1. leht 2-st
Autode ristamine?
Postitatud: T Jaan 13, 2004 1:15 pm
Postitas Külaline
Tere!
On üle üks UAZ 469 raam koos sildade ja kastiga, üks Mosse "piruka" kere (kastiga) ja üks Lada 1500 mootor. Tekkis mõtte nendest asjadest midagi kokku meisterdada ehk siis mosse kere UAZ raamile ja Lada mootor kapoti alla. kas asjal on jumet? Tasub üldse vaeva näha?
Postitatud: T Jaan 13, 2004 1:19 pm
Postitas Külaline
Postitatud: T Jaan 13, 2004 1:20 pm
Postitas Külaline
Postitatud: T Jaan 13, 2004 1:22 pm
Postitas Külaline
Postitatud: T Jaan 13, 2004 1:29 pm
Postitas grynno
Postitatud: T Jaan 13, 2004 2:01 pm
Postitas 4x4x4x4x4
kunagi oli projekt Niva kere 469 raamile ,niva mootor+niva käigukast+niva vahekast+30% niva kardaani+70% 469 kardaani + 469 sillad.Hiljem asendus niva vahekast 66 vahekastiga ,et saada meh.vintsile väljavõtet,see ei olnud vintsi töö suhtes hea varjant.Sillad sai ümber tehtud nii differ ja sukad jäid põllumajandus varjandi omad otsad aga militari sillalt ehk reduktorid.Põhjus BTR lukud ja ülekannet aeglasemaks.
Postitatud: T Jaan 13, 2004 3:09 pm
Postitas grynno
Et asjal nagu oleks isegi jumet?
Samas küsimus, kuidas ühendada Lada mootor UAZ käimariga?

Re: Autode ristamine?
Postitatud: T Jaan 13, 2004 4:22 pm
Postitas Landy
Anonymous kirjutas:Tere!
On üle üks UAZ 469 raam koos sildade ja kastiga, üks Mosse "piruka" kere (kastiga) ja üks Lada 1500 mootor. Tekkis mõtte nendest asjadest midagi kokku meisterdada ehk siis mosse kere UAZ raamile ja Lada mootor kapoti alla. kas asjal on jumet? Tasub üldse vaeva näha?
Sa pole esimene kes sellisel mõttle tulnud, et pirukamosse kastiga kere raamile tõsta. Kusagil ühekskümnendate keskel käsi minugi pest selline mõte läbi. Asi jäi tollal raha ja algmetrejali puuduse taha pidama.
Registreerimiseg läheb sellise auto puhul raskeks. Kuigi siin ilmas, eriti EU valguses pole midagi võimtut.
Postitatud: T Jaan 13, 2004 4:32 pm
Postitas 4x4x4x4x4
liiga keeruline . Jääb kas Lada kast niva vahekastiga , gas 69 vahekastiga või siis näiteks ida -saksa militartehnika ROBUR vahekastiga. See on kõige lihtsam ,see on mu arvamus mis ei pruugi õige olla Kastid ei ole omavahel jäigalt ühendatud. Ütlan ka niipalju nende asjade ristamisega tekitad endale ainult hulgaliselt probleeme. Kui tahad midagi ehitada siis mootor käikar ja vahekast peaksid kindlasti olema ühelt autolt või vähemalt ühelt margilt.Kere ,raam ja sillad olgu erinevatelt autodelt.Muidugi pead jälgima ja selgeks tegema ,kas mootor ei jää liiga võimsaks,hakkavad lendama ristid ,ülekanded sillas ,poolassid,mootori ja kastide kinnitused peavad olema tehtud õige tugevusega ,kinnituste tegemisel jälgida patjade ehitust. Ehitamisel 48 korda mõõda ,paiguta , punkti kinni jälle mõõda ,komplekteeri , dekomplekteeri, tee ümber mis valesti, komplekteeri, jne...................................................................................................................................................................................kinnita detailid lõplikult.Lihtne kas pole.
Postitatud: K Jaan 14, 2004 10:27 am
Postitas grynno
Ega registrisse ajamisega praegu vaeva ei hakkaksi nägema.Katsetaks algul lihtsalt oma lõbuks kuna isiklikku metsamaad sobivalt pehme pinnasega on paarkümmend hektarit ja tekkis soov proovida mudas müttamist.
Aga kui lahendada asi Lada mootori ja Niva käigu/vahekastiga?
Oleks vist lihtsam? Siis tekib probleem ainult kardaanides, sest ilmselt Niva kardaan otse UAZ sillale külge ei istu.
Küsimus pigem selline, et kas Lada 1500 mootor "lahjaks" ei jää? UAZ originaal ju 2,1?
Ja kuidas oleks otstarbekas kere raamile kinnitada? ST. milliseid patju peaks kasutama?
Idee on selline, et mootor ja käimar kinnitada ikkagi raamile ja kere siis nn. katva osana peale.
Postitatud: K Jaan 14, 2004 11:48 am
Postitas 4x4x4x4x4
jõuallikad kindlasti raami külge,padjad võiksid olla nivalt ,need on jäigemad.Kardaanid las jäävad uaz-i omad,muuta tuleb arvatavasti pikkust,lased treida vahetükid ühelpool augud mis sobivad uaz-i vlantsiga teiselpool augud mis sobivad niva vahekasti vlantsidega.Augud ei ole läbivad,keermeliimiga peavad väga hästi.Kere ja raami kontakt olgu läbi kummi padja ,nt.uaz-i kerepadjad ,kasutada võib ka transportöörlinti .Põhiline ,et ei oleks raud rauaga kontakti .
Postitatud: L Dets 02, 2006 7:25 pm
Postitas rynts
mul oli ka plaan teha selline riistapulk piruka kere jne.
aga tahaks ennem näha sellisest isendist pilte kuidas ta väljanäeks
kui kellegil pilte on siis võib saata aadresssil
meessoost@hot.ee
raami peal võib olla ka mõni teine kere tahaks ikkagi erinevatest aparaatidest pilte.

Postitatud: P Dets 03, 2006 12:10 am
Postitas nivauaz
tundub hea mõte olevat edu ehitamisel ise teeks aretaks ka midagi aga raha pole kahjuks

muidu ma taaks uaz kastika raamile chevy 5,7l mootori vahele panna
Postitatud: P Dets 03, 2006 5:47 pm
Postitas K.Kotkas
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=4005 Lugege seda vahelduseks. Ja siis lugege veel kord. Ja kui aru ei saa, siis loete seda juttu, mis siin käib sealt, kus see link on. eriti rynts ja niivauaz
Postitatud: P Dets 03, 2006 6:32 pm
Postitas jr
Mina toetan ideed 5.7 bens V8 Uaz peale. Vaata, müügifoorumis ben müütab BTR alumiiniumist vahekasti, mis sobiks nagu rusikas silmaauku sellise projekti juures. 5.7 + TH350 automaat ning ongi olemas, kui BTR vahekasti kasutada. Sellele läheb kastist kardaanülekandega ühendus.