1. leht 1-st
Niva sidur
Postitatud: R Apr 22, 2011 8:13 pm
Postitas Raidoastra
Küsiks siis sellist asja et sidur hakkas libisema sai lahti võetud ja vaadatud et korvil mõrad ja hoorattal,sai need välja vahetatud,ketas oli uute katetega võrreldes praktiliselt sama ,sai siis uute asjadega va ketas kokku pandud ja seis sama et libiseb sama moodi,
Milles asi võib olla kui ketta paksus oli korras

Re: Niva sidur
Postitatud: R Apr 22, 2011 8:16 pm
Postitas R969
Reguleerimises ehk?
Re: Niva sidur
Postitatud: R Apr 22, 2011 8:24 pm
Postitas ibra
Kas vaba käik ikka on? Kui ei ole,siis libisebki.Ketta kuludes vabakäik jääb väiksemaks ja lõpuks kaob täitsa ära ja hakkabki libisema.
Re: Niva sidur
Postitatud: R Apr 22, 2011 11:19 pm
Postitas Raidoastra
vaba käik regullitud sedasi et hooba kannab liigutada 0,5cm,
aga kas mõnes siduri pumbas ei anna viga olla et õli ei jookse tagasi,sest kui algul sõitma minna siis ei libise ja peale seda kui jebid kuskil kinni siis hakkab libisema,et nagu sõtkud koguaeg juurde õli aga tagasi ei voola nagu peaks

Re: Niva sidur
Postitatud: L Apr 23, 2011 1:36 am
Postitas seenior2
Raidoastra kirjutas:vaba käik regullitud sedasi et hooba kannab liigutada 0,5cm,
aga kas mõnes siduri pumbas ei anna viga olla et õli ei jookse tagasi,sest kui algul sõitma minna siis ei libise ja peale seda kui jebid kuskil kinni siis hakkab libisema,et nagu sõtkud koguaeg juurde õli aga tagasi ei voola nagu peaks

Kas kahvli ja töösilindri küljes (vahelolev) tagasitõmbe vedru on piisava tugevusega ?
Kas siduriketas on ikka õigetpidi sees?
Re: Niva sidur
Postitatud: P Apr 24, 2011 12:23 am
Postitas Raidoastra
seenior2 kirjutas:Raidoastra kirjutas:vaba käik regullitud sedasi et hooba kannab liigutada 0,5cm,
aga kas mõnes siduri pumbas ei anna viga olla et õli ei jookse tagasi,sest kui algul sõitma minna siis ei libise ja peale seda kui jebid kuskil kinni siis hakkab libisema,et nagu sõtkud koguaeg juurde õli aga tagasi ei voola nagu peaks

Kas kahvli ja töösilindri küljes (vahelolev) tagasitõmbe vedru on piisava tugevusega ?
Kas siduriketas on ikka õigetpidi sees?
Vedru sai eksrta tugevam pandud ja ketas jusku ei sobigi valepidi sisse,
tänaseks sidur jälle laiali,vaatab mis seekord saab siis.
Re: Niva sidur
Postitatud: P Apr 24, 2011 8:41 am
Postitas ibra
Missugused on autol rattad all ja missugune on sõidustiil ?
Re: Niva sidur
Postitatud: P Apr 24, 2011 7:16 pm
Postitas Raidoastra
Rattad 33x12,5R15 mudzilad

aga siiski ei tohiks sidur sedasi järgi anda ennem nagu peaks mootor ära surema 1,6 ja sõidustiil mis seal metsas ikka olla saab,palju muda,kunkaid ja kände
Re: Niva sidur
Postitatud: N Veebr 02, 2012 4:20 pm
Postitas crex
saada palun auto pildid mailile, või siis laadi siia.
ma tahan seda looma näha.
Ette tänades.
(endal lihtsalt NIVA ehitamisel...)
Terv.,
Stan
565 9070
Re: Niva sidur
Postitatud: N Veebr 02, 2012 7:27 pm
Postitas MetsaVikat
Tervist!
Oleks ka huvitatud piltidest...
Kuidas silla osad vastu peavad? See suht suur rehv ja karune ka.
Terv. Villu
Re: Niva sidur
Postitatud: R Veebr 03, 2012 5:50 pm
Postitas Raidoastra
Re: Niva sidur
Postitatud: R Veebr 03, 2012 5:52 pm
Postitas Raidoastra
Sillad ja tiffrid,poolteljed kõik pidasid vastu aga ainus miinus oligi sidur,muidu oli nagu part,sai päris korralikku mäda songitud ja kandis kenasti.
Re: Niva sidur
Postitatud: L Veebr 04, 2012 10:52 pm
Postitas crex
ilus apparat!
Re: Niva sidur
Postitatud: T Veebr 07, 2012 9:35 am
Postitas tuningman
Raidoastra kirjutas:vaba käik regullitud sedasi et hooba kannab liigutada 0,5cm,
aga kas mõnes siduri pumbas ei anna viga olla et õli ei jookse tagasi,sest kui algul sõitma minna siis ei libise ja peale seda kui jebid kuskil kinni siis hakkab libisema,et nagu sõtkud koguaeg juurde õli aga tagasi ei voola nagu peaks

selle õli tagasi voolamisega on 2 asja, kas alumise, töösilindri küljes olev voolik pahtunud, et õli tagasi ei saa, või ülevalt peasilindri ja tõukur varda vaheline käik liiga lühiksekes tehtud, see tähendab, et varda ja kolvi vaheline lõtk olemattu, seega lükkab koguaeg kolviga õli peale aga kolb ei tule niipalju tagasi, et õli ülesse tagasi pääseks. üks vend regullis oma gaz autu pidurite vabakäiku nii paika, et muljus pedaali ja esipidurid plokkis, ja plokki nad jäidki.ise ta ei saanud arugi mis nüüd valesti on. õhutusnipplid lahti siis tulid maha. kruttisime siis varda lühemaks, et pisike lõtk jäi nu mingi1,5mm ja asi tomis jälle.