1. leht 1-st
Sillad LR-le
Postitatud: L Apr 15, 2006 8:41 pm
Postitas Indrek
Uuriks, kustkohast on mehed endale muretsenud Defekale Volvo, Unimogi vms... sillad ja mis see võiks maksma minna?
Kas vahetuse juures peab veel miskit muutma vahe/käigukastis?
Kui suuri rehve siis need kannatavad?
Postitatud: P Apr 16, 2006 1:04 am
Postitas boob
Kui ma õieti mäletan, pakuti mulle unimogi esi ja tagasilda lukkudega ja töötavaid 30k eest...
Pead silmad-kõrvad lahti hoidma, kuna see kraam paistab defka olema

Re: Sillad LR-le
Postitatud: P Apr 16, 2006 10:48 am
Postitas Landy
Indrek kirjutas:Uuriks, kustkohast on mehed endale muretsenud Defekale Volvo, Unimogi vms... sillad ja mis see võiks maksma minna?
Kas vahetuse juures peab veel miskit muutma vahe/käigukastis?
Kui suuri rehve siis need kannatavad?
Juba TR3 silme ees terendamas?

Karmilt paned!

Äkki proovid enne siiski mõne võistluse TR1 või TR2 klassi läbi sõita?
Postitatud: P Apr 16, 2006 10:59 am
Postitas maainimene
On olemas Volvo reduktorsillad, mis sai Poolast toodud ja oli plaanis paigaldada LR projektile. Võiks ära müüa.
helista 56 246 857 Vaido
Re: Sillad LR-le
Postitatud: P Apr 16, 2006 2:25 pm
Postitas Indrek
Landy kirjutas:Indrek kirjutas:Uuriks, kustkohast on mehed endale muretsenud Defekale Volvo, Unimogi vms... sillad ja mis see võiks maksma minna?
Kas vahetuse juures peab veel miskit muutma vahe/käigukastis?
Kui suuri rehve siis need kannatavad?
Juba TR3 silme ees terendamas?

Karmilt paned!

Äkki proovid enne siiski mõne võistluse TR1 või TR2 klassi läbi sõita?
Kõigepealt pean oma auto saama sellisesse konditsiooni, et gaasi vajutades mutreid ei lendaks.

TR2 lähen proovima lähiajal (kui sillad korda saan), samas pole kindel kas jäävad kestma ja et mitte teha koguaeg kulutusi pooltelgedele jne..., siis mõtlesin probleemi lahendada uute sildade paigaldusega, tõsi, siis satun juba TR 3-e.

Re: Sillad LR-le
Postitatud: P Apr 16, 2006 7:55 pm
Postitas Landy
Indrek kirjutas:Kõigepealt pean oma auto saama sellisesse konditsiooni, et gaasi vajutades mutreid ei lendaks.

TR2 lähen proovima lähiajal (kui sillad korda saan), samas pole kindel kas jäävad kestma ja et mitte teha koguaeg kulutusi pooltelgedele jne..., siis mõtlesin probleemi lahendada uute sildade paigaldusega, tõsi, siis satun juba TR 3-e.

Hmm...Luigel siiani LR sillad all ja poodiumikohti on tulnud robinal...
Äkki probleem tihendis?

Postitatud: P Apr 16, 2006 8:40 pm
Postitas jr
Oleme siin tehnilise alajaotuse all siiski rohkem tehnilised, mitte emotsionaalsed.
Hoiatus adminnilt!
Postitatud: T Apr 18, 2006 11:45 pm
Postitas Veiko
Minu pisike mõtte välgatus on selline.Esiteks saab sõita Ka D 90 orginaal sildadega väga edukalt kui seal on sisu vastav.Aeglased ülekanded ja korralikud pool teljed.Teiseks lisavad Volvo sillad päris palju kaalu autole ja ma kipun arvama,et TD5 jaksust hakkab väheseks jääma.Kolmandaks kui reduktor juba maa sisse läinud on siis ei taha ta sealt enam nii naljalt välja tulla.
Me oleme Luige teamis tõsiselt mõelnud reduktorite peale kuid sirgel sillal on jätkuvalt eelised millest me ei taha loobuda.
TR2-e saab edukalt sinu D90 sõita.Uuri mida on D 90 teami Andres teinud oma omaga,et see tal ilusti vastu peab.Ei midagi isiklikku kuid trenni peab ka tegema ja jätkuvalt parim trenn on võistlus.Nii,et võistlema.Esimenekord ei pea ju esi viisikus olema kuid see millise kogemuse sa sealt saad on asendamatu.
Edu
Veiko