Palun kiirelt abi Pajero küsimustes (käigukast)
Postitatud: T Okt 25, 2011 5:47 pm
Tere kaasfoorumlased
Nüüd panen kirja siis pikema jutu remontööde kohta mida teostati ja mis vead leiti ning juurde tekitati.
Autoks Mitsubishi pajero -99 a 2,8 td pika kerega.
Autol oli hammasvöö vigane ning starter vajas vahetust.
Lisaks oli ammu teinud häält survelaager.
vahetusse läks siis hammasvöö+starter+survelaager+sidur.
kui käigukast maha võeti öeldi ,et mingi otsatihend katki (hakkab õli sidurisse jooskma ,et vaja vahetada pole mõtet nii kokku panna).
Töökojal ei olnud vahepeal vaba aega tööd jätkata.Tulid vastavad varuosad ning probleemid jätkusid.
pandi peale siis sidur ja survelaager ,aga tuli maha survelaagri stopper rõngas/võru.
Siis hakati ajama ,et oleks pidanud ostma terve komplekti( sidur/survelaager ja korv) ,et seal võru olemas ja poleks olnud probleeme.Et b osade mõõdud ja asjad võivad mitte kttuda tuleb ühe firma omi võtta(absurd).
Hakkasin siis ise uurima selel võru kohta .uurides paljusi firmasi tuleb välja ,et see osa on ainult A osana silerist( 83 eur ja tarne nädal aega).
Nii pidin see esmaspäev minema töökotta vaatama seda võru asja (et kas tellin a osa või mitte) kuna see sopperi teema tundus kahtlane.
Tuli välja ,et eelmise nädala lõpus tekkis neil vaba aega ning pandi asi kokku(teavitamata ,oli kokkulepe et võetakse kast maha ja tulen ise vaatama ning otsustan mis edasi saab).
Sain auto kätte(teadsin küll ,et enne kontrolli ja siis tasu,aga olin oodanud ligi kuu aega ning tahtsin asja kätte saada).Läksin platsile autot käivitama.leiti veel paar viga mida enne polnud(käsipump lekkis,tundub et nad ise keerasid selel tuksi).Hakkan käike proovima ei tunne kasti ära.Kõik käigud nihkusid paremale ja ette ära.Viies käik nii et lööb näpud vastu armatuuri.2 käik seal kus enne oli neutraal.Esimene käigu sisse panid ning sidurit lahutasi kostus kõrin st löögid vastu käigukangi ja auto ei liigu.
Kutsusin siis meistri kohale to pani jooksu ja ütles ,et teil enne oli juba see viga sees jne jne . tõesta kuidas tahad.
Eile viisin siis auto treileriga auto teise kohta .Kus lasin kontrollida milles teema on.Nemad ei näinud (kasti maha ei võtnud) et midagi oleks valesti ühendatud või midagi taolist.Kuna auto lihtsa ehitusega kand pole trossidega siis ei saa asja valesti kokku panna.
Nüüd palungi kes vb on sattunud sama probleemi otsa.Oskab soovitada või aidata.hetkel diagnoos ,et viga on käigukastis.
vahetati ka mingi otsa laager ära.Rohkemat infot ei ole.Kas keerati asi tuksi kui pandi peale ja võru lendas pealt? või siis pandi kellegi teise kast mulle alla?
Nüüd panen kirja siis pikema jutu remontööde kohta mida teostati ja mis vead leiti ning juurde tekitati.
Autoks Mitsubishi pajero -99 a 2,8 td pika kerega.
Autol oli hammasvöö vigane ning starter vajas vahetust.
Lisaks oli ammu teinud häält survelaager.
vahetusse läks siis hammasvöö+starter+survelaager+sidur.
kui käigukast maha võeti öeldi ,et mingi otsatihend katki (hakkab õli sidurisse jooskma ,et vaja vahetada pole mõtet nii kokku panna).
Töökojal ei olnud vahepeal vaba aega tööd jätkata.Tulid vastavad varuosad ning probleemid jätkusid.
pandi peale siis sidur ja survelaager ,aga tuli maha survelaagri stopper rõngas/võru.
Siis hakati ajama ,et oleks pidanud ostma terve komplekti( sidur/survelaager ja korv) ,et seal võru olemas ja poleks olnud probleeme.Et b osade mõõdud ja asjad võivad mitte kttuda tuleb ühe firma omi võtta(absurd).
Hakkasin siis ise uurima selel võru kohta .uurides paljusi firmasi tuleb välja ,et see osa on ainult A osana silerist( 83 eur ja tarne nädal aega).
Nii pidin see esmaspäev minema töökotta vaatama seda võru asja (et kas tellin a osa või mitte) kuna see sopperi teema tundus kahtlane.
Tuli välja ,et eelmise nädala lõpus tekkis neil vaba aega ning pandi asi kokku(teavitamata ,oli kokkulepe et võetakse kast maha ja tulen ise vaatama ning otsustan mis edasi saab).
Sain auto kätte(teadsin küll ,et enne kontrolli ja siis tasu,aga olin oodanud ligi kuu aega ning tahtsin asja kätte saada).Läksin platsile autot käivitama.leiti veel paar viga mida enne polnud(käsipump lekkis,tundub et nad ise keerasid selel tuksi).Hakkan käike proovima ei tunne kasti ära.Kõik käigud nihkusid paremale ja ette ära.Viies käik nii et lööb näpud vastu armatuuri.2 käik seal kus enne oli neutraal.Esimene käigu sisse panid ning sidurit lahutasi kostus kõrin st löögid vastu käigukangi ja auto ei liigu.
Kutsusin siis meistri kohale to pani jooksu ja ütles ,et teil enne oli juba see viga sees jne jne . tõesta kuidas tahad.
Eile viisin siis auto treileriga auto teise kohta .Kus lasin kontrollida milles teema on.Nemad ei näinud (kasti maha ei võtnud) et midagi oleks valesti ühendatud või midagi taolist.Kuna auto lihtsa ehitusega kand pole trossidega siis ei saa asja valesti kokku panna.
Nüüd palungi kes vb on sattunud sama probleemi otsa.Oskab soovitada või aidata.hetkel diagnoos ,et viga on käigukastis.
vahetati ka mingi otsa laager ära.Rohkemat infot ei ole.Kas keerati asi tuksi kui pandi peale ja võru lendas pealt? või siis pandi kellegi teise kast mulle alla?