1. leht 2-st
d-22 tõstmine
Postitatud: N Nov 03, 2011 8:21 pm
Postitas buzzard
Tere!
D-22 on torrosioonid lõpuni peale keeratud aga õõtshoovad on ikka peaaegu maapinnaga paralleelselt. Kas torrosioonivarrast saab eest nuutidest edasi tõsta või on mingi muu lahendus?
Samas on ka üks külg 1cm madalam.
Re: d-22 tõstmine
Postitatud: N Nov 03, 2011 9:46 pm
Postitas Maasturid
buzzard kirjutas:Tere!
D-22 on torrosioonid lõpuni peale keeratud aga õõtshoovad on ikka peaaegu maapinnaga paralleelselt. Kas torrosioonivarrast saab eest nuutidest edasi tõsta või on mingi muu lahendus?
Samas on ka üks külg 1cm madalam.
Eest nuudist saab edasi tõsta küll.
Re: d-22 tõstmine
Postitatud: R Nov 04, 2011 11:00 pm
Postitas buzzard
Kas ees on nuudid selle kolmnurkse plaadi peal, mis kolme poldiga lahti käib?
Re: d-22 tõstmine
Postitatud: L Nov 05, 2011 4:26 am
Postitas uno
buzzard kirjutas:Kas ees on nuudid selle kolmnurkse plaadi peal, mis kolme poldiga lahti käib?
Just selle plaadi sees on nuudid.
Tegelkikult see ei ole plaat vaid polt, mis jookseb läbi õõtsa alumiste kinnituste.
Re: d-22 tõstmine
Postitatud: E Nov 07, 2011 11:12 pm
Postitas buzzard
Tänud!
Re: d-22 tõstmine
Postitatud: N Nov 10, 2011 8:33 am
Postitas Egert
Oma Pick-Upi sain ma kõrgemaks nii kui eest keerasin torsioone nuudist ühe hamba edasi ja reguleerisin parajale kõrgusele.
Taha panin lisa keerdvedrud silla ja raami vahele. Auto tõusis 7-8 cm kõrgemaks.
Re: d-22 tõstmine
Postitatud: R Nov 11, 2011 1:52 pm
Postitas buzzard
Esialgu nuutidest edasitõstmine ei õnnestunud, kõvasti kinni teised. Aga tekkis uusi küsimusi:
-kas mõnel isendil võivad torrosioonvardad üldse pehmemad olla(näiteks mingi geograaeilise piirkonna tarbeks) või on neil ka väsimist täheldatud. Esiots on on üsna pehme(võrdlesin Pajero ja Rangeriga), kuigi vedrud on lõpuni peale keeratud. Kas siin võivad ka amordid väsinud olla või ei mõjuta see jäikust.
-parem pool on madalam kuigi eest on torrosioonist seda rohkem üles keeratud. Taga raami ja vedrupaki vahe on sentimeeter madalam, samas vedrulehe murdumist ei leidnud.
Millest peaks avitamist alustama?
Re: d-22 tõstmine
Postitatud: R Nov 18, 2011 4:12 pm
Postitas buzzard
Mõtlen KYB´i amordid soetada, aga kas tasub rohkem kulutada ja gaasikad osta? Õliamorti pakuti 143.- euri(2 ette ja 2 taha) ja gaasikad 217.-euri. Vahe 74.- euri või teab keegi paremat hinda?
Re: d-22 tõstmine
Postitatud: E Nov 21, 2011 3:29 pm
Postitas Maasturid
buzzard kirjutas:Mõtlen KYB´i amordid soetada, aga kas tasub rohkem kulutada ja gaasikad osta? Õliamorti pakuti 143.- euri(2 ette ja 2 taha) ja gaasikad 217.-euri. Vahe 74.- euri või teab keegi paremat hinda?
Oleme D-22 mudelitele aastaid paigaldanud nii KONI kui MONROE amorte ja esiamordina on hea valik MONROE Adventure sarja gaasikad(KONI jääb liiga jäigaks ja alumine puks kipub rajuma sõidustiiliga lagunema)
Monroe jooks amorte 200-
Koni jooks amorte 400-
Re: d-22 tõstmine
Postitatud: E Nov 21, 2011 9:39 pm
Postitas kaidoke
Eks need torsioonid ikka väsivad ja mitte ainult .Endal on kaks tükki puruks läinud,kusjuures oli selline naljakas juhus ,et üks läks puruks ,kui auto seisis .Poiss tukkus sees ja järsku käis igavene raksakas ,poiss esimese ehmatusega arvas ,et keegi sõitis tagant sisse

Kui sai neid vahetatud ,siis nuudid said rooste surmaga lahti leotatud,aga jah ega see lõbus töö ei ole.
Mis amortitesse puutub ,siis ega vist amort nüüd vedrusi kikki küll ei lükka,amordil ikka teine otstarve.
Re: d-22 tõstmine
Postitatud: T Nov 22, 2011 8:43 am
Postitas buzzard
Palju uute torsioonide eest tuleb taskut kergendada?
Auto kõigub ka nagu lainetel, et selle peaks uued amordid korda ajama. Vedrude jaoks tuleb krõbiseva kogumist alustada. Või teevad väsind vedrud uutele amortidele liiga?
parimat
Re: d-22 tõstmine
Postitatud: T Nov 22, 2011 6:56 pm
Postitas Maasturid
buzzard kirjutas:Palju uute torsioonide eest tuleb taskut kergendada?
Vastuse leiab
siit
Re: d-22 tõstmine
Postitatud: K Dets 14, 2011 11:52 pm
Postitas Allar
kaidoke kirjutas: Kui sai neid vahetatud ,siis nuudid said rooste surmaga lahti leotatud,aga jah ega see lõbus töö ei ole.
.
Kas pole mitte nii, et torsiooni otstel pori kaitsmed, mille all peraks määre olema, vähemalt pajerol on nii.
Re: d-22 tõstmine
Postitatud: L Mai 12, 2012 1:45 pm
Postitas buzzard
Tere!
Kuidas lahendada probleem kui esiamordi vahetamisel alumist kinnitust lahti ei saa- nimelt amordi puks kinnituspoldi külge väga kinni roostetanud, käib kummi osa sees ringi. Kas selliseid kinnituspolte on ka kusgilt võtta, kui ta lihtsalt katki lõigata?
Re: d-22 tõstmine
Postitatud: K Mai 16, 2012 2:36 pm
Postitas GC
Mina lõikasin poldi peapoolse kõrva ära, siis saab amordi kätte ja lihtsam polt puksi seest lahti saada.
Kui mis iganes tööd tehtud, kinnitasin amordi koos kõrvaga, punktisin kinni, võtsin amordi lahti, keevitasin kõrva tagasi, lasin jahtuda ja kinnitasin uuesti amordi.
Kokkupanekul tasub miskit veekindlat määret poldi ja puksi vahele panna, järgmine kord ehk lihtsam.