1. leht 2-st
K:Vintsi paigaldus
Postitatud: P Mär 27, 2011 10:10 pm
Postitas Raidoastra
Küsiks kas kellegil oleks pildi materjali kuidas nivale vints ette paigaldatud,
oleks väga huvitatud sellisest pildi materjalist kus oleks töökäik jäädvustatud
Postitatud: E Mär 28, 2011 12:12 am
Postitas Landy
Jah, on küll ja sellest on ka siin foorumis varasemalt juttu olenud.
Peale pikka otsimist ja võrdlemist selgus, et kõige optimaalsem võiks olla selline lahend:
http://www.landy.ee/niva/galerii/070405/index.htm
http://www.landy.ee/niva/galerii/120405/index.htm
http://www.landy.ee/niva/galerii/140405/index.htm
http://www.landy.ee/niva/galerii/2005/e ... image3.htm
Üks mis on oluline. vintsi kinnitamiseks ei tohi kasutada kaitseraua "torusid". teha tuleb tugev ühendus poolraamiga:
http://www.landy.ee/niva/galerii/120405/image5.htm
Lisküsimuste korral helista!
Postitatud: E Mär 28, 2011 12:28 am
Postitas Alex
Pole selle väitega nõus.Mina tugevdasin esmalt kaitseraua torud ja ühenduse poolraamiga ning vints hiljem kinnitus just torude ning poolraamiga moodustades monoliitse tüki.Puuduseks oli kerest välja ulatamine(ja mitte vähe

)
Kasutasin stanget peale seda ka liftimiseks (vertikaalsuunal)korduvalt ja ei mingeid väärnähtusi see ei põhjustanud
Postitatud: E Mär 28, 2011 7:50 am
Postitas Landy
Esiteks ei soovitanud seda (ajal kui vintsi panekut planeersin) lääne foorumid ja teiseks on nende torude puhul suur oht läbipaindeks tugeval vintsimisel. mis võib vintsi ära lõhkuda. Ka torude kinitus ja õhuke sein ei ole just julgustavad.
Mina kasutasin tuvedatud kinnitustega torud ära pukseerimiskonksude alustenba ja nendena pidasid vastu, sest kui auto on kinni, siis siis sinna kõhu alla on jube nadi köit kinnitada. Ka ploki kasutamine on GAZ 69 konksudega lihtsam.
Olen oma silmaga näinud, kuidas nee torud on avariiga kere sisse sõidetud või pukseerimisle välja rebitud. Need vaatepildid ei tekitanud usaldust.
Oluline pühjus oli ka vintsi maksimaalne uputamine ja võimliukult lühike nina.
Postitatud: E Mär 28, 2011 11:55 am
Postitas Raidoastra
Nendest piltidest palju kasu,nüüd asi selgem kuna ennem ei julgend põlle lahti lõigata ja sellest ka tulenes see et kuidagi keeruline panna seda vintsi sinna.
Üritan midagi teha ja kui küsimusi siis küsin.
Postitatud: E Mär 28, 2011 11:11 pm
Postitas NivaRunner
Mina lõikasin eest põllepleki ära, selle taga asuva plekist silluse, mis ühendab kahte raami otsa, keevitasin tugevaks karbiks(nagu poolraamidki). Sinna külge keevitasin vinkli(jäi kahe poolraami otsde vahele) kuhu tegin vintsiplaadi kinnitamiseks augud. Originaal stange võtsin eest ära, alles jäänud kahe toru külge keevitasin kängururaua. Torule, mis ühendas kahte stange kinnitust tegin vinklitest kõrvad. Nüüd tuli ainult vintsi alusplaadile puurida õigetesse kohtadesse augud ja kinni kruvida( plaat oli minul miski 1cm seinaga u raud). Sinna plaadile istus vints. Nende stange torude otstesse keevitasin veel aasad tõmbamiseks. Kogu kompott sai nii kõva, et ühte patrolit sikutades tuli tollel raud, millele vintsi tross ümber keritud nii auto küljest ära, et vints jäi auto külge aga tross läks katki ja tuli koos rauaga eest ära.
Pikk jutt aga, kuna see 1 cm paks alusplaat jäi poolraami otsasid ja kängururauda ühendama, ei tohiks seal mitte midagi enam järgi anda. Sai ikka päris kõvade raksudega sikutatud, isegi autot tõstin mitu korda vintsi ja latttungrauaga sealt eest.
Kahjuks pilte ehitusest ei teinud.
Postitatud: T Mär 29, 2011 9:40 am
Postitas Landy
Ehituse konstruktioon sõltub sellest kas lahendus peab jääma tänavalegaalne või on puhas metsakoll.
Minul oli oluline kompkatus, tänavalegaalus ja TR1 reeglitele vastavus.
Postitatud: N Mär 31, 2011 7:48 pm
Postitas Raidoastra
Küsiks veel et kas niva originaal genekas toidab akut piisavalt et kannatab vintsida või tuleb välja vahetada
Postitatud: N Mär 31, 2011 11:02 pm
Postitas Landy
Raidoastra kirjutas:Küsiks veel et kas niva originaal genekas toidab akut piisavalt et kannatab vintsida või tuleb välja vahetada
Kuna võistlesin TR1 klassis, siis genekat vahetada ei tohtinud ja seega kasutasime originaali. Saime hakkama, kuid vingem geneks oleks muidugi abiks olnud. Korralik võimas aku on ka loomulikult abiks.
Vaid korra oleme end tõesti "pildituks" vintsinud.
Kuid olulisem, kui geneka võimsus on selle VÄGA HALB paiknemine originaalis. Tegu on pea, et kõige madalama detailga mootoriruumis ja seega veab kogu vee ja pori endasse. Tagajärjeks generaatorite ja harjade kiire hävimine. Seega on soe soovitus viia generaator kõrgemale.
Postitatud: L Apr 02, 2011 7:30 pm
Postitas Raidoastra
Nii geneka asi lahendatud,originaal jääb sinna kus ta on ja hakkab toitma autot,sai siis pandud lisa genekas honda 70A ja vasakule üles,veepump sai topelt rihma seibi ja pagassi lisa aku 150A traktori oma,eks vaatab mis sellest kompotist saab

Postitatud: L Apr 02, 2011 10:29 pm
Postitas Landy
Loomulikult ei teeks voltmeeter autos sugugi paha, sinu puhl mõlemale süsteemile eraldi.
Re: K:Vintsi paigaldus
Postitatud: P Dets 25, 2011 4:24 pm
Postitas mudakas
Tänud Ländykas! Sain su piltidest ja jutust palju aimu vintsist jne
nivale vints
Postitatud: L Dets 31, 2011 10:28 pm
Postitas mudakas
Semud ma kavatsen nivale vintsi panema hakata,aga ainult stange torude külge ju jääb väheks. Saan kereraami keevitada vinkli ühendaks stane torudega,muidugi ka tugev vintsi alusplaat umbes 10mm. Vaadand teie niiva ehitusi,siis inspiratsooni küllaga kuidas õigem teha. Hiljuti jäin põhjapeale kinni tõmmati seejärel nöör niva stange toru külge,et t-40 ga välja tõmmata. Toru sirge nb;auto väljas. Ikkagi panen vinli ka raamikülge nii tugevam tuleb eks. Jään teie arvamust ootama

Re: nivale vints
Postitatud: L Dets 31, 2011 10:30 pm
Postitas mudakas
muidugi teil vintsi paigaldusest juttu küllaga,aga kaeme üle

Re: nivale vints
Postitatud: L Dets 31, 2011 10:49 pm
Postitas tyyp07
Purjus tiba?
