1. leht 2-st
Unimog 404 - täiendused
Postitatud: P Mai 01, 2011 9:40 pm
Postitas tammetonu
Re: Unimog 404 täiendused
Postitatud: P Mai 01, 2011 9:50 pm
Postitas tarmo
Saan aru, et teleskoopsilindri juures olev pump ongi selle silindri jaoks? Mis põhjusel sellel kahte kiirust saab valida (nuudi peal ümber tõstes) ja kuidas on tagatud, et kardaan nuudi otsast maha ei jookse?
Kas detailid jäävadki haljaks või läheb värv ka selga?
Re: Unimog 404 täiendused
Postitatud: P Mai 01, 2011 10:15 pm
Postitas joe80
tarmo kirjutas:kuidas on tagatud, et kardaan nuudi otsast maha ei jookse?
Tegemist ju traktoritel kasutatava jõuvõtuvõlliga, mida stoperdatakse poldi-mutriga. Olemas ka veel nn. kiirstopper. Näpuga vajutades stopper maas, võtad näpu ära, surub vedru stopperi tagasi peale.
Re: Unimog 404 täiendused
Postitatud: E Mai 02, 2011 8:16 am
Postitas helar
Tubli töö.
Kas on võimalik roolivõimendi lahendusest mõned pildid üles riputada?
Mis komponente kasutasid jne.
Helar.
Re: Unimog 404 täiendused
Postitatud: E Mai 02, 2011 10:26 am
Postitas tammetonu
tarmo kirjutas:Saan aru, et teleskoopsilindri juures olev pump ongi selle silindri jaoks? Mis põhjusel sellel kahte kiirust saab valida (nuudi peal ümber tõstes) ja kuidas on tagatud, et kardaan nuudi otsast maha ei jookse?
Kas detailid jäävadki haljaks või läheb värv ka selga?
Kuna eesmärgiks oligi tagada pumbale natukene suurem kiirus ja vintsile aeglasem, siis sellel põhjusel kasutasingi olemasolevat reduktorit(võllid sai uued tehtud). Olemasolev hüdropump on kallutamiseks ilmselgelt liiga võimas. Hüdropumbale on plaanis tõsisemaid rakendusi. Tuleks ära märkida, et jõuvõtuvõlli pöörlemissuund on sõltuv reeversi kangi asendist(vints töötab kahes suunas; hüdropump ainult "reevers edasi" asendis).
Re: Unimog 404 - täiendused
Postitatud: E Mai 02, 2011 10:38 am
Postitas tammetonu
Re: Unimog 404 - täiendused
Postitatud: E Mai 02, 2011 3:56 pm
Postitas hmm
Ühesõnaga. Installitud on hüdrorool ja auto ei ole enam tänavalegaalne.
Re: Unimog 404 - täiendused
Postitatud: E Mai 02, 2011 4:32 pm
Postitas uputaja
Ja siis? Mis su lause mõte oli?
Re: Unimog 404 - täiendused
Postitatud: E Mai 02, 2011 7:15 pm
Postitas hmm
Mõte oli siis selles, et paljud MOG´i omanikud otsivad võimalust kuidas ehitada mogile roolivõim selliselt ,et säiliks tänavalegaalsus.(auto läbiks ülevaatuse) See hüdrorooli lahendus mis on kasutusel ka TR3 võistlusautodel selleks ei sobi.
Loodsin , et on leitud mingi teine lahendus.
Re: Unimog 404 - täiendused
Postitatud: E Mai 02, 2011 11:34 pm
Postitas Movistar
Mulle jälle meeldib see töö, pilte vaadates.
Ainuke häiriv asi on paljas silindri stock silla all.Üks priskem kivi ja selle silindri päevad on loetud.
Re: Unimog 404 - täiendused
Postitatud: T Mai 03, 2011 8:08 am
Postitas pikapäkk
Mis probleem on ülevaatusel hüdrorooliga?Traktoritel kõigil roolisüsteem selline,isegi nendel mis 80 km/h lendavad.Või tuleks lasta teh.passi märkida kiirusepiirang 30 km/h
Re: Unimog 404 - täiendused
Postitatud: T Mai 03, 2011 8:09 am
Postitas Landy
Näiteks võtta traktorina arvele...
Re: Unimog 404 - täiendused
Postitatud: T Mai 03, 2011 10:30 pm
Postitas tammetonu
[quote="Movistar"] Ilmselgelt andsin ma endale aru.et selline roolisüsteem on ebakindlam kui originaal ja maanteel sõites ka ebamugavam,kuid mina ei ole küll leidnud põhjust miks peaks sellise masinaga teed nühkima.Pigem on temaga teel sõit ekstreemsus.Kui aga tekib vajadus metsateel originaalrooliga sõita ja manööverdada,siis peate tunnistama kurba tõsiasja,et isegi vana vene traktoriga võrreldes on Unimog kohmakas ja pidevas võitluses rooliga kipub viimane võitjaks jääma.
Re: Unimog 404 - täiendused
Postitatud: K Mai 04, 2011 3:36 pm
Postitas inseneer
Minule meeldivad ka antud sihtotstarbelised lahendused. Minumeelest on vägagi tubli töö tehtud. Ja selle nn. värvilise traadi külge riputamine pole ju enam muud kui vaid disaini küsimus, juhul kui need lahendused kõik toimivad. Selle Toyota 3B mootoriga ei ole maanteele niikuinii asja. Tippkiirus jääb ju sinna 50km/h kanti?
Re: Unimog 404 - täiendused
Postitatud: N Mai 05, 2011 10:35 am
Postitas uputaja
See vana Toya 3l vabakas on hea mootor. Sommidele meeldib seda turbotada. Kõige levinumate juppidega tuleb selat ca 90kw@3100rpm.