1. leht 1-st

Kaks draivi märki Chevil

Postitatud: R Sept 09, 2011 1:14 pm
Postitas marxkoll
Nüüd siis tekkis küsimus ükspäev ,et miks on chevil armatuuris kaks draivi kohta käigukastil? Üks ruudusees ja teine lihtsalt D

Re: Kaks draivi märki Chevil

Postitatud: R Sept 09, 2011 1:18 pm
Postitas Daniel
OD = overdrive (maantee jne.)
D = Drive ( linnas, haagisega, peale kiirsööki jne. )

Re: Kaks draivi märki Chevil

Postitatud: R Sept 09, 2011 2:41 pm
Postitas marxkoll
Tänud

Re: Kaks draivi märki Chevil

Postitatud: R Sept 09, 2011 10:26 pm
Postitas joe80
Endal selline kogemus nende drive´dega, et kui valits ringiga D peal, siis gaasi maha lastes hakkab käiguga pidurdama, kui aga valits lihtsalt D peal, siis gaasi vabastades langevad mootori pöörded tühikäiguni.

Re: Kaks draivi märki Chevil

Postitatud: E Sept 12, 2011 9:42 am
Postitas Daniel
OD'l on konverter lukus ja kettaid ei libistata seepärast ka "käiguga pidurdamise " efekt.
Kui 120 km/h pealt äkkipdurdus teha ... siis on võimalik mootor välja suretada .... ja kurvi poole kihutada 3 tonnise truckiga ilma rooli ja pidurivõimuta :tooth: ( ma ausalt ei soovita proovida )

Re: Kaks draivi märki Chevil

Postitatud: E Sept 12, 2011 1:50 pm
Postitas ibra
Daniel kirjutas:OD'l on konverter lukus ja kettaid ei libistata seepärast ka "käiguga pidurdamise " efekt.
Kui 120 km/h pealt äkkipdurdus teha ... siis on võimalik mootor välja suretada .... ja kurvi poole kihutada 3 tonnise truckiga ilma rooli ja pidurivõimuta :tooth: ( ma ausalt ei soovita proovida )
Ära aja jama,ma tahan näha, kuidas sa seda mootorit välja suretad.Proovi kõigepealt,siis räägi.Ja ega see pidurivõim kohe kuhugi ei kao.Ja palju raskemaid autosid ilma roolivõimuta kruvitud.

Re: Kaks draivi märki Chevil

Postitatud: E Sept 12, 2011 3:15 pm
Postitas Daniel
ibra kirjutas:Ära aja jama,ma tahan näha, kuidas sa seda mootorit välja suretad.Proovi kõigepealt,siis räägi.Ja ega see pidurivõim kohe kuhugi ei kao.Ja palju raskemaid autosid ilma roolivõimuta kruvitud.
Alustuseks jeebu mehed chevy meestega ei mölise ;)
teiseks ... ma olin roolis kui see juhtus ja kindlasti ei pea ma seda kellegile tõestama ( hydro pidurivõim kaob koos mootoriga )

kolmandaks aga on see juba offtopic ja kysijad said vastuse. seega
teema lukku.

Re: Kaks draivi märki Chevil

Postitatud: R Dets 02, 2011 4:15 pm
Postitas rnx69
Daniel kirjutas:OD'l on konverter lukus ja kettaid ei libistata seepärast ka "käiguga pidurdamise " efekt.
Kui 120 km/h pealt äkkipdurdus teha ... siis on võimalik mootor välja suretada .... ja kurvi poole kihutada 3 tonnise truckiga ilma rooli ja pidurivõimuta :tooth: ( ma ausalt ei soovita proovida )
Ei saanud vastust - vähemalt GM kastide puhul turbiinilukk tuleb piduripedaali puutudes koheselt maha, kui pedaali taga olev lüliti vigane, siis muidugi võib kõike juhtuda :) Aga ma arvan, et ma pole ainus, kes eeldas, et korras autodest juttu ikka on.

Re: Kaks draivi märki Chevil

Postitatud: K Dets 21, 2011 9:44 pm
Postitas jr
Vanematel GM kastidel ei tule OD maha kui pidurit vajutada. See tuleb siis maha, kui kiirus langeb sedavõrd madalale, et governor ta lahti laseb.

Re: Kaks draivi märki Chevil

Postitatud: K Dets 21, 2011 9:47 pm
Postitas jr
ibra kirjutas: Ära aja jama,ma tahan näha, kuidas sa seda mootorit välja suretad.Proovi kõigepealt,siis räägi.Ja ega see pidurivõim kohe kuhugi ei kao.Ja palju raskemaid autosid ilma roolivõimuta kruvitud.
Vabalt sureb välja, nii kui blokki lased rattad ja õigel ajal ei vabasta on 6.2 kutu ja ilma hõdrovõimendita seda kolakat pidurdada tavalise kehaehitusega inimene ei suuda. Aeglustada veeremist küll jah :D

Re: Kaks draivi märki Chevil

Postitatud: E Dets 26, 2011 9:16 am
Postitas rnx69
jr kirjutas:Vanematel GM kastidel ei tule OD maha kui pidurit vajutada. See tuleb siis maha, kui kiirus langeb sedavõrd madalale, et governor ta lahti laseb.
Mina rääkisin turbiinilukust, mitte OD-st :)

Turbiinilukk ju puhta elektriga aretis, sel pole governoriga ju midagi pistmist. OD toimimine sõltub jah governorist.