1. leht 1-st
Frontera ja monterey (diisel)mootorid
Postitatud: E Okt 24, 2011 11:32 am
Postitas Mahno
Tere
Otsisin aga ei leidnud siit mingit kokkuvõtlikku teemat opeli maasturite mootorite kohta. Kas ma olen õigesti aru saanud et:
Diislid
2.3 >> 5JMWL4 Opel?>> jõuetu ja mitte eriti töökindel
2.5 >> VM Motori >> jõudu natuke on, aga töökindlust ikka mitte. Tegemist EI OLE sama bmw 2.5 diisliga mis omega peal
2.8 >> Isuzu? >> ???
3.1 >> Isuzu >> ???
3.0 >> Isuzu >> esimese põlve common rail, eestis eriti lappida ei osata ja lappida on kallis, aga kui töötab siis üldse mitte halb
2.2 >> opel? >> ???
Bensiin
2.0 85kw >> opel >> pommikindel mootor, aga mitte väga võimas
2.2 >> opel ecotec >> ???
2.4 >> opel >> ???
3.2 >> isuzu? >> ???, EI OLE sama mis omega peal olev MV6
Kas ehk mõni pädevam tegelane oskaks lüngad täita ja mu arusaamu kinnitada või ümber lükata.
Re: Frontera ja monterey (diisel)mootorid
Postitatud: E Okt 24, 2011 9:26 pm
Postitas sndr81
Europe
1995–1998 Holden Frontera (UT) Sport hardtop (Australia)
The Wizard was known in the United Kingdom as the "Vauxhall Frontera" and in Europe as the "Opel Frontera". It was originally built at the former Bedford Vehicles factory in Luton, UK; it would become known as the IBC factory (Isuzu Bedford Company). In the 1980s the plant had come under joint control between Isuzu and General Motors, with the Frontera being built alongside a number of other commercial vehicle models. The Australian and New Zealand version of the Wizard model range was known as the Holden Frontera.
The early cars (to 1995) had a choice of engines, with the LWB available with either a 2.4-liter petrol (C24NE) engine (developed in the Opel Manta 400) or the 2.3-liter diesel engine originally fitted in the Bedford CF van & Vauxhall Carlton. The Frontera sport (Isuzu Amigo) was available with the 2.0-liter petrol Vauxhall Cavalier engine (C20NE).
In 1995 the model went through a facelift and the Frontera received rear coil springs and a new line up of engines. The SWB gained a new 2.0-liter petrol (X20 series) engine, updated trim, and also the first diesel engine available for the SWB, the 2.8-liter (4JB1-TC). The LWB also had new engines, with the 2.2-liter petrol (X22XE) and the 2.8 diesel 4JB1-TC being made available.
In the 1996–1997 models interior trim, including the dashboard, was changed, and a new 2.5-liter diesel (VM41) engine was fitted. This engine was also used in the Range Rover Classic and Jeep Cherokee in the UK.
Re: Frontera ja monterey (diisel)mootorid
Postitatud: T Okt 25, 2011 6:39 pm
Postitas siimjuss
2,3 on Opeli enda mootor mitte VM.
Re: Frontera ja monterey (diisel)mootorid
Postitatud: K Okt 26, 2011 1:51 am
Postitas Mahno
Googeldasin mis ma googeldasin, sain niipalju targemaks et selle 2,3 74kw mootori kood on 5JMWL4. Samas ei leidnud ma ühtegi viidet, kus opel selle enda omaks tunnistaks, samas ei tunnista teda omaks ka isuzu

Aga kuidas selle mootori töökindlusega on?
Re: Frontera ja monterey (diisel)mootorid
Postitatud: P Nov 06, 2011 2:12 am
Postitas agent007
Mahno kirjutas:Googeldasin mis ma googeldasin, sain niipalju targemaks et selle 2,3 74kw mootori kood on 5JMWL4. Samas ei leidnud ma ühtegi viidet, kus opel selle enda omaks tunnistaks, samas ei tunnista teda omaks ka isuzu

Aga kuidas selle mootori töökindlusega on?
2.3 olen ise omanud. Töökindlusega on nii ja naa. Tavaliselt on õlisurvega probleem. Aga üldiselt on ikka väga jõuetu.
Re: Frontera ja monterey (diisel)mootorid
Postitatud: P Nov 06, 2011 1:40 pm
Postitas pufaika
agent007 kirjutas:Mahno kirjutas:Googeldasin mis ma googeldasin, sain niipalju targemaks et selle 2,3 74kw mootori kood on 5JMWL4. Samas ei leidnud ma ühtegi viidet, kus opel selle enda omaks tunnistaks, samas ei tunnista teda omaks ka isuzu

Aga kuidas selle mootori töökindlusega on?
2.3 olen ise omanud. Töökindlusega on nii ja naa. Tavaliselt on õlisurvega probleem. Aga üldiselt on ikka väga jõuetu.
mul ka miskine kahtlane tunne selle õlisurvega. räägi mis tegid, et see mure lahendada!
Re: Frontera ja monterey (diisel)mootorid
Postitatud: P Nov 27, 2011 6:55 pm
Postitas Rein
Ma ei saanud talvel sellest 2,3 mootorist salongisooja ka kätte. Termostaat ja andurid said vahetatud, kuid ikka oli külm. Pappi ei julgenud ka radika ette panna, kuna mõnet tuttavad oma 2,3 omegad ära küpsetasid sedasi.
Re: Frontera ja monterey (diisel)mootorid
Postitatud: P Dets 25, 2011 10:42 am
Postitas siimjuss
Vaheta salongi radikas ära siis saad sooja ka
Re: Frontera ja monterey (diisel)mootorid
Postitatud: P Dets 25, 2011 5:35 pm
Postitas Rein
siimjuss kirjutas:Vaheta salongi radikas ära siis saad sooja ka
Meil müüdud see ammu juba. Ei olnud ikka see, mis vaja. Täna Disco1 peale jäänud ja rahul. Nii kaua, kui võimalik, eelistan talasildadega maastureid. Fronteral ei sobinud ka juhtimise asend, väga kehva oli pedaale vajutada. Lolli nurga all istme suhtes. Viimase põlve omal enam seda muret pole.
Re: Frontera ja monterey (diisel)mootorid
Postitatud: K Mai 09, 2012 8:18 am
Postitas kuuskant
2.3tdi õlisurve jama võib olla sellest et õlipumba hammasratta nuut maas ja survet ei ole.mul juhtus nii ja sellepärast küpsetasin 2 turbot ka läbi.ei osanud selle peale mõeldagi.vahetasin hammaka ära ja surve tagasi.aga turbo ikka õhtal.
Re: Frontera ja monterey (diisel)mootorid
Postitatud: N Juun 11, 2015 10:33 pm
Postitas freelander
Vana teema aga ei haknud uut tegema. Kas see isuzu 3.1 diisel mootor on vastupidav ka?
Re: Frontera ja monterey (diisel)mootorid
Postitatud: R Juun 12, 2015 8:10 am
Postitas uppund kana
Kestab küll kui ise lollusi ei tee. Vahetad korralikult õli ja keema ei lase on kõik ok.