1. leht 2-st

LSD

Postitatud: N Juul 21, 2011 10:25 pm
Postitas KKKKKK
Lõin otsingusse limiteeritult libisevat diffrit tähistava kombinatsiooni "LSD".
Tulemusi ei leitud. Nimelt, oleks huvi lugeda selle agregeedi hingeelust. Kuidas töötab? Kuidas "tööle panna"?
On kasutusel old mõnigi sellist asja omav nelikveduline. Maastikul (maastiku kiirusega) sõites ei ole ma veel aru saand selle viguri kasulikkusest muud kui et törts kallim õli läheb sisse ja kui ei vaheta on jama. :lol:
Maanteeautudele pannakse ju ka, pidavat ka juhitavusele häste mõjuma jne.
On tast kasu? Mismoodi, kui üldse, saab sellega teise ratta ka vahel vedama?

Kui on teemat viidata loen hea meelega.

Re: LSD

Postitatud: N Juul 21, 2011 10:44 pm
Postitas uputaja
Korralikult (maastiku mõttes) tööle panemiseks on vaja lisada kettapakile üks ketas juurde+korralik õli. Ise kasutan Kron Oili mingit reissingu manti. Siiamaani peab ka 35" rehviga ilusti kinni. Vahele panin 1,25mm seibi... Talvel on lukus sillaga ääretult sitt sõita. Kõvemini tallates on külg ees, aga harjumise asi.

Re: LSD

Postitatud: R Juul 22, 2011 8:40 am
Postitas rakett
uputaja kirjutas:Talvel on lukus sillaga ääretult sitt sõita. Kõvemini tallates on külg ees, aga harjumise asi.
Teebki asja huvitavamaks :twisted:

Re: LSD

Postitatud: R Juul 22, 2011 5:01 pm
Postitas KKKKKK
uputaja kirjutas:Korralikult (maastiku mõttes) tööle panemiseks on vaja lisada kettapakile üks ketas juurde+korralik õli. Ise kasutan Kron Oili mingit reissingu manti. Siiamaani peab ka 35" rehviga ilusti kinni. Vahele panin 1,25mm seibi... Talvel on lukus sillaga ääretult sitt sõita. Kõvemini tallates on külg ees, aga harjumise asi.
Ok. Saan aru, et kui tahan lukku ajada on see variant teemaks. A mis on selle "kettadifri" mõte siis originaalsätungis? Mis on ta eelised tavalisega? Limiidiga libisev peaks ju tähendama, et mingi hetk ikka haagib teist ka vähe. :roll:
Asi selles et pilliga on ca 60% maanteesõitu, millest kruusa omajagu. Päris kinni ajada pole vast mõtet. TUndub aga et ilma lukuta on ikka ilma lukuta ja kogu lugu.

Re: LSD

Postitatud: L Juul 23, 2011 8:53 am
Postitas uputaja
LSD ongi selline poolkõva lukk, kus hoitakse kerge vedu siis järgi, kui masin liigub. Kinni jäädes hakkabki vedama ainult see ratas, millel on kergem maastikul läbi libiseda.

Re: LSD

Postitatud: L Juul 23, 2011 9:17 am
Postitas virgo

Re: LSD

Postitatud: L Juul 23, 2011 11:38 pm
Postitas vanapagan
KKKKKK kirjutas:On tast kasu?
Kindlasti ei ole.
Mudas kus peaks vedama seal libiseb läbi ja talvel libedal teel kus peaks läbi libisema on liiga tihe nagu sõidaks lukus diffriga.

Re: LSD

Postitatud: P Juul 24, 2011 12:34 pm
Postitas kalleo
KKKKKK kirjutas:On tast kasu?
Ei ole ka LSD'st vaimustuses. Kevadises sulalumes käis ainult üks ratas ringi ja sügisel savi-porises lehehunnikus sama seis. Õnneks oli esisild varuks... Jutuks olev LSD on iseenesest toimatav kuid modimata. Mai'tia, võibolla on tast millalgi kuidagi kasu ka olnud aga pole nagu osanud tähele pannud. Vbl siis jälle valed sõiduvõtted...

Parimat,

Re: LSD

Postitatud: P Juul 24, 2011 4:38 pm
Postitas Krooniline
Nagu kusagilt siin lugesin, aga ei mäleta, kes kirjutas, et "vaesemehe diffrilukk". Pidurit kergelt peal hoida ja samas gaasi anda, siis tõmbad diffri lukku :P

Re: LSD

Postitatud: P Juul 24, 2011 5:22 pm
Postitas vanapagan
Ja just nii ongi. Ise igast august nii välja saanud. Pikalt ei kannata muidugi lasta sest klotsid saavad otsa aga kui korraks vaja ja mootoril jõudu on siis toimib väga hästi.

Re: LSD

Postitatud: P Juul 24, 2011 8:45 pm
Postitas AsTroSS
Meerikas taadid soovitavad LSD lukuga diffris kasutada võimalikult odavat õli ja mitte lisada LSD lisandit.


Ise kallasin oma LSD diffrisse liiga palju lisandit ja see ei toimetanud enam üldse ....

Re: LSD

Postitatud: E Juul 25, 2011 12:02 pm
Postitas rato
vanapagan kirjutas:
KKKKKK kirjutas:On tast kasu?
Kindlasti ei ole.
Mudas kus peaks vedama seal libiseb läbi ja talvel libedal teel kus peaks läbi libisema on liiga tihe nagu sõidaks lukus diffriga.
Julgen oma kogemuse tõttu kõvahäälselt vastu vaielda ja väita et sa pole ise nähtavasti aru saanudki mida see LSD tegema peaks auto all.
Mina väidan, et hooldatud ja mõistlikult tihendatud LSD on väga hea alternatiiv päris lukkudele pidades silmas kasutatud difrite hinda ja kasutusvaldkonda. Kui on part time 4wd, siis soovitan LSD nii esi kui tagasilla sisse toppida. Kui full time, siis ette mitte. LSD mõte on ühe ratta läbi libisemise korral rakendada tööle ka teine. Kui ajada ratas raami kinni või jätta masin diagonaalselt kraavile rippuma 2 ratta otsa, siis nad kindlasti libisevad läbi. Et LSD difritest maksimaalselt kasu saada, tuleb valida sõidul trajektoor, kus silla mõlemad rattad istuvad võimalikult maa küljes. + Kiiruse jne valik. (mäe külge mööda üles hüppamine sel puhul ei lähe kohe mitte) Et lasta LSD del oma tööd teha, vaata et sillakäik oleks võimalikult hea, e. et sillakäik hoiaks rattaid maksimaalselt maadligi.
Vaadake LSD juttu siin.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=11&t=22593

Re: LSD

Postitatud: E Juul 25, 2011 6:23 pm
Postitas kaits09
LSD- Limited slip differential ehk siis eesti keeles piiratud libisemisega diferentsiaal, see tähendab seda, et diferentsiaal ongi oma olemuselt pidevalt lukus ja libiseb läbi järsematel kurvidel või siis kui ratastel on väga erinev pidamine.

Re: LSD

Postitatud: E Juul 25, 2011 11:09 pm
Postitas vanapagan
Mida tihedam seda parem poris ja hullem talvel libedal teel.
Olen proovinud talvel libedal teel kahte ühesugust autot millest ühel oli LSD-ga tagadiffer ja teisel tavaline lahtine, LSD-ga läks kurvide läbimine ikka väga kriitiliseks võrreldes lahtisega. Cherokee 242 vahekast ja fulltime 4wd.

Re: LSD

Postitatud: E Juul 25, 2011 11:42 pm
Postitas alar83
ilma modimata LSD akkab toimima alles siis kui ratastel sarnane haarduvus ja lisandub vstav j6u moment (lisada gaasi v6i kaiguga pidurdada), vaba hooga toimib nagu tavaline differ. Maasturile sobiks pigem torsen.