1. leht 2-st
G mootorivahetus
Postitatud: E Apr 25, 2011 7:59 pm
Postitas t320
Tervist,
Kuna praeguse mootoriga g klass on mootoririkkega ja maanteepeal veitsa aeglane, on plaanis teha mootorivahetus. Tegu w460 masinaga. Plaan tuua e klassi meru ja sealt mootor ümber tõsta. Kas OM613 3,2CDI 145kw mootori automaatkast sobiks praegu g all oleva vahekasti ja kasti kardaani otsa? Või peaks uue kardaani otsima või laskma teha? Uuemal automaatkastil on viimane käik kiirema ülekandega ja peaks maanteepeal madalamate pööretega sõitma.
Re: G mootorivahetus
Postitatud: E Apr 25, 2011 9:32 pm
Postitas karu
t320 kirjutas:Tervist,
Kuna praeguse mootoriga g klass on mootoririkkega ja maanteepeal veitsa aeglane, on plaanis teha mootorivahetus. Tegu w460 masinaga. Plaan tuua e klassi meru ja sealt mootor ümber tõsta. Kas OM613 3,2CDI 145kw mootori automaatkast sobiks praegu g all oleva vahekasti ja kasti kardaani otsa? Või peaks uue kardaani otsima või laskma teha? Uuemal automaatkastil on viimane käik kiirema ülekandega ja peaks maanteepeal madalamate pööretega sõitma.
See ümbertõstmine saab sul keeruline olema, uurisin ka teemat kunagi, pead ümber tõstma lisaks mootorile ka pool E klassi elektrit ja käigukasti ning kas see sul üldse vahekasti ette ära mahub?
Re: G mootorivahetus
Postitatud: E Apr 25, 2011 9:36 pm
Postitas erik
Ei pretendeeri 100% tõele, aga G`le ei sobi sõiduauto mootor, kuna ilmselt karter on teistsugune, vl kollektor on teine, mootori käpad on teised, atm kasti karter teine. Vahekasti ja käigukasti kardaan, on väga väike mure. Ilmselt on pusimist ka rv kinnituste, radiaatorite jne pisiasjadega.
Re: G mootorivahetus
Postitatud: T Apr 26, 2011 1:33 am
Postitas t320
Tegelikult sellel juba 1 mootorivahetus tehtud. Algselt oli OM617 3.0 L 65kw diisel mootor peal, kuid oli kastirikkega. Sai siis lastud panna E 300 W124 3.0 R6 D 100 kW automaatkastiga alla ja koos kõige elektroonikaga, selle käigukasti otsa sobis originaal kardaan ilusti. Praegu on mootoril klapiga probleem ja automaatkast jamab ka ja lisaks veel maanteepeal sõites pöörded peaaegu põhjas. Põhiprobleem ongi see, et maanteepeal on pöörded liiga kõrgel, 90 sõites suht mürarikas. Ja kuna hetkel võimalust on siis mõtlesin, et äkki aretada uuem kast uue mootoriga alla, millel viimane käik on kiirema ülekandega.
Re: G mootorivahetus
Postitatud: T Apr 26, 2011 9:15 am
Postitas karu
t320 kirjutas:Tegelikult sellel juba 1 mootorivahetus tehtud. Algselt oli OM617 3.0 L 65kw diisel mootor peal, kuid oli kastirikkega. Sai siis lastud panna E 300 W124 3.0 R6 D 100 kW automaatkastiga alla ja koos kõige elektroonikaga, selle käigukasti otsa sobis originaal kardaan ilusti. Praegu on mootoril klapiga probleem ja automaatkast jamab ka ja lisaks veel maanteepeal sõites pöörded peaaegu põhjas. Põhiprobleem ongi see, et maanteepeal on pöörded liiga kõrgel, 90 sõites suht mürarikas. Ja kuna hetkel võimalust on siis mõtlesin, et äkki aretada uuem kast uue mootoriga alla, millel viimane käik on kiirema ülekandega.
Minu soovitus on, tee olemas olevad mootor ja kast korda ning vaheta diffrid kiiremate vastu millega saad maantee kiirust juurde kuigi siis kaotad kiirenduses aga selle kao saaksid kompenseerida arvan intercooleri paigaldusega ehk jääb alles suur hulk raha vähem peavalu.
Re: G mootorivahetus
Postitatud: T Apr 26, 2011 9:19 am
Postitas karu
Ja mis mürasse puutub siis mina lahendasin selle suure hulga mürasummutusvahenditega, alates pigimattidest lõpetades vildi ja muude materjalidega, lisaks tuleb paigaldada resonaator ja norm sumbutaja ja mootoriruum ning kapoti sisekülg norm isoleerida aga see kõik ikka päris suur töö ja kui õieti teha lisab autole kuni ühe mehe võrra kaalu juurde

Re: G mootorivahetus
Postitatud: T Apr 26, 2011 11:54 am
Postitas e.p.
35 rehv alla ja ülekanne palju parem

Re: G mootorivahetus
Postitatud: K Apr 27, 2011 11:29 pm
Postitas t320
Kus kohast peaks kiiremaid diffreid otsima ja palju need maksta võivad? Ja millejärgi vahet teha diffri ülekandekiiruses?
Re: G mootorivahetus
Postitatud: N Apr 28, 2011 12:17 am
Postitas trc
t320 kirjutas:Kus kohast peaks kiiremaid diffreid otsima ja palju need maksta võivad? Ja millejärgi vahet teha diffri ülekandekiiruses?
Sildadel on ülekandearv peal metallplaadi näol. Sealt saadki. Kuskohast kasutatuid saab, ei oska öelda. Uusi– noh selle jaoks on erinevad kohad. Alates Silberiga

Re: G mootorivahetus
Postitatud: N Apr 28, 2011 1:00 am
Postitas t320
Põhimõtteliselt tuleks mootorivahetus odavam kui hakata uusi diffreid/sildasid ostma või otsima ja tellima? Inglismaalt saaks parempoolse rooliga e klassi mersu alates paarituhandest eurost. Ja pakun, et g mersu uued diffrid odavad pole.
Re: G mootorivahetus
Postitatud: N Apr 28, 2011 9:16 am
Postitas karu
t320 kirjutas:Põhimõtteliselt tuleks mootorivahetus odavam kui hakata uusi diffreid/sildasid ostma või otsima ja tellima? Inglismaalt saaks parempoolse rooliga e klassi mersu alates paarituhandest eurost. Ja pakun, et g mersu uued diffrid odavad pole.
JAh saab küll aga mis see peale aretamine maksab, lisaks toomiskulu ja kui seda ümberehitust teeb veel inimene kes sellega rahuldavalt hakkama ka saab, no pool sellest soetamisrahast kindlasti veel lisaks, kokku läheb see sul ca 3,5keur ja üles maksma, selle raha eest leiad mõne vana g millel kiired sillad jne

Re: G mootorivahetus
Postitatud: N Apr 28, 2011 9:18 am
Postitas karu
Üks variant veel mida mina olen kaalunud, mõne teise auto(margi) kast paigaldada
Re: G mootorivahetus
Postitatud: N Apr 28, 2011 9:59 am
Postitas hents99
Kui varsti diislitele odavamalt programmeeritavaid ajusid saab, oleks CDI vahele tõstmine isegi väga reaalne. Hetkel aga jäävad hinnad veidi kõrgeks ja oskusteavet ka väga ei liigu.
Ja CDI`d koos kõikide juhtplokkidega(mida ta vajab) pole küll mõistlik ega ka reaalne peale aretada. Alustades sellest, et vaja on kõiki rattakiiruse signaale ja sadat muud impulssi, mida W460`l polegi kusagilt võtta ja aretamine läheb kallimaks kui osta kohe CDI mootoriga G.
Re: G mootorivahetus
Postitatud: R Apr 29, 2011 8:39 am
Postitas uputaja
Suhtle kasutajaga Ehitusmasin, tema majandas oma masinal mootoriga. Tal peal 108kw?+megasuur vurr.
E: Ise soovitaks kasutada 5,9 Cumminsit.

Re: G mootorivahetus
Postitatud: R Apr 29, 2011 6:51 pm
Postitas hents99
Jah, R6 disla on bolt-on. Ja kui juba raske R6 disla, siis kohe võtta kõige kõigem ehk 3.5 turbodiisel. Kaaluvahet(ja ka visuaalset vahet) 3.0 108kW mootoriga praktiliselt pole. Töömahtu ei asenda miski sisepõlemismootoril.
Tavaliselt D350 peale pannakse Holset HX40 turbo.
Suure turbo puhul oleks vaja ette mahtkompressorit.