1. leht 3-st
Tiiva laiendid ja stanged, klassis tr1.
Postitatud: E Apr 03, 2006 12:48 pm
Postitas Madis
Kas keegi oskab teada, kust neid originaalseid plekist tiivalaiendeid mõistliku hinnaga sebida saaks? Teiseks, kas on rämedalt vastuolus TR1 reeglistikule kui ma nende mädanenud laiendite asemele plastikust spetsiaalselt Samurai jaoks valmistatud jullad külge kruvin? Läbivusele nad ju juurde ei anna. Ootan kommentaare...
Postitatud: E Apr 03, 2006 1:51 pm
Postitas Stupiduser
Kui mõistliku müügikoha leiad siis anna teada!
Kardetavalt annavad nad tehnilise komisjoni arvates läbivusele siiski juurde...
Väljavõte teh.tingimustest:
6.8 Kere ja raam
Originaalsed. Igasugune lõikamine ja muul viisil muutmine on keelatud. Kere tõstmine raamil on keelatud. Lubatud ainult originaalsed tiivalaiendid.
Point selles, et takistada ülemäära laiade rehvide kasutamist.
Samas usun ma, et kui valmistad originaaliga äravahetamiseni sarnased plastlaiendid siis ei ole teh komisjonil ütlemist.
Kui klaasriidest hakkad ise tegema siis ei pea nad eriti üle ühe sõidu vastu....
Postitatud: E Apr 03, 2006 2:20 pm
Postitas Madis
Äda selles ongi, et neid kirevase plekist laiendeid pole trehvand nägemagi kuskil! Tiivad veel leiaks, aga just neid laiendeid põle mitte. Mu isiklik keevismees (kes on stabiilselt haige-kalal-täis) teeks need nii tiivad kui kaared terveks, aga krt. ta onju pidevalt eelpoolnimetet tegevustega hõivatud. Minul neid kaari vaja pole aga starti ilmudes vist peaks nad vist ikke küljes olema. et vertikaalsel piilumisel oleks ratas kaetud ja sestap olen sunnitud neid räbalaid korduvalt ja endiselt külge pookima ning hoidma ja hellitama, et nad kuraskid kuhugi metsa ära ei kaoks. Siit mu mõte oligi, et kui sebiks plastikust kaared....
Välja näevad sellised >
http://www.rocky-road.com/zukflare.html
Nu vist jah õige pisut on laiemad

, aga ma olen nõus nad ka pisut ära nudima

Postitatud: E Apr 03, 2006 3:25 pm
Postitas Valge Hiir
A sa tee Teh.komisjonile avaldus ja küsi nende arvamust selliste koopalaiendite kasutamiseks TR1 klassis. Avaldusele lisa pilt koos vajalike mõõtudega. Ei oska nagu muud soovitada.
Postitatud: E Apr 03, 2006 5:00 pm
Postitas Stupiduser
Vot selliste monsterlaiendite pärast ongi arvatavasti nõutud originaalsed laiendid.
Kes see viitsib igaühega vaielda, kas on ikka piisavalt kitsaks "moditud".
Muidu ilusat värvi Zuki seal pildil
Kui Sind lohutab siis Sa ei ole ainuke, kes nende originaallaienditega hädas. Ja vähemalt meil ei peitu häda põhjus mitte laiendites vaid tiivas, õigemini äraussitanud kinnitustes.
Postitatud: E Apr 03, 2006 5:33 pm
Postitas erik
äkki keevitus ja tükk plekki abiks.
Postitatud: E Apr 03, 2006 5:48 pm
Postitas Urvo
Samas tehnilistes reeglites kirjas, et igasuguseid keredetaile võib vahetada, kui ta järgib originaalse osa kuju. Ei näe mina küll ise olulist vahet kas on kummilätakas tiiivalaiendiks või eriti ilus plastist tiivalaiend. Lihtsalt pead olema võimeline tõestama tehnilises kontrollis, et see on täpselt sama lai, kui originaalis oli.
Postitatud: E Apr 03, 2006 6:01 pm
Postitas hulkur
Offy-roady kirjutas:Samas tehnilistes reeglites kirjas, et igasuguseid keredetaile võib vahetada, kui ta järgib originaalse osa kuju. Ei näe mina küll ise olulist vahet kas on kummilätakas tiiivalaiendiks või eriti ilus plastist tiivalaiend. Lihtsalt pead olema võimeline tõestama tehnilises kontrollis, et see on täpselt sama lai, kui originaalis oli.
TR1 klassi võistlusauto puhul on orig laiendi asendamine omavalmistatud kummist laiendiga (mis võib olla küll originaaliga sama laiune) VÄGA libedale teele minek. Võistlema saamine sõltub teh. komisjoni esimehest ja korraldajast. Ja nii, kui su sooritus osutub olema kellelgi pinnuks silmas, on kohe tulemas ka protest, mis kindlasti rahuldatakse, sest tegemist on MITTE-originaal laiendiga. Seega peaks ikkagi leidma mooduse orgiginaallaiendi või originaaliga äravahetamiseni sarnase laiendi säilitamiseks.
andres
Postitatud: E Apr 03, 2006 6:11 pm
Postitas Madis
No vot siin see kala peidus ongi, et nagu võib ja siis jälle ei või ning kokkuvõttes sõltub lubatavus lugupeetud teh.kom. tegelasest või õigemini tema tujust (näit. on pohmakas-ei ole pohmakas jne.) Kuid ilmselt on saurustel alati õigus ja seega tuleb talupojataktikat kasutada ning mitte möliseda vaid edasi teenida ehk teisisõnu tahvel plekki ja keevitus ning keevismees tuleb üles leida (kalalt ära tuua või terveks ravida või kaineks teha

).
Samas tekib küsimus, et paljudel võistluspillidel on küljes originaal stange? Kas see et see üldjuhul torudest moodustis asetseb horisontaalselt tähendab automaatselt et järgib tehase valmistatut? Ma hea meelega pistaks oma Suki paberist stanged miski tala vastu ringi aga ei ole täind seda teha kuna pelgan, et miskil hetkel olen sunnitud liivakasti kõrvalt teiste mänge jälgima.
Kuna teema tõsteti Suzuki alt välja laiendaks veel teemat - kes see Jumal siiski on kes ütleb näiteks Wrangleri kohta, et vot see tiiva laiend on ja see pole originaal. Wranglerile on neid laiendeid ju miljon ( pane kuugli otsingusse sõnad "fender flares" ja sa näed et Wranglerile saab ka krt pea meetriseid laiendeid. Vist pole ka jumal olla kerge

Postitatud: E Apr 03, 2006 6:23 pm
Postitas hulkur
TR 1 autodel peab olema nii ees kui taga orig stange. Ludatud on stangest tüki väljalõikamine vintsi paigalduseks.
Ja päris nii see nüüd ka ei ole, et kõik sõltub teh. komisjoni esimehe tujust ja pohmakast... reeglid on reeglid ja seda kõigi jaoks.
Postitatud: E Apr 03, 2006 6:32 pm
Postitas Madis
hulkur kirjutas:TR 1 autodel peab olema nii ees kui taga orig stange. Ludatud on stangest tüki väljalõikamine vintsi paigalduseks.
Ja päris nii see nüüd ka ei ole, et kõik sõltub teh. komisjoni esimehe tujust ja pohmakast... reeglid on reeglid ja seda kõigi jaoks.
Egast ma pahapärast irise. Seda minagi, et reeglid on reeglid ja näpuga ma nüüd ka kellelegi viitama ei hakka (ise teavad). Minu jaoks selge - olgu need palikad siis inseneride poolt välja mõeldud ja las nad siis ripuvad seal nii tänu keevitusele, roostele ja tahtejõule:)
Postitatud: E Apr 03, 2006 6:32 pm
Postitas Stupiduser
Hmm, mul ei tule küll hetkel meelde, kellel TR1-s
oleks originaalstange asemel "torudest moodustis"
Ja on olnud masinaid, mis sõidavad plastmassstangega ja ka väga ei nuta (kodus stanget lappides).
Tehniline komisjon arvatavasti tervitab suhtumist: kui kahtled siis ära modi!
PS mis puutub Zuki stangedesse siis on nende kinnitused problemaatilisemad kui stanged ise (ütleb mees, kes paari päeva eest peale stange sirgekstagumist selle uuesti kaheksasse painutas

)...
Postitatud: E Apr 03, 2006 6:43 pm
Postitas Veiko
Lugesin TR-1 reeglitest välja sellise asja:"Ükskõik millise auto detaili/sõlme tugevdamine on lubatud eeldusel, et kasutatav materjal järgib tugevdatava detaili/sõlme kuju ning see ei ole vastuolus antud tehniliste tingimuste teiste punktidega.
Auto välimus peab säilima identsena. Vajadusel peab olema võimalik auto identifitseerimine tootjatehase dokumentatsiooni alusel."
Auto orginaal kuju ju säilib siis kui sa paigaldad stange sisse lisa tala mida saad kasutada ka vintsi alusena.Minu arust selle punkti peamine mõte on selles,et ei võetaks asju küljest ära kaalu vähendamise eesmärkidel
Veiko
Postitatud: E Apr 03, 2006 6:45 pm
Postitas erik
Kui on vaja oma plaststanget eest tuleva löögi eest kaitsta on abiks selline lõik: "Antud mudeliseeria jaoks toodetud, kohaliku maa seadusandlusele vastava lisakaitseraua ( -raudade ) kasutamine on lubatud."
Postitatud: E Apr 03, 2006 6:48 pm
Postitas Veiko
Enamus Zukide jaoks on olemas mingi kangem stange.ARB tegi neid ka kunagi.Hetkel pole teemaga kursis ja ei tea kas neid jätkuvalt tehakse.