ALANSI MudDrag 2011 18.06.2011
Postitatud: N Mai 19, 2011 10:04 pm
Maasturite kiirendusvõistlus ALANSI MudDrag 2011
1. Võistluste määrang ja korraldajad
1.1 Alansi MudDrag 2011 korraldab Alansi Kivi OÜ ja MTÜ Alansi Off-Road Klubi 18.06.2011.
1.2 Võistlused on registreeritud EAL’is, reg.nr. _______
1.3 Võistluste ametlik infokandja asub internetis aadressil http://www.4x4.ee
1.4 Võistluste ametnikud
Rajameister - Ain Salupõld 5805 9008
Tehnilise komisjoni esimees - Anto Raudväli 507 0627
Võistluste peakohtunik - Priit Koppel 5662 8229
Võistluste kontaktisik - Urmo Pollisinski 527 9373
2. Toimumiskoht
2.1 Alansi Off-Road Park, Habaja küla, Kõue vald, Harjumaa
3. Võistluste programm
3.1 19.05.2011 algab võistlejate eelregistreerimine http://www.autosport.ee/4x4reg/
3.1.1 16.06.2011 kell 24:00 lõppeb võistlejate eelregistreerimine
3.2 18.06.2011 kell 08:00 kogunemine, registreerimine, mandaat.
3.3 18.06.2011 kell 08:00 - 10:00 TÜV
3.4 18.06.2011 kell 10:30 võistlejate koosolek
3.5 18.06.2011 kell 11:00 võistluste avamine
3.6 18.06.2011 kell 11:10 proloog (põhiklassid), eelsõidud, finaalsõidud
3.7 18.06.2011 autasustamine 1 tundi peale finaalsõite
4. Võistluste üldkirjeldus ja arvestusklassid
4.1 Võistus toimub avalikuks liikluseks suletud territooriumil.
4.2 Võistlus toimub paralleelradadel.
4.3 Võistluste formaat - proloog (traiel), eelsõidud ja finaalsõidud.
4.4 Eelsõit - põhiklassid
4.4.1 Põhiklasside võistlejad pannakse proloogi tulemuste järgi eelsõidu paaridesse ( 1.paar proloogi 1. ja 2. koht jne.) ja sõidavad distantsi neli korda (kummalgi rajal kaks korda) läbi. Kummagi raja läbimise parimad ajad summeeritakse. Summeeritud aegade põhjal moodustatakse paremusjärjestus. Kummagi klassi 8 kiiremat pääsevad finaalsõitudesse.
ATV’de paarid moodustatakse TÜV’i läbimise järjekorras.
4.5 Poolfinaalsõidud - põhiklassid ja ATV’d
4.6 eelsõitude 8 paremat läbivad distantsi kaks korda (kummalgi rajal 1 kord), 4 paremat pääsevad finaalsõitudesse
4.7 Finaalsõidud - põhiklassid ja ATV’d - „mees-mehe“ vastu võitja pääseb edasi järgmisesse ringi.
4.7.1 Finaalsõitude paarid moodustakse süsteemis - poolfinaalsõidu 1. saab vastaseks poolfinaalsõidu 4 ja poolfinaalsõidu 2. saab vastaseks poolfinaalsõidu 3. jne. Kummastki paarist pääseb edasi võistleja kelle mõlemaja raja läbimise summeeritud aeg on kiirem. Finaalisõidu esimese ringi kaotajad selgitavad omavahel välja III ja IV koha.
4.8 Rasketehnika võistleb eraldi ühel rajal. Eelsõidus on igal võistlejal 3 katset (arvesse läheb iga võistleja kiireim aeg). Eelsõitude 4 kiiremat pääsevad finaali, kus on igal võistlejal veel 2 katset.
4.9 Enne starte toimub kõigile võistlejatele alkoholijoobe kontroll.
4.10 Peale mandaati ja TÜV’i suunatakse masinad kinnisesse parklasse.
4.11 Kui TÜV leiab, et masin ei ole ohutu siis masinat starti ei lubata. Puudusi on lubatud kõrvaldada kuni TÜV’i lõpuni ( st. kella 10:00’ni )
4.12 Kui võistleja ei suuda võistlusklassi valida, või on seda teinud ekslikult, siis määrab selle tehnilise komisjone esimees.
4.13 TÜV komisjoni otsus on lõplik ja edasikaebamisele ei kuulu.
4.14 Arvestusklassid
4.14.1 -33“ rehviga - 4x4 veoskeemiga maasturid - põhiklass
4.14.2 33“+ rehviga - 4x4 veoskeemiga maasturid - põhiklass
4.14.3 4x4 ATV’d - klass avatakse kui 11.06.2011 kella 24:00’ks on registreerunud vähemalt 8 osalejat
4.14.4 4x4 rasketehnika - klass avatakse kui 11.06.2011 kella 24:00’ks on registreerunud vähemalt 4 osalejat. Kui registreerunuid on vähem liidetakse rasketehnika klassid.
4.14.5 6x6+ rasketehnika - klass avatakse kui 11.06.2011 kella 24:00’ks on registreerunud vähemalt 4 osalejat. Kui registreerunuid on vähem liidetakse rasketehnika klassid.
Kui 11.06.2011 kella 24:00’ks ei ole kummaski põhiklassis vähemalt 8’t osalejat registreerunud jätavad korraldajad enadale õiguse võistluse ära jätta. Tasutud osavõtumaksud tagastatakse.
5. Võistlusmasinad ja võistleja
5.1 Võistlusmasin peab olema ohutu masinas viibivale võistlejale, kaasvõistlejatele ja pealtvaatajatele ning olema tehniliselt korras.
5.2 Võistlusmasinal peavad olema töötavad pidurid, lahtistel autodel peab olema tehase poolt paigaldatud turvakaar või ise paigaldatud turvakaar. Ise paigaldatud turvakaar peab asuma esimese istmerea taga ja olema kinnitatud kerele vähemalt neljast punktist vt joonist 253-1 (EAL aastaraamat). Materjalina tohib kasutada nn tõmmatud terastoru mõõduga 45x 2,5 mm, suurema toru diameetri korral on minimaalseks seinapaksuseks 2,0 mm. Kohtades, kus sõitjate pead võivad kokku puutuda ohutuspuuriga, tuleb puurile paigaldada polsterdus.
5.3 Mõlemad esiuksed peavad olema avatavad nii seest- kui väljastpoolt kogu võistluse vältel.
5.4 Igal võistlusmasinal peavad olema ees ja taga tõmbevalmis (eelnevalt masina külge kinnitatud) puksiirköied
5.5 Võistlusmasinal ei tohi olla mingeid vedelike lekkeid.
5.6 Võistlusmasinas ei tohi olla lahtiseid esemeid.
5.7 Kõik põhiklasside sõitjad peavad olema kinnitatud vähemalt 3-punkti turvavööga.
5.8 Kõik võistlejad on rajal omal vastutusel.
5.9 Võistluste käigus kolmandatele isikutele ja kaasvõistlejatele tekitatud kahju korvab kahju tekitanud isik.
5.10 Võistlejal peab olema ette näidata Eesti Vabariigis kehtiv juhiluba.
5.10.1 Kui võistlejal on piiratud juhtimisõigusega juhiluba, peab olema üks vanematest ( või hooldusõigust omav isik ) kaasas ja kinnitama kirjalikult oma nõusolekut võistleja osavõtuks võistlustest.
5.11 Kaitsekiiver. Kaitsekiivri kasutamine on kohustuslik. Kasutada tohib vaid auto- ja motokiivreid. Kaitsekiiver peab olema sobiva suurusega ja selle kinnitusrihm peab olema sõidu ajal kinnitatud. Kiivril ei tohi olla vigastusi, avarii jälgi ega pragusid. Kiiver peab olema igal võistlejal TÜV’is ette näidata. Lahtise autoga ( ka ilma usteta/ukseklaasideta ) võistlejal peab olema kaetud lõuaosa ja visiiriga kiiver.
5.12 Võistleja peab võistlussõidu ajal kandma riietust, mis katab kogu keha, jalgu ja käsivarsi. Soovitavalt mitte kasutada nailonist vms. kergeltsulavast materjalist riietusesemeid.
5.13 Jalatsid. Võistleja peab võistlussõidu ajal kandma kinniseid jalanõusid. Keelatud on plätude, sandaalide jms. kandmine.
5.14 Võistlusmasinate remont ja hooldus on lubatud ainult selleks ette nähtud alal.
6. Registreerimine ja osavõtumaksud
6.1 Eelregistreerida saab http://www.autosport.ee/4x4reg/ , eelregistreerunuks loetakse võistleja siis, kui on tasutud eelregistreerimise osalustasu.
6.2 Registreerida saab ka kohapeal.
6.3 Osalustasu
6.3.1 Eelregistreerumisel kuni 11.06.2011 kella 24:00’ni 50€.
6.3.2 Eelregistreerumisel 12.06. - 16.06.2011 kell 24:00’ni 65€.
6.3.3 Kohapeal registreerimisel 80€.
6.3.4 Osavõtumaks sisaldab endas 2 inimese (näit. juht+mehhaanik) sissepääsu võistlusterritoorimile ning lisaks võistlusmasinale ka saateauto ja/või treileri kohta eraldi parklas.
6.4 Osalustasu ei kuulu tagastamisele võistluselt eemaldamise või TÜV’i mitte läbimise korral.
6.5 Eelregistreerimise osalustasu saab tasuda MTÜ Alansi Off-Road Klubi, aa 221037035487. Selgitusse märkida - MudDrag 2011 ja võistleja nimi.
7. Teated ja muu
7.1 Võimalikest muudatustest teavitatakse võistlejaid eraldi bülletäänidega ja/või võistlejate koosolekul.
7.2 Korraldaja jätab endale õiguse teha mõjuvatel põhjustel muudatusi võistluse toimumise ajas ja kohas, ajakavas ja võistluse käigus ka võistluste ära jätmise.
7.3 Peakohtunikul on õigus eemaldada võistluselt koos tulemuste tühistamisega käesolevat juhendit mittetäitvad, samuti ebakained, ebasportlikult ja ebaviisakalt käituvad võistlejad.
7.4 Kõik antud juhendiga mittemääratletud faktid ja probleemid lahendab zhürii.
7.5 Võistluste korraldaja ja EAL ei vastuta võistleja poolt neile endale ega kolmandatele isikutele tekitatud materiaalsete ja moraalsete kahjude eest.
8. Autasustamine
8.1 Võistluse lõpetamine ja autasustamine orienteeruvalt 1 tund peale finaale.
8.2 Autasustamisele kuuluvad iga klassi 3 parimat. Autasustatavad on kohustatud osalema tseremoonial. Puudumisel kaotavad nad õiguse auhindadele.
1. Võistluste määrang ja korraldajad
1.1 Alansi MudDrag 2011 korraldab Alansi Kivi OÜ ja MTÜ Alansi Off-Road Klubi 18.06.2011.
1.2 Võistlused on registreeritud EAL’is, reg.nr. _______
1.3 Võistluste ametlik infokandja asub internetis aadressil http://www.4x4.ee
1.4 Võistluste ametnikud
Rajameister - Ain Salupõld 5805 9008
Tehnilise komisjoni esimees - Anto Raudväli 507 0627
Võistluste peakohtunik - Priit Koppel 5662 8229
Võistluste kontaktisik - Urmo Pollisinski 527 9373
2. Toimumiskoht
2.1 Alansi Off-Road Park, Habaja küla, Kõue vald, Harjumaa
3. Võistluste programm
3.1 19.05.2011 algab võistlejate eelregistreerimine http://www.autosport.ee/4x4reg/
3.1.1 16.06.2011 kell 24:00 lõppeb võistlejate eelregistreerimine
3.2 18.06.2011 kell 08:00 kogunemine, registreerimine, mandaat.
3.3 18.06.2011 kell 08:00 - 10:00 TÜV
3.4 18.06.2011 kell 10:30 võistlejate koosolek
3.5 18.06.2011 kell 11:00 võistluste avamine
3.6 18.06.2011 kell 11:10 proloog (põhiklassid), eelsõidud, finaalsõidud
3.7 18.06.2011 autasustamine 1 tundi peale finaalsõite
4. Võistluste üldkirjeldus ja arvestusklassid
4.1 Võistus toimub avalikuks liikluseks suletud territooriumil.
4.2 Võistlus toimub paralleelradadel.
4.3 Võistluste formaat - proloog (traiel), eelsõidud ja finaalsõidud.
4.4 Eelsõit - põhiklassid
4.4.1 Põhiklasside võistlejad pannakse proloogi tulemuste järgi eelsõidu paaridesse ( 1.paar proloogi 1. ja 2. koht jne.) ja sõidavad distantsi neli korda (kummalgi rajal kaks korda) läbi. Kummagi raja läbimise parimad ajad summeeritakse. Summeeritud aegade põhjal moodustatakse paremusjärjestus. Kummagi klassi 8 kiiremat pääsevad finaalsõitudesse.
ATV’de paarid moodustatakse TÜV’i läbimise järjekorras.
4.5 Poolfinaalsõidud - põhiklassid ja ATV’d
4.6 eelsõitude 8 paremat läbivad distantsi kaks korda (kummalgi rajal 1 kord), 4 paremat pääsevad finaalsõitudesse
4.7 Finaalsõidud - põhiklassid ja ATV’d - „mees-mehe“ vastu võitja pääseb edasi järgmisesse ringi.
4.7.1 Finaalsõitude paarid moodustakse süsteemis - poolfinaalsõidu 1. saab vastaseks poolfinaalsõidu 4 ja poolfinaalsõidu 2. saab vastaseks poolfinaalsõidu 3. jne. Kummastki paarist pääseb edasi võistleja kelle mõlemaja raja läbimise summeeritud aeg on kiirem. Finaalisõidu esimese ringi kaotajad selgitavad omavahel välja III ja IV koha.
4.8 Rasketehnika võistleb eraldi ühel rajal. Eelsõidus on igal võistlejal 3 katset (arvesse läheb iga võistleja kiireim aeg). Eelsõitude 4 kiiremat pääsevad finaali, kus on igal võistlejal veel 2 katset.
4.9 Enne starte toimub kõigile võistlejatele alkoholijoobe kontroll.
4.10 Peale mandaati ja TÜV’i suunatakse masinad kinnisesse parklasse.
4.11 Kui TÜV leiab, et masin ei ole ohutu siis masinat starti ei lubata. Puudusi on lubatud kõrvaldada kuni TÜV’i lõpuni ( st. kella 10:00’ni )
4.12 Kui võistleja ei suuda võistlusklassi valida, või on seda teinud ekslikult, siis määrab selle tehnilise komisjone esimees.
4.13 TÜV komisjoni otsus on lõplik ja edasikaebamisele ei kuulu.
4.14 Arvestusklassid
4.14.1 -33“ rehviga - 4x4 veoskeemiga maasturid - põhiklass
4.14.2 33“+ rehviga - 4x4 veoskeemiga maasturid - põhiklass
4.14.3 4x4 ATV’d - klass avatakse kui 11.06.2011 kella 24:00’ks on registreerunud vähemalt 8 osalejat
4.14.4 4x4 rasketehnika - klass avatakse kui 11.06.2011 kella 24:00’ks on registreerunud vähemalt 4 osalejat. Kui registreerunuid on vähem liidetakse rasketehnika klassid.
4.14.5 6x6+ rasketehnika - klass avatakse kui 11.06.2011 kella 24:00’ks on registreerunud vähemalt 4 osalejat. Kui registreerunuid on vähem liidetakse rasketehnika klassid.
Kui 11.06.2011 kella 24:00’ks ei ole kummaski põhiklassis vähemalt 8’t osalejat registreerunud jätavad korraldajad enadale õiguse võistluse ära jätta. Tasutud osavõtumaksud tagastatakse.
5. Võistlusmasinad ja võistleja
5.1 Võistlusmasin peab olema ohutu masinas viibivale võistlejale, kaasvõistlejatele ja pealtvaatajatele ning olema tehniliselt korras.
5.2 Võistlusmasinal peavad olema töötavad pidurid, lahtistel autodel peab olema tehase poolt paigaldatud turvakaar või ise paigaldatud turvakaar. Ise paigaldatud turvakaar peab asuma esimese istmerea taga ja olema kinnitatud kerele vähemalt neljast punktist vt joonist 253-1 (EAL aastaraamat). Materjalina tohib kasutada nn tõmmatud terastoru mõõduga 45x 2,5 mm, suurema toru diameetri korral on minimaalseks seinapaksuseks 2,0 mm. Kohtades, kus sõitjate pead võivad kokku puutuda ohutuspuuriga, tuleb puurile paigaldada polsterdus.
5.3 Mõlemad esiuksed peavad olema avatavad nii seest- kui väljastpoolt kogu võistluse vältel.
5.4 Igal võistlusmasinal peavad olema ees ja taga tõmbevalmis (eelnevalt masina külge kinnitatud) puksiirköied
5.5 Võistlusmasinal ei tohi olla mingeid vedelike lekkeid.
5.6 Võistlusmasinas ei tohi olla lahtiseid esemeid.
5.7 Kõik põhiklasside sõitjad peavad olema kinnitatud vähemalt 3-punkti turvavööga.
5.8 Kõik võistlejad on rajal omal vastutusel.
5.9 Võistluste käigus kolmandatele isikutele ja kaasvõistlejatele tekitatud kahju korvab kahju tekitanud isik.
5.10 Võistlejal peab olema ette näidata Eesti Vabariigis kehtiv juhiluba.
5.10.1 Kui võistlejal on piiratud juhtimisõigusega juhiluba, peab olema üks vanematest ( või hooldusõigust omav isik ) kaasas ja kinnitama kirjalikult oma nõusolekut võistleja osavõtuks võistlustest.
5.11 Kaitsekiiver. Kaitsekiivri kasutamine on kohustuslik. Kasutada tohib vaid auto- ja motokiivreid. Kaitsekiiver peab olema sobiva suurusega ja selle kinnitusrihm peab olema sõidu ajal kinnitatud. Kiivril ei tohi olla vigastusi, avarii jälgi ega pragusid. Kiiver peab olema igal võistlejal TÜV’is ette näidata. Lahtise autoga ( ka ilma usteta/ukseklaasideta ) võistlejal peab olema kaetud lõuaosa ja visiiriga kiiver.
5.12 Võistleja peab võistlussõidu ajal kandma riietust, mis katab kogu keha, jalgu ja käsivarsi. Soovitavalt mitte kasutada nailonist vms. kergeltsulavast materjalist riietusesemeid.
5.13 Jalatsid. Võistleja peab võistlussõidu ajal kandma kinniseid jalanõusid. Keelatud on plätude, sandaalide jms. kandmine.
5.14 Võistlusmasinate remont ja hooldus on lubatud ainult selleks ette nähtud alal.
6. Registreerimine ja osavõtumaksud
6.1 Eelregistreerida saab http://www.autosport.ee/4x4reg/ , eelregistreerunuks loetakse võistleja siis, kui on tasutud eelregistreerimise osalustasu.
6.2 Registreerida saab ka kohapeal.
6.3 Osalustasu
6.3.1 Eelregistreerumisel kuni 11.06.2011 kella 24:00’ni 50€.
6.3.2 Eelregistreerumisel 12.06. - 16.06.2011 kell 24:00’ni 65€.
6.3.3 Kohapeal registreerimisel 80€.
6.3.4 Osavõtumaks sisaldab endas 2 inimese (näit. juht+mehhaanik) sissepääsu võistlusterritoorimile ning lisaks võistlusmasinale ka saateauto ja/või treileri kohta eraldi parklas.
6.4 Osalustasu ei kuulu tagastamisele võistluselt eemaldamise või TÜV’i mitte läbimise korral.
6.5 Eelregistreerimise osalustasu saab tasuda MTÜ Alansi Off-Road Klubi, aa 221037035487. Selgitusse märkida - MudDrag 2011 ja võistleja nimi.
7. Teated ja muu
7.1 Võimalikest muudatustest teavitatakse võistlejaid eraldi bülletäänidega ja/või võistlejate koosolekul.
7.2 Korraldaja jätab endale õiguse teha mõjuvatel põhjustel muudatusi võistluse toimumise ajas ja kohas, ajakavas ja võistluse käigus ka võistluste ära jätmise.
7.3 Peakohtunikul on õigus eemaldada võistluselt koos tulemuste tühistamisega käesolevat juhendit mittetäitvad, samuti ebakained, ebasportlikult ja ebaviisakalt käituvad võistlejad.
7.4 Kõik antud juhendiga mittemääratletud faktid ja probleemid lahendab zhürii.
7.5 Võistluste korraldaja ja EAL ei vastuta võistleja poolt neile endale ega kolmandatele isikutele tekitatud materiaalsete ja moraalsete kahjude eest.
8. Autasustamine
8.1 Võistluse lõpetamine ja autasustamine orienteeruvalt 1 tund peale finaale.
8.2 Autasustamisele kuuluvad iga klassi 3 parimat. Autasustatavad on kohustatud osalema tseremoonial. Puudumisel kaotavad nad õiguse auhindadele.