1. leht 2-st

K:OM 617 mootor

Postitatud: E Okt 17, 2011 9:03 am
Postitas carpets
Äkki keegi oskab öelda kas OM617 3.0D R5 mootorit kannatab turbotada või on keegi seda teinud?

Re: K:OM 617 mootor

Postitatud: E Okt 17, 2011 9:37 am
Postitas hents99
Homme või ülehomme hakkan seda tegema.

Kõike mootoreid kannatab turbotada, eriti MB omasid, kui pead silmas tugevusvaru.

Re: K:OM 617 mootor

Postitatud: E Okt 17, 2011 1:23 pm
Postitas Praks1
Ja tuleks panna paksem plokikaane tihend(kui antud mootorile pakutakse),sest turbokatel surve oluliselt madalam
Proovitud wv peal juba korduvalt.
Samas ise ostaks uuema 2,5 mootori,samuti r5 ja pauku rohkem,kui vanal kolmesel,neid vahest liigub suht nalja hinnaga. :D

Re: K:OM 617 mootor

Postitatud: E Okt 17, 2011 10:28 pm
Postitas hents99
Nujah....Mb diislitel üldiselt turboga ja turbota versioonil surveaste sama.

Diisel ja bensumootor ei ole päris samad asjad, seepärast ka erinev teema surveastmega, bensukatel üldiselt mõni jagu väiksem surveaste. Diislil pole ka drosselklappi.

Aga elame-näeme, igaüks teeb neid asju isemoodi.

Re: K:OM 617 mootor

Postitatud: R Okt 21, 2011 12:22 pm
Postitas trc
OM617 N/A'l ja Turboversioonil on palju erinevusi. Esimesena tulevad meelde erinevad kolvid, erinevad pumbad, erinev õlitus, suurem õli kogus, jne. jne. Teostatav aga õieti ja hästi tehtuna väga töö ja rahakulukas. Lihtsam on sinna teine mootor leida.

Re: K:OM 617 mootor

Postitatud: R Okt 21, 2011 11:09 pm
Postitas hents99
Seda minagi, mõistlikum on kohe "õige" asi võtta. Kuigi minu poole on palju pöördutud küsimustega stiilis "originaal maksam palju raha või on raskesti kättesaadav, kas me ei saaks ise teha". Loomulikult saab.

Torukollektorid, Bolt-on EFI süsteemid, isegi näiteks keredetailid (MB 190E Evolution I, mida on grammike üle 500 eksemplari tehtud, originaalilt võetud koopia, et toota detaile, mida on siiani parimateks peetud).

Mõni pilt siis eilsest tehtud tööst, ehk turbokollektori keevitamine, sumpaga ühendamine jne. Lõpptulemust veel ei tea.
Pilt
Pilt
Pilt

Eks keegi peab aretama ka, kes "õigeid" asju osta ei jõua (mina).
Pilt
Pildil siis 5.6 M117 turbomootor, M103 kaanega ja M104 (3.2) plokiga turbomootor, pildi all võib ka näha MB V8 (M116/M117/M119) otsa istuvat manuaalkasti.

Re: K:OM 617 mootor

Postitatud: L Okt 22, 2011 12:46 am
Postitas karu
trc kirjutas:...Lihtsam on sinna teine mootor leida...
Vot ei ole lihtsam leida, OM617 turboomotoreid peaaegu, et ei ole kuskilt võtta, mingi aeg tagasi otsisin kõikjalt ja komplektset norm korras mootorit alla 1700EUR ei leidnudki.

Re: K:OM 617 mootor

Postitatud: L Okt 22, 2011 1:01 am
Postitas hents99
Aga siiani pole aru saanud, miks see OM617 mootor üldse hea on? Minu arust üks jubedamaid mootoreid mis W460 peale on pandud, sõiduautodele ehk sobibki.
2.4D mootoriga W460 pole proovida saanud, ilmselt ka ei tahaks.

R5 turbodiisel pole kah vist eriti hea lahendus.

1700€ eest saab juba mingi kobeda 5.0 või 5.6 mootori peale ja käima. Miks küll sellise raha eest tahetakse jõuetut ja ürgaja diislit? Sellise raha eest saab näiteks 24-klapise 130kW 3.0 turbodiisli(tööle panna vana pumbaga). Või 12-klapise 3.5 turbodiisli.


Edit: Mainin ära, et seda diislit ei turbotanud omale, vaid ühele rootsi kliendile.

Re: K:OM 617 mootor

Postitatud: P Okt 23, 2011 6:33 pm
Postitas uputaja
Siis on juba lihtsam võtta OM603, 108kw. See käib juba stock seades ilusasti pöördesse ja on meh pumbaga.

Re: K:OM 617 mootor

Postitatud: P Okt 23, 2011 9:12 pm
Postitas trc
uputaja kirjutas:Siis on juba lihtsam võtta OM603, 108kw. See käib juba stock seades ilusasti pöördesse ja on meh pumbaga.
Kui ikka juba võtiseks läks siis on juba mõistlikum võtta OM606 ning panna sinna meh. pump :) Stockseades 177hp ning lähinaabrid võtavad sealt probleemivabalt 350+hp'd :)
PS. OM603.(96 ja .97 e. turboversioonid) on 100, mitte 108kW

Re: K:OM 617 mootor

Postitatud: P Okt 23, 2011 9:19 pm
Postitas carpets
Olen vaadanud ka OM605 110kw mootorit, aga see vist ka elektroonilise pumbaga. Mix tahaks just OM617 veits mudida on sellepärast, et ei soovi loobuga 711.110 käigukastist millel on üliaeglane esimenekäik.

Re: K:OM 617 mootor

Postitatud: P Okt 23, 2011 10:09 pm
Postitas hents99
carpets kirjutas:Olen vaadanud ka OM605 110kw mootorit, aga see vist ka elektroonilise pumbaga. Mix tahaks just OM617 veits mudida on sellepärast, et ei soovi loobuga 711.110 käigukastist millel on üliaeglane esimenekäik.
Samas asisema mootoriga pole sul enam vajadust üliaeglase 1. käigu järele :roll:

Re: K:OM 617 mootor

Postitatud: P Okt 23, 2011 10:51 pm
Postitas Toronto
[quote="carpets"]Äkki keegi oskab öelda kas OM617 3.0D R5 mootorit kannatab turbotada või on keegi seda teinud?[/quote]

Kannatab küll, rohkem kui aasta tagasi sai see ära tehtud, rõhk 0,6 bar-i ja töötab siiani.

Re: K:OM 617 mootor

Postitatud: P Okt 23, 2011 11:44 pm
Postitas e.p.
TRC:
PS. OM603.(96 ja .97 e. turboversioonid) on 100, mitte 108kW

panid vist vähe puusse nüüd :lol:

Re: K:OM 617 mootor

Postitatud: P Okt 23, 2011 11:47 pm
Postitas trc
e.p. kirjutas:TRC:
PS. OM603.(96 ja .97 e. turboversioonid) on 100, mitte 108kW

panid vist vähe puusse nüüd :lol:
Jah? Millega nimelt? Palun valgusta.