1. leht 3-st
Veel ühe K30 lugu
Postitatud: N Mär 10, 2011 7:54 pm
Postitas DieZel
Siin siis järjekordne katse teha oma vanast kastikast AUtot...
Ostetud 3 aastat tagasi. Enam-vähem normaalses korras kuid mõned asjad on kolhoosi moodi ümbertehtud. Roostet praktiliselt ei ole, plekid päris sirged.
Selline ta oli 2008. aasta kevadel
Hetke seisuga on auto sõiduvõimeline ja enam-vähem ühes tükis))
Need vastikud rauad ja tagaklaasi võrk on kuusakoskisse viidud. Pisikesed rehvid ja kitsad veljed ka läinud....
Plaan teha aprilli alguseks:
1. Vintsi install ette
2. Rehvid-veljed alla
orig. sepistatud veljed on laiemaks tehtud, liivapritsitud ja kuumtsingitud

rehvid on ka olemas, aga kuna esialgu oli planeeritud tõste, nüüd aga see unistus on edasi lükatud, see probleem vajab lahendust
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=31175
3. Esi- ja tagastange
Aega on jäänud 3 nädalat, nats vähe, aga selleks on see teema lisatud, et motiveerida end...

Postitatud: N Mär 10, 2011 7:59 pm
Postitas virgo
Vähemalt esivedrud tunduvad suht tagurpidi olevat. Ega sa sellest tõstest vist ei pääse

Postitatud: N Mär 10, 2011 8:16 pm
Postitas DieZel
[quote="virgo"]Teeme pildid vähe nähtavamaks
tänan

Postitatud: N Mär 10, 2011 11:10 pm
Postitas DieZel
Autoks on Chevrolet K30 1 1/4t aka M1028 aastast 1985
Tühimass 2633 kg
Kandevõime 1634 kg
Mootor 6.2 D V8
Võimsus 135 hj
Vahekast NP208
Käigukast TH400
Sillad
Dana 60 ees (Trac-lok (limited slip) manuaalsed hubid, 4.56:1)
14 bolt taga (Detroit Locker, 4.56:1)
24V-12V conversion tehtud....
Värv roheline. Ja jääb roheliseks)
Lisad:
Vints Superwinch EP16.5
Rehvid Super Swamper Bogger 15/38.5-16LT
Postitatud: R Mär 11, 2011 12:46 am
Postitas tarmo
Veljed - kus lasid tsinkida ja kas tehtud tavalises tsingivannis või tsentrifugaaliga?
Kui tavalises, siis kas ohtu pole, et ei saa enam velge normaalselt tasakaalu?
Postitatud: R Mär 11, 2011 2:05 am
Postitas seenior2
tarmo kirjutas:Veljed - kus lasid tsinkida ja kas tehtud tavalises tsingivannis või tsentrifugaaliga?
Kui tavalises, siis kas ohtu pole, et ei saa enam velge normaalselt tasakaalu?
Hmmm...mismoodi tsinkimine mõjub tasakaalustamisele??

Ei näe küll mingit põhjust ! Aga laiaks tehtud veljede tasakaalustamine eeldab küll head tasakaalustamispinki ja meest

Postitatud: R Mär 11, 2011 8:45 am
Postitas yanekk
seenior2 kirjutas:
Hmmm...mismoodi tsinkimine mõjub tasakaalustamisele??
Kui ikka ühes velje servas on ~60g tsingi tükk/tilk, siis natuke ikka mõjutab.
Kusjuures on ka paljukiidetud Paldiski Tsingipada hakkanud tänu kaadrivoolavusele uskumatut sitta tegema.
Postitatud: R Mär 11, 2011 9:58 am
Postitas DieZel
Veljed on tsingitud tavalises tsingivannis, jah. Pärast seda on kõik veljed balanseerimispingis kontrollitud.
Üks velg kaalub umbes 18-19kg ja 38,5 bogger veel 40 kg, seega loodan et see 5-10g tilk ei sega...
Muidu kui max kiiruseks on 30-40 km/t ja ainult metsateedel, tasakaalustamist plaanis üldse ei ole...
Postitatud: R Mär 11, 2011 10:03 am
Postitas uputaja
Mis kuradi nired seal velje peal on? Keevitus ve?

Postitatud: R Mär 11, 2011 10:37 am
Postitas tarmo
Kui ainult metsaautoks jääb, siis muidugi pole tasakaal probleemiks. Aga soovitaks ca 300-500 ml tosooli ikkagi rehvi sisse valada.
Endal plaanis haagise veljed tsinkida lasta, seepärast uurisin. Seal aga kiirused hoopis suuremad.
Postitatud: L Mär 12, 2011 6:09 pm
Postitas DieZel
virgo kirjutas:Vähemalt esivedrud tunduvad suht tagurpidi olevat. Ega sa sellest tõstest vist ei pääse

See on selle mudeli eristus. Vedru on tagurpidi normaalasendis, "töötab" kahes suunas. See konstruktsioon annab väga head flexingut. Tänu sellele on autol väga suur RTI (ramp travel index)-0,69... Näiteks, stock 110 defenderil on 0,55
Stabilisaator segab, aga sillakäik on hea (ära unusta, et see on siiski veoauto)

Postitatud: P Mär 13, 2011 12:19 am
Postitas Landy
DieZel kirjutas:Näiteks, stock 110 defenderil on 0,55
Stabilisaator segab, aga sillakäik on hea (ära unusta, et see on siiski veoauto)
O.T. Stabika varras on vaid uuematel tsiviilmudelitel! Kahjuks ei tea, palju selle puudumine Defeks MIL. mudelitel flexi lisab.
Postitatud: E Mär 14, 2011 7:59 am
Postitas erik
Nii pika auto flex on märkimisväärne ka raamist. Seda on pildilt ka näha.
Postitatud: E Mär 14, 2011 10:16 am
Postitas Daniel
Potensiaali on ..... potensiaali on ......
38" ratas mahub ka ilma tõsteta alla ... lihtsalt peab veidi plekki kärpima ja esisilda umbes 10 cm ettepoole nihutama.
muidu aga jõudu

Postitatud: E Mär 14, 2011 12:48 pm
Postitas DieZel
erik kirjutas:Nii pika auto flex on märkimisväärne ka raamist. Seda on pildilt ka näha.
vot selles ongi küsimus-kas uus "pehme" vedru segab siis raamil painutada?
samas jäik vedru ei anna head sillakäiku?