana? aga äkki on see ketaspiduri värk valmis ehitatud!
ja omanik on nõus jagama pildimaterjali, ning kasuliku infot tegemise kohta kui on võimalik?? (mis auto kettad ja suportid kasutusele läksid?)
plaan hakata tegema gaz69 tavalisele sillale ketaspiduri süsteemi!!
igasugune info oleks abiks???
Postitatud: L Okt 02, 2010 2:47 pm
Postitas Ain
Usajansa tegi reduktorsidadele ketaspidurid.
Kui sul 69 ja tavalised sillad, siis leiad juttu vene saidilt Uazbuka.ru, pidurite teemast ketaspidurid. Üldkokkuvõttena tuleb osta 3160 esisilla otsade korpused koos 3160 suportite ja ketastega, ssadki ketaspidurid. Ise tehes on üks kõva aretus. Karter aitab.
Lihtsam ja kaodavam variant on siiski kõik pidurisilindrid ja klotsid välja vahetada uute vastu ning Gaz 24 pidurivõim installida. Saad sama tulemuse, mis ketaspidurite paigaldamisel, aga tunduvalt odavama ja lollikindlama.
Postitatud: E Okt 04, 2010 6:43 pm
Postitas d22
Otsi,tavalise silla piduritest ka räägitud siin foorumis.Ise kasutasin Jimny sadulaid ja kettaid,ei ole raketiteadus mitte.
a
Postitatud: E Okt 04, 2010 7:09 pm
Postitas kopp
otsisn ja vaatasin aga eriti midagi leida küll ei olnud!!!
mingit pildimaterjali oleks ka tarvis saaks nati lihtsamalt

pidurid
Postitatud: L Nov 20, 2010 9:59 pm
Postitas gasuzu
Re: pidurid
Postitatud: L Jaan 22, 2011 6:21 pm
Postitas nostalgar
[quote="gasuzu"]
http://www.gaz69.ru/ipb/topic/105962/[/quote] Tere,uuri kaasaegsete vene väikeveoautode juppe GAZEL reg.mass 3,5T peaks olema korraliku pidurdsjõuga ees kettas taga trummel taga silindri sise 32 mm esimest täpselt ei tea,rem.komplekti vaadates tundub suht suure mõõuga olema.Ratta kinnitus kuue poldiga M18x1,5.,,SOBOL,,-i ratta kinnitus vist viie poldiga,arvan,et ees kettas.
Postitatud: E Mär 07, 2011 9:45 am
Postitas carpets
Ei hakanud uut teemat tegema,seega küsiks kas uazi sõjaväesild on kolhoosnikust oluliselt raskem?
Postitatud: E Mär 07, 2011 12:20 pm
Postitas erik
On küll.