1. leht 2-st
MÜÜDUD. KUSTUTAME ÄRA KUI VÕIMALIK. AITÄH.
Postitatud: R Mai 13, 2011 9:21 pm
Postitas davidsoniharald
MÜÜDUD. KUSTUTAME ÄRA KUI VÕIMALIK. AITÄH.
Re: M:Jeep Cherokee '93 4.0AT R6 136kw GAASISEADMEGA, AVARII
Postitatud: L Mai 14, 2011 10:37 pm
Postitas Datsun
Pakkuks 700.- Eurot

Re: M:Jeep Cherokee '93 4.0AT R6 136kw GAASISEADMEGA, AVARII
Postitatud: L Mai 14, 2011 11:05 pm
Postitas karli
Kui juba pakkumiseks läks siis mina annaks selle eest 800.- kui vahekast muidugi heas korras on

Re: M:Jeep Cherokee '93 4.0AT R6 136kw GAASISEADMEGA, AVARII
Postitatud: K Mai 25, 2011 1:35 am
Postitas davidsoniharald
Juhul kui tekib piisav hulk huvilisi osadele siis võib mõelda ka lammutamisele. Jupi soov koos hinnapakkumisega panna privasse. Eks näis kas tekib piisav hulk huvilisi või mitte.
Re: M:Jeep Cherokee '93 4.0AT R6 136kw GAASISEADMEGA, AVARII
Postitatud: K Juun 22, 2011 1:38 pm
Postitas davidsoniharald
Võib ka oma nägemuse hinnast esitada.
Re: M:Jeep Cherokee '93 4.0AT R6 136kw GAASISEADMEGA, AVARII
Postitatud: N Juun 23, 2011 10:24 am
Postitas karli
Kui lammutama hakkad siis ma võtaks summutaja tagumise poole (pütt ja viimane toru).
Re: M:Jeep Cherokee '93 4.0AT GAASISEADMEGA, AVARIILINE 800.
Postitatud: R Juul 15, 2011 6:24 pm
Postitas davidsoniharald
800.- on hind ja selle eest saab tublisti lammutamisainet (nt gaasiseadmele on huviline olemas) või teeb mõni kuldsete kätega mees sellest endale ökopüssi. Gaasiga sõites bensiinirahasse ümber arvestatuna tuleb keskmiseks kuluks umbes 10 liitrit sajale.
Julgemalt härrased!
Re: M:Jeep Cherokee '93 4.0AT GAASISEADMEGA, AVARIILINE 800.
Postitatud: R Juul 15, 2011 8:17 pm
Postitas Datsun
davidsoniharald kirjutas:800.- on hind ja selle eest saab tublisti lammutamisainet (nt gaasiseadmele on huviline olemas) või teeb mõni kuldsete kätega mees sellest endale ökopüssi. Gaasiga sõites bensiinirahasse ümber arvestatuna tuleb keskmiseks kuluks umbes 10 liitrit sajale.
Julgemalt härrased!
Vanakooli gaasiseadmega saab mootorist ka kohviveski

gaasiseade peaks olema vähemalt neljas generatsioon lisa õliga, siis julgeks paigaldada.
Re: M:Jeep Cherokee '93 4.0AT GAASISEADMEGA, AVARIILINE 800.
Postitatud: L Juul 16, 2011 12:50 am
Postitas davidsoniharald
Datsun kirjutas:davidsoniharald kirjutas:800.- on hind ja selle eest saab tublisti lammutamisainet (nt gaasiseadmele on huviline olemas) või teeb mõni kuldsete kätega mees sellest endale ökopüssi. Gaasiga sõites bensiinirahasse ümber arvestatuna tuleb keskmiseks kuluks umbes 10 liitrit sajale.
Julgemalt härrased!
Vanakooli gaasiseadmega saab mootorist ka kohviveski

gaasiseade peaks olema vähemalt neljas generatsioon lisa õliga, siis julgeks paigaldada.
Nüüd läheb teemast välja aga MISMOODI saab tast kohviveski? Mis kuradi lisaõli? Oled mõnd omanud ja selle kohviks sõitnud või tugined kellegi teise kogemusel?
Re: M:Jeep Cherokee '93 4.0AT GAASISEADMEGA, AVARIILINE 800.
Postitatud: L Juul 16, 2011 10:09 am
Postitas Datsun
davidsoniharald kirjutas:Datsun kirjutas:davidsoniharald kirjutas:800.- on hind ja selle eest saab tublisti lammutamisainet (nt gaasiseadmele on huviline olemas) või teeb mõni kuldsete kätega mees sellest endale ökopüssi. Gaasiga sõites bensiinirahasse ümber arvestatuna tuleb keskmiseks kuluks umbes 10 liitrit sajale.
Julgemalt härrased!
Vanakooli gaasiseadmega saab mootorist ka kohviveski

gaasiseade peaks olema vähemalt neljas generatsioon lisa õliga, siis julgeks paigaldada.
Nüüd läheb teemast välja aga MISMOODI saab tast kohviveski? Mis kuradi lisaõli? Oled mõnd omanud ja selle kohviks sõitnud või tugined kellegi teise kogemusel?
Olen niimelt paari mootorit remontinud, mis gaasiga sõidavad (4.0 136kw) gaas on kuiv ja tal pole määrimis omadusi. kolvid hakkavad loksuma ja kuluvad ära
uuri natuke gaasiseadmete paigaldajatelt.
Re: M:Jeep Cherokee '93 4.0AT GAASISEADMEGA, AVARIILINE 800.
Postitatud: L Juul 16, 2011 7:45 pm
Postitas laurz
Sellist asja pole nagu varem kuulnud,et kolvid kuluvad. Aaga teatavasti on gaasi põlemis temperatuur kõrgem kui bensiinil.Vanad seadmed ei saa selle õige segu segamisega lihtsalt hakkama ja klapid põlevad.Samuti katalüsaatorid.Kuhu see lisa õli lisatakse?
Re: M:Jeep Cherokee '93 4.0AT GAASISEADMEGA, AVARIILINE 800.
Postitatud: L Juul 16, 2011 8:26 pm
Postitas t6nu
mootori määrimine toimub ikka minuarust muudmoodi kui bensiiniga, ennem peseb bensiin silnindris õli maha kui gaas. hollandist toodud sõiduatod on sadu tuhandeid uhanud vaid gaasiga ja sõidavad siiani.
Re: M:Jeep Cherokee '93 4.0AT GAASISEADMEGA, AVARIILINE 800.
Postitatud: P Juul 17, 2011 10:39 am
Postitas karli
Uurisin minagi selle gaasiseadme paigaldamist Cherole ja paigaldajate /müüjate info oli ka see, et sellisele mootorile tuleks paigaldada vähemalt 4 põlvkonna seade. 2 põlvkond pidi küll tööle hakkama, kuid nemad ei paigaldaks, kuna edaspidi võib töös probleeme tekkida.
Re: M:Jeep Cherokee '93 4.0AT GAASISEADMEGA, AVARIILINE 800.
Postitatud: P Juul 17, 2011 10:44 am
Postitas Datsun
karli kirjutas:Uurisin minagi selle gaasiseadme paigaldamist Cherole ja paigaldajate /müüjate info oli ka see, et sellisele mootorile tuleks paigaldada vähemalt 4 põlvkonna seade. 2 põlvkond pidi küll tööle hakkama, kuid nemad ei paigaldaks, kuna edaspidi võib töös probleeme tekkida.
jutt käibki sellest, et 4. ndal põlvkonnal on eraldi õlitus nõu, mida tuleb täita ja see laseb väikseid koguseid õli sisselaskesse.
Re: M:Jeep Cherokee '93 4.0AT GAASISEADMEGA, AVARIILINE 800.
Postitatud: P Juul 17, 2011 2:58 pm
Postitas davidsoniharald
Iga ärimees müüb teile 2X kallima seadme oma riiulilt hea meelega maha, sest "see odavamat ma ei soovita ja see ei hakka hästi tööle jne." Kallimal seadmel on suurem kasumimarginaal, kuigi tööd on sama palju.

Minu kogemus on, et töötab ka teine põlvkond.
Aga see kiiresti kulumise jutt on minu silmis "jutuks hea küll". Ükskõik mis kütust kasutades võib segu selliseks reguleerida, et saab klappidest kiiremas korras lahti.
Lisa õli määrimiseks on midagi uut minu jaoks. Viska miski link, kus saaks täpsemalt lugeda selle kohta. Siirast huvist küsin.