1. leht 3-st
FAQ: GAZ-24 mootor UAZ-ile
Postitatud: E Jaan 12, 2004 8:35 pm
Postitas km
Targemad inemesed võiksid kommenteerida millised ebameeldivused mind ootavad kui 24 mootorit 469-le hakkan aretama. Nagu ma aru saan siis päris 1:1-le asi ei toimi, mis puudutab näit. sidurit?
Terv.
Postitatud: T Jaan 13, 2004 10:52 am
Postitas 4x4x4x4x4
1.õgvendada mootori käppasid, 24 plokk kitsam.
2.jääb 24 siduri koda,alumised tikkpoldid tõsta keskmistesse aukudesse.(käigukasti kinnitus tikkpoldid)
3.jääb 24 hooratas,sidurikorv´soovitavalt 6käpaga,survelaager ja survelaagri kahvel.
4.siduriketta võib paigaldada gas 51 oma , ketta läbimõõt tuleb väiksemaks treida.
51 ketta miinus on sellel puuduvad leevendusvedrud.Kindlasti on olemas ketas mis sobib paremini .
Postitatud: P Veebr 29, 2004 8:41 pm
Postitas Külaline
nii. just t2na sai mootori swap l6petatud (UAZ > GAZ24) ja kommenteeriks kohe:
1)GAZ24 survelaager ei sobi, v2iksem. L2heb UAZi oma.
2)sidur sobib GAZ69 oma, 24 korvil tuleb sisemist ava l2bim66tu 6-8 mm suuremaks treida. 69 siduri puudus on hind, maksab 3x UAZi oma. Pakutud Gaz51 varianti ei testinud, ehk oleks odavam saanud
3)kui tahad kasutada UAZi veepumpa, siis kasuta ka uazi rihmaratast, 24 ratas viib rihmad kaugemale.
4)mootori k2ppadel tuleb augud "laiemaks" viilida, pehme raud, l2heb kergelt.
5)jagaja veov6ll tuleb panna 24 oma, jagaja sobib uazi oma (kui v6lli otsa s2lgud on "22rtes" mitte keskel 1 s2lk.
ylej22nud on suht kukepea. ahjaa.. karbuss muidugi tuleb 24 oma ja seet6ttu tuleb ka hoovastik ymber m2ngida.
Postitatud: T Juun 15, 2004 10:10 am
Postitas hulljuhan
kuidas keegi on väljalaske torustiku jätnud?
kas tasub jätta villise ``pottid` või panna 24 omad?
-ahjaaa kumb õhufilter parem on?
Postitatud: T Juun 15, 2004 11:21 pm
Postitas daffid
mida sa pottide all m6tled? summutit ennast? kas on m6tet vaeva n2ha :).. BA Uazil on vist 1m sirget toru (ok ok, 1 piiisikene reso vist on vahel). v2ga hea h22l on :)
6hufiltriga ka 2ra vaeva ennast > romulasse, mingi sobilik pott (selline millel on odav filter) ja areta suva autode filtril6dvikutest mingi v2rk valmis. loomingulisust sulle :)
daffid
Postitatud: K Juun 16, 2004 11:59 am
Postitas jr
Toru tuleb enne paremat tagumist ratast külje pealt välja. Oluline on ots kuskil 1" jagu kerest eemale tuua...kui seda ei tee, siis lämbute gaaside kätte, mis sõiduajal kabiini tungivad.
http://www.4x4.ee/driveouts/2003-08-Alb ... out-48.jpg
Siin on näha kuidas sumps välja tuleb. Pütte pole, sai vist mingi Fordi resokas ainult vahele panna. Toru jookseb kere ja küljeraudade vahepeal, nii et igati kaitsud.
Postitatud: K Juun 16, 2004 4:18 pm
Postitas hulljuhan
aga kum sidurivarjant siis parem on kas 69 või 51 ???
kas kellegil juhtumisi ei ole midagi vedelemas?
24 korvil tuleb sisemist ava l2bim66tu 6-8 mm suuremaks treida--
kuidas sellest aru saada?
aga mis sellest arvate kui uazi sidurit väiksemaks treida?
Postitatud: K Juun 16, 2004 5:23 pm
Postitas hulljuhan
nii sain nyyd asjast aru.....
teen nii...
uazi sidurid natukene välisläbimõõdust väikesemaks ja 24korvilt sisemist läbimõõtu suuremaks ja voila.
Postitatud: L Juun 19, 2004 5:09 pm
Postitas hulljuhan
nii asjalood on nyyd nii.....
tegin ise nii:
treisin natukene uazi siduriketast väikesemaks ja siduritrummilie sisse randi sygavusega 7 mm ja siiani tundub see olevat asjalik.
niiet mul on lõppemas projekt 24 mootor uazile... ja varsti metsa
wanna join?
Postitatud: P Juun 27, 2004 5:52 pm
Postitas hulljuhan
heips...
kas keegi ytlex mis tagasivooluga teinud on...?
sest gaz24 on bena tagasivool juhux kui pump rohkem lööb..
kas tasub tagasivoolu torule ``pime`` ehk ette panna....
tänud.
Postitatud: P Juun 27, 2004 7:16 pm
Postitas jr
hulljuhan kirjutas:heips...
kas keegi ytlex mis tagasivooluga teinud on...?
sest gaz24 on bena tagasivool juhux kui pump rohkem lööb..
kas tasub tagasivoolu torule ``pime`` ehk ette panna....
tänud.
Meil tagasivool puudub. Ja kõik töötab. Muidugi peab karpa nõelklapp korras olema.
Postitatud: T Juun 29, 2004 1:01 am
Postitas hulljuhan
nii ilmutasin sidurist ka mõned pildid....
sai siis uaxi sidur väiksemax treitud ja gazi sidurikorvi rant sisse, et sidur sinna ära mahux... võtsime 7mm sygava sest muidu võis survevedrudele ohlikuks minna.....
siin nad on:
http://www.hot.ee/hulljuhan/sidur/sidur1
http://www.hot.ee/hulljuhan/sidur/sidur2
http://www.hot.ee/hulljuhan/sidur/sidur3
Postitatud: T Juun 29, 2004 8:40 am
Postitas daffid
ma oma sidurikorviga t2pselt sama tegin, ainult et ketas GAZ69 oma l2ks. Viimase v2lisl2bim66t on t2pselt 6ige.
ja kytuse tagasivoolust r22kides siis - minul ka seda ei ole ja pole puudust tundnud kah. Teoorias v6ib ju olla, et pump peab kauem vastu.. aga no eelmine pump pidas vastu minu k2es 3 aastat (ja jumal teab kui kaua ta enne mind peal oli ja siiani peaks see korras olema kui riiulilt v6tta). Ja n6elklapp peab olema korras ka siis kui sul tagasivool on :)
daff
Postitatud: T Juun 29, 2004 8:56 am
Postitas Daniel
daffid kirjutas:ja kytuse tagasivoolust r22kides siis - minul ka seda ei ole ja pole puudust tundnud kah. Teoorias v6ib ju olla, et pump peab kauem vastu.. aga no eelmine pump pidas vastu minu k2es 3 aastat (ja jumal teab kui kaua ta enne mind peal oli ja siiani peaks see korras olema kui riiulilt v6tta). Ja n6elklapp peab olema korras ka siis kui sul tagasivool on
daff
mitte et ma midagi uazide ehitusest teaksin - kuid minu chevroletil
käib enamus kütusest pidevalt ringluses läbi mootori
nii et talvel on ka kütusepaak soe
ja teiseks arvan miskipärast et selles võib peituda ka Sinu suur kütusekulu
sest lihtsalt bensiini pole kuhugi mujale panna kui mootorisse kallata
selleasemel et liigse tagasi lasta
Postitatud: T Juun 29, 2004 9:57 am
Postitas jr
Originaalis Uazil peaks tagasivool puuduma. Pumba surve ju liialt nõrk ja milleks veel ühte voolikut autole, mis võib katki minna -> küljest ära tulla -> kuhugi vahele jääda -> sind tigedaks metsas ajada
