Jeep GC 2002, 2,7 CRDI pihusti põles kinni
Postitatud: E Okt 03, 2011 12:42 pm
Tere
Tekkis sõidukil sellist laadi arusaamatu probleem. Auto kolmanda silindi pihusti lõpetas suve alguses koostöö mille tulemusena sai see remonditud. Peale pikaajalist seismist ilmnes aga asjaolu,et remonditud pihusti siiski ei funka. Sai otsustatud uue pihusti kasuks. kuid oh seda üllatust, kui varajasemad pihustite vahetused on olnud väga lihtsad ning kiired osutus selle pihusti vahetus võimatuks missiooniks. Nimelt kui eemaldada pihustit kinni hoidvad elemendid ei ünnestu pihustit ka siis kätte saada. Oletan,et puhusti on kinni põlenud kuna esimesel paigaldamisel ei olnud pihusti piisavalt kõvasti kinni keeratud ning paari sõiduga võis sinna jäänud õli ja muud heitgaaside kogum kinni põleda..., Igal juhul mitte mingi inimliku jõuga seda kätte ei saa. Kas on soovitada mõnd ettevõtet lisaks Silberautole kes sarnase tööga ennegi kokku puutunud.... ?
Mootor siis 2,7 CRDi. (mersu oma) 5 silidnrit 120 kw.
Ootaks infot ja soovitusi
Lugupidamisega A.K
Tekkis sõidukil sellist laadi arusaamatu probleem. Auto kolmanda silindi pihusti lõpetas suve alguses koostöö mille tulemusena sai see remonditud. Peale pikaajalist seismist ilmnes aga asjaolu,et remonditud pihusti siiski ei funka. Sai otsustatud uue pihusti kasuks. kuid oh seda üllatust, kui varajasemad pihustite vahetused on olnud väga lihtsad ning kiired osutus selle pihusti vahetus võimatuks missiooniks. Nimelt kui eemaldada pihustit kinni hoidvad elemendid ei ünnestu pihustit ka siis kätte saada. Oletan,et puhusti on kinni põlenud kuna esimesel paigaldamisel ei olnud pihusti piisavalt kõvasti kinni keeratud ning paari sõiduga võis sinna jäänud õli ja muud heitgaaside kogum kinni põleda..., Igal juhul mitte mingi inimliku jõuga seda kätte ei saa. Kas on soovitada mõnd ettevõtet lisaks Silberautole kes sarnase tööga ennegi kokku puutunud.... ?
Mootor siis 2,7 CRDi. (mersu oma) 5 silidnrit 120 kw.
Ootaks infot ja soovitusi
Lugupidamisega A.K