Kaks draivi märki Chevil
Postitatud: R Sept 09, 2011 1:14 pm
Nüüd siis tekkis küsimus ükspäev ,et miks on chevil armatuuris kaks draivi kohta käigukastil? Üks ruudusees ja teine lihtsalt D
Ära aja jama,ma tahan näha, kuidas sa seda mootorit välja suretad.Proovi kõigepealt,siis räägi.Ja ega see pidurivõim kohe kuhugi ei kao.Ja palju raskemaid autosid ilma roolivõimuta kruvitud.Daniel kirjutas:OD'l on konverter lukus ja kettaid ei libistata seepärast ka "käiguga pidurdamise " efekt.
Kui 120 km/h pealt äkkipdurdus teha ... siis on võimalik mootor välja suretada .... ja kurvi poole kihutada 3 tonnise truckiga ilma rooli ja pidurivõimuta( ma ausalt ei soovita proovida )
Alustuseks jeebu mehed chevy meestega ei möliseibra kirjutas:Ära aja jama,ma tahan näha, kuidas sa seda mootorit välja suretad.Proovi kõigepealt,siis räägi.Ja ega see pidurivõim kohe kuhugi ei kao.Ja palju raskemaid autosid ilma roolivõimuta kruvitud.
Ei saanud vastust - vähemalt GM kastide puhul turbiinilukk tuleb piduripedaali puutudes koheselt maha, kui pedaali taga olev lüliti vigane, siis muidugi võib kõike juhtudaDaniel kirjutas:OD'l on konverter lukus ja kettaid ei libistata seepärast ka "käiguga pidurdamise " efekt.
Kui 120 km/h pealt äkkipdurdus teha ... siis on võimalik mootor välja suretada .... ja kurvi poole kihutada 3 tonnise truckiga ilma rooli ja pidurivõimuta( ma ausalt ei soovita proovida )
Vabalt sureb välja, nii kui blokki lased rattad ja õigel ajal ei vabasta on 6.2 kutu ja ilma hõdrovõimendita seda kolakat pidurdada tavalise kehaehitusega inimene ei suuda. Aeglustada veeremist küll jahibra kirjutas: Ära aja jama,ma tahan näha, kuidas sa seda mootorit välja suretad.Proovi kõigepealt,siis räägi.Ja ega see pidurivõim kohe kuhugi ei kao.Ja palju raskemaid autosid ilma roolivõimuta kruvitud.
Mina rääkisin turbiinilukust, mitte OD-stjr kirjutas:Vanematel GM kastidel ei tule OD maha kui pidurit vajutada. See tuleb siis maha, kui kiirus langeb sedavõrd madalale, et governor ta lahti laseb.