1. leht 1-st

Grand cherokee kütuse kulu

Postitatud: T Mär 28, 2006 8:34 am
Postitas sass
Tere.

On kellegil kogemusi palju 2000a grand 4,7 bensiini joob ja sama auto 3,1 diislina.Ja kuda ta üldse on nii igapäeva autona mitte metsas käimiseks.

Tänud.
_________________

Postitatud: T Mär 28, 2006 8:52 am
Postitas Rtuning
3,1 Dilsa on jama, kehva mootor(jõuetu ja lärmab palju) 2,7 on superlux mootor(mersu mootor)

Postitatud: T Mär 28, 2006 11:22 am
Postitas ennukas
4,7b- linnas 18,5 maantee 13
3,1d - linnas 16 maantee 12, edasi ei liigu, müra ning lärm meeletu.
2,7crd - linnas 11,5 maantee 8,2 minek vägagi reibas ning lisades Chips kütusekulu tõusu ei teki ja minekult teeb 5,2 V8-le ära...

Postitatud: T Mär 28, 2006 3:04 pm
Postitas sass
Ai ai bens mootoriga on siis suhteliselt karm ja 3,1 disla jällegi sitt variant.Jääb üle ainult 2,7 aga siis hinnapiir lõhki. Ok äkki keegi siis veel soovitab mis oleks igapäeva kõlbulik nelivedune.

Postitatud: K Mär 29, 2006 9:47 am
Postitas Andrus Michelis
Tuleb hinnapiiri kõigutada.

Postitatud: K Mär 29, 2006 1:22 pm
Postitas sass
No 100 000 eeku on päris kõva kõikumine kui viisakalt õelda.

Postitatud: N Mär 30, 2006 4:04 pm
Postitas jr
ennukas kirjutas:4,7b- linnas 18,5 maantee 13
3,1d - linnas 16 maantee 12, edasi ei liigu, müra ning lärm meeletu.
2,7crd - linnas 11,5 maantee 8,2 minek vägagi reibas ning lisades Chips kütusekulu tõusu ei teki ja minekult teeb 5,2 V8-le ära...
5,2 teeb siis kuhu piirini ära? Kohaltvõtt ja esimesed 60jalga ehk tõesti kiiremad. Aga bahnil vaevalt.

EDIT:
2.7CRD kuni 100kmh 11.2sec
5.2 V8 kuni 100kmh 9.8sec
3.1TD kuni 100kmh 14sec

Kusjuures vääne on diislil suurem küll. 400nm@1800rpm VS 387nm@3600rpm. Seega võib esimese 60jala aeg diislil sama kui mitte parem olla jah.

Postitatud: N Mär 30, 2006 6:03 pm
Postitas ennukas
Veerandmiilist jutt.
Vt. eelm. aastate american beauty kiirendusvõistluste aegu.

2003 aastal, kui Martin ainsana dislaga joonele läks, siis algul tegime kõik näo et seda venda me ei tunne- hea mees ronib dislaga kiirendama...
Sõit sõidu järel läksid meie hõisked aina valjemaks sest alistamata jäi ainult 7,5/V8 tagaveoline kastikas laiade slickidega.

2003a. sügisel müüsin oma 5,9 Grand Chero sõber Intsule, ning 2004a. jäi Martinil dislaga alistamata 5,9/V8 ning taaskord esikoht 7,5/V8.

RT 60ft ET ET_s
204 Madis Keskküla Dodge Ram Stepside 0,572 2,575 15,107 147,836
203 Indrek Mättas Jeep Grand Cherokee 0,28 2,329 15,529 142,867
RT 60ft ET ET_s
209 Martin Salmistu J Gr.Cherokee CRD 0,498 2,435 16,177 136,934

202 Raul Sas Chevrolet Trailblazer 0,921 2,697 17,168 133,645
205 Indrek Chevy 1500 0,85 2,688 17,514 127,76
200 Margus Grünberg Hummer H2 0,542 2,82 17,696 129,128
207 Ahti Pihkva GMC Sierra 0,744 2,777 18,412 124,468
201 Tanel Suitsmart Dodge Dakota 0,457 3,026 19,066 117,793
208 Meelis Ram 250 0,509 3,311 19,742 114,794

Põnev on võrrelda aegu ka Camarote ja muude "püssidega".

Bahni ja 200km/h-klubimeestelt küsiks, et palju seda bahnindust siis eestis ikka kasutad?
Foori alt veerandmiili harrastada aga küll saab...
http://www.american.ee/?aid=74

Postitatud: N Mär 30, 2006 8:22 pm
Postitas jr
Ford 7.5V8 diisel VS bensukone maasturil. Siinkohal pole ju isegi mitte vaja küsida, kes tavaliselt peale jääb. Aga 2.7CRD pole kohe mitte ford V8.

7.5V8'ga ilmselt ei jää ka maanteel väga jalgu. Mulle isiklikult meeldib, kui näiteks möödasõidul mõtled korra et lähed ja juba oledki läinud. Seda ma silmas pidasingi maantesõidu karakteristika all. Enamus diislitega ikka annab hoogu üles kerida 100+ kmh juures.