1. leht 1-st

Nissan Pick-up, D22, roolivõimu radiaator

Postitatud: K Juun 01, 2011 8:04 am
Postitas hillart
Selline küsimus laiale ringile.
Ühel heal päevan avastasin, et roolivõimu radika piirkonnast lekib. Teeninduses väideti, et mitte toru kinnituskohast, vaid hoopis radikas ise olla pisikese auguga. Uus radikas makasab aga päris-päris mahlakalt, ca. 350 euri.
Selline küsimus siis, et kas kuidagi odavamalt saaks selle probleemi lahendada? Kuidas teil kogemust on?
Seni on on radikas vähemalt ajutiselt hoopis ringist välja lülitatud ja otseühendus loodud. See lahendus pole aga pikemas perspektiivis jätkusuutlik, nagu ma ise juba kunagi omast kogemusest teise masinaga öelda võin. Nimelt palav ilm ja aktiivne roolikeerutamine ei ole asjade üldisele käigu eriti soodsad. Võib sandisti lõppeda.

Mis variante oskate mulle välja pakkuda? Noh, et kas või natuke odavamalt läbi saada.

Re: Nissan Pick-up, D22, roolivõimu radiaator

Postitatud: K Juun 01, 2011 8:49 am
Postitas kaits09
Milline see radikas välja näeb?
Ma oma Honda sõidukale väänasin 12mm vasktorust ise uue radika laadse asja ja toimib väga hästi.

Re: Nissan Pick-up, D22, roolivõimu radiaator

Postitatud: K Juun 01, 2011 12:19 pm
Postitas Bill
Lase 1 ribi kinni liimida/keevitada(kui on ribidega radikas).

Re: Nissan Pick-up, D22, roolivõimu radiaator

Postitatud: K Juun 01, 2011 3:18 pm
Postitas ibra
Bill kirjutas:Lase 1 ribi kinni liimida/keevitada(kui on ribidega radikas).
Mis need ribid siia puutuvad? Ribide seest õli läbi ei jookse.Õli jookseb ikka mööda torusid.

Re: Nissan Pick-up, D22, roolivõimu radiaator

Postitatud: K Juun 01, 2011 5:14 pm
Postitas HKA
Arvatavasti on toru alumiiniumist ja suht õhuke, nii et keevitada võib mitte saada. Aga joota saab küll, näiteks DuraFix-ga.

Re: Nissan Pick-up, D22, roolivõimu radiaator

Postitatud: K Juun 01, 2011 10:02 pm
Postitas Bill
Oeh...pidasingi silmas radikat milles jahutusvedelik/õli jookseb ribis sees, mitte torus.Kui on toru, siis on lihtsam vahetada kogu toru ja lihtsalt kontaktida ilma vedelikuta ribid külge.Kui on radikas kus jookseb vedelik sees, siis on lihtsam lihtsalt sulgeda 1 ribi kus jookseb vedelik sees (ja kus on auk).Kui on 10 ribi, siis on kaotus jahutuses 10%.Sooviti odavat parandust-see oleks minu poolne soovitus.

Re: Nissan Pick-up, D22, roolivõimu radiaator

Postitatud: K Juun 01, 2011 10:34 pm
Postitas Maasturid
Usun,et mul selline radikas tervena olemas.