1. leht 1-st
Karburaator K151 ühendused ?
Postitatud: T Aug 16, 2011 5:32 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Miski ports lahtisi otsi on mul karbussi küljes
? = mis on mis (kirjutasin tähed juurde, et oleks lihtsam selgitada )

Re: Karburaator K151 ühendused ?
Postitatud: K Aug 17, 2011 12:18 am
Postitas t6nu
Re: Karburaator K151 ühendused ?
Postitatud: K Aug 17, 2011 1:06 am
Postitas ibra
A ja B vahele läheb magnetklapp ja see on ühenduses juht plokiga.

Ja sinna süsteemi kuulub veel karbussi küljes olev mikrolüliti,mida su karpal pole näha. C aga on karterituulutuse ots.
Re: Karburaator K151 ühendused ?
Postitatud: L Aug 20, 2011 8:07 pm
Postitas MahviaDeTyrk
A= штуцер вакуумного управления клапаном рециркуляции отработавших газов
B= штуцер подвода разрежения к клапану ЭПХХ
C= штуцер системы вентиляции картера
D= штуцер отбора разрежения в вакуумный регулятор распределителя зажигания
E= штуцер отбора разрежения к клапану управления ЭПХХ
Mnjaa - kas keegi oleks nii kena ja üritaks nüüd kohalikus keeles mulle seletada - D on jagaja regull,C on karteri tuulutus - ja ülejäänud = ??
Prsse - mul peaaegu vene naine ja ise töötan vene töökeelega firmas aga...

milleks sinna miski klapp ja mis juhtub kui see pimedatega asendada jne.
mootor käib nigut kell ka siis kui kõik need otsad lahti on

Re: Karburaator K151 ühendused ?
Postitatud: L Aug 20, 2011 11:12 pm
Postitas ibra
MahviaDeTyrk kirjutas:A= штуцер вакуумного управления клапаном рециркуляции отработавших газов
B= штуцер подвода разрежения к клапану ЭПХХ
C= штуцер системы вентиляции картера
D= штуцер отбора разрежения в вакуумный регулятор распределителя зажигания
E= штуцер отбора разрежения к клапану управления ЭПХХ
Mnjaa - kas keegi oleks nii kena ja üritaks nüüd kohalikus keeles mulle seletada - D on jagaja regull,C on karteri tuulutus - ja ülejäänud = ??
Prsse - mul peaaegu vene naine ja ise töötan vene töökeelega firmas aga...

milleks sinna miski klapp ja mis juhtub kui see pimedatega asendada jne.
mootor käib nigut kell ka siis kui kõik need otsad lahti on

Mis siin siis keerulist on? ЭПХХ-экономайзер принудительного холостого хода. Kohalikus keeles on see sunnitud tühikäigu ökonomaiser.Olen kunagi selle jamaga korduvalt kokku puutunud.Seda jama pole sul peale vaja ja need asjad on ökonoomsuse pärast. Sinu pildil A on vaakumi ots,mis imeb läbi magnet klapi B otsa membraani ja avab selle. Et klapi vool käib läbi süüteluku ja seiskamisel sulgeb klapi ning sellega ka kütte ei tekkinud peale seiskamist detonatsiooni.Ainuke hea asi.Aga see juhtplokk tegi seal mingite pöörete juures ka midagi aga tavaliselt pani tühikäigu pöörded kõikuma, ning plokk visati vahelt minema. See on nn. Osoon karbussi süsteem. Magnetklapp jäeti,kui ta töötas aga kui ka see oli nässus,siis pidi stuts A ja B voolikuga kokku ühendama,muidu ei käinud.Kui sul käib nagu kellavärk ,siis pane pimedad ette ,võib-olla on vaja ainult pöördeid regullida.
Re: Karburaator K151 ühendused ?
Postitatud: P Aug 21, 2011 9:18 am
Postitas MahviaDeTyrk
ibra kirjutas:
A= штуцер вакуумного управления клапаном рециркуляции отработавших газов
B= штуцер подвода разрежения к клапану ЭПХХ
E= штуцер отбора разрежения к клапану управления ЭПХХ
pidi stuts A ja B voolikuga kokku ühendama,muidu ei käinud.
mnjh - ma oma lihtsameelsuses ühendaks hoopis B ja E - et nigu peale ja äravoolu
Aga vot kui hea kui keegi tiab ja ütleb

Re: Karburaator K151 ühendused ?
Postitatud: P Aug 21, 2011 10:54 am
Postitas ibra
MahviaDeTyrk kirjutas:ibra kirjutas:
A= штуцер вакуумного управления клапаном рециркуляции отработавших газов
B= штуцер подвода разрежения к клапану ЭПХХ
E= штуцер отбора разрежения к клапану управления ЭПХХ
pidi stuts A ja B voolikuga kokku ühendama,muidu ei käinud.
mnjh - ma oma lihtsameelsuses ühendaks hoopis B ja E - et nigu peale ja äravoolu
Aga vot kui hea kui keegi tiab ja ütleb

Sul on õigus nii see ongi.
Mina vaatasin sinu esimest pilti ja panin viltu .Sinu pildi peal ma ei näe seda stutsi ,kust peab tulema läbi magnetklapi vaakum.See stuts peaks olema jagaja vaakumi kõrval ja peab olema ühenduses membraaniga (sinu foto puhul stuts B)Aga sinu foto A on jah штуцер вакуумного управления клапаном рециркуляции отработавших газов.See läheb selle klapi juurde.

Sinu fotol noolega näidatud C peaks minema õhupuhasti korpusesse.
Re: Karburaator K151 ühendused ?
Postitatud: P Aug 21, 2011 11:55 am
Postitas MahviaDeTyrk
ibra kirjutas:Mina neid teisi A,B,C,D,E otsi ei näe.
Osad jäävad natu paremale alumisel pildil - ilmselt pilt liialt suur
Õhupuhasti korpusesse = ook - õhupuhasti korpusel on kaks otsa - üks jäme mis ühendub klapikambri kaanega - ja teine peenem mis ühendub siis vastavalt karbussiga
Mnjh - klapikambri kaanel on kaks tuulutuse otsa - jämmem mis ühendub õhupuhastiga - aga milleks seal see peenem ?
Re: Karburaator K151 ühendused ?
Postitatud: P Aug 21, 2011 5:18 pm
Postitas ibra
MahviaDeTyrk kirjutas:
Mnjh - klapikambri kaanel on kaks tuulutuse otsa - jämmem mis ühendub õhupuhastiga - aga milleks seal see peenem ?
Peenem peaks olema karteri tuulutus tühikäigul ja ühendatakse siis stutsiga C.
Re: Karburaator K151 ühendused ?
Postitatud: P Aug 21, 2011 9:05 pm
Postitas MahviaDeTyrk
ibra kirjutas:MahviaDeTyrk kirjutas:
Mnjh - klapikambri kaanel on kaks tuulutuse otsa - jämmem mis ühendub õhupuhastiga - aga milleks seal see peenem ?
Peenem peaks olema karteri tuulutus tühikäigul ja ühendatakse siis stutsiga C.
Ka õhupuhasti küljes on kaks otsa - samasuguste jämedustega nagu klapikambri kaanel (no või siis, et peenem neist on ka sama mõõtu nagut C)
